ik heb een probleem met mijn clio 16v.
zit ik vd week in de auto even in mijn straatenboek te bladeren(ik wou net een setje velgen ophaalen gvd

even later viel ie uit,ik eventjes de auto uit kom ik terug wil ie niet meer starten. startkabels erop slaan alle meters inneens op tilt en een heel naar hard ik omschrijf het maar als een soort stroomgeluid uit de zekeringskast onder het handschoenenvakje. auto geprobeerd te starten nauw dat leek er niet op ,het blok stotterde en schudde heftig heen en weer en viel vervolgens weer uit. ik heb toen een tijdje gewacht met de startkabels eraan ik dacht mischien moet ie eventjes oplaaden.toen startkabels erag gedaan gestart en ja hoor hij liep weer .
rij ik weg vervolgens was ik 150 meter onderweg doe ik mijn licht aan valt de heele auto uit.
geen stroom meer geen alarmlichten nix! ik heb de kabel van de radio eraf gehaald maar toen deed ie het nog. toen ik hem thuis neer had gezet haalde ik de sleutels eruit maar dat raare geluid bleef??????zonder sleutels in de auto!!!toen ie het vorige week nog deed gingen alle lampjes ook knipperen als ik pittig door de bocht ging:olielampje etc.
2 weken geleden is de startmotor-lambdasonde-waterslang vervangen.
hij is toen ook aan de computer geweest en de dynamo laade gewoon op.
wie o wie heeft 1nig idee wat dit kan zijn