ik ben nl een echte zwartwasser

nee geen idee, eerst eens kijken of er een beetje geld voor gegeven wordt. blijf denk ik wel bij het merk, of misschien toch weer een renault?? wie zal het zeggen
-Ray- schreef:hee wat krijgen we nou
Vraagprijs 3000 euro of een goed bod. Op biedingen van 1000 euro wordt logischerwijs niet gereageerd, er staan zat andere 316's te koop.
ik ben een hardcore marktplaatserRiël Notermans schreef:Ik vind het al stom dat je erbij zet over 'biedingen van 1000 euro blabla', zo hoog van de toren, daar scheer je alle marktplaatsbezoekers over 1 kam. Ik ben 'offended' door zo'n advertenties als ik wat aan het marktplaatsen ben
Tja, daar reageer je dan gewoon niet opRoy schreef:Juist goed dat ie het erbij heeft gezet... ik heb pas mn clio verkocht via mp. Als je dan ziet wat voor kansloze sukkels er bellen en mailen...![]()
Chris schreef:Net bij de BMW expert te Alphen:
[img]Een%20Express%20in%20'two-tone'[/img]
![]()
![]()
![]()
antoine schreef:Het enige wat niet komt tijdens dit weekend zijn de 3.5's. Dus wel de megane's, formule renault 2.0 diverse demo's . Zoals elk jaar is dit ook weer gratis te bezoeken.Duupke (Ronald) schreef:Let op, ik zie net dat de Worldseries niet op Zolder zijn (daar rijdt de eurocup formule Renault 2.0 dat weekend).
De worldseries zijn op Spa Francorchamps, weekend van 18 en 19 augustus.
Op 5 en 6 mei vindt het worldseries evenement plaats op de Nurburgring.
zie ook de kalender
http://www.superkitcar.net/zolder/wsr20 ... g/wsr.html
ja de oude van jan lammers staat daar ook te koopKoenGTT schreef:@ luco: In frankrijk staan nog een aantal v6 turbo's te koop. Ik ben alleen de www ff vergeten. Ook uit het oude kampioenschap. Maar daar zit ook wel werk aan. aanstaande zondag is trouwens de jaarvergadering van de youngtimer trophy met daarna een kartwedstrijdje.
En ik wil ook me licentie gaan halen in me 5. Maar dat komt binnen een aantal jaar.
Veel succes
Dan moet je helemaal komen dit jaar, ze zijn van plan de demo langer te laten duren.Duupke (Ronald) schreef:antoine schreef:Het enige wat niet komt tijdens dit weekend zijn de 3.5's. Dus wel de megane's, formule renault 2.0 diverse demo's . Zoals elk jaar is dit ook weer gratis te bezoeken.Duupke (Ronald) schreef:Let op, ik zie net dat de Worldseries niet op Zolder zijn (daar rijdt de eurocup formule Renault 2.0 dat weekend).
De worldseries zijn op Spa Francorchamps, weekend van 18 en 19 augustus.
Op 5 en 6 mei vindt het worldseries evenement plaats op de Nurburgring.
zie ook de kalender
http://www.superkitcar.net/zolder/wsr20 ... g/wsr.html
Persoonlijk vind ik de Worldseries leuker mede vanwege de F1-demo.
interesse in die cup versie bij Verhulst ? Die kan wel verkocht worden aan een serieuse koper.Luco/Alpine-racer schreef:blablabla
jo-jo- schreef:interesse in die cup versie bij Verhulst ? Die kan wel verkocht worden aan een serieuse koper.Luco/Alpine-racer schreef:blablabla
whahahahahahahah die is echt super
Beetje late reactie maar toch, ze ligt er helaas inderdaad uit.GJ schreef:Dat schaatsprogramma. Zijn zus doet mee.
Edit: info zus
Gallyon van Vessem
[img]http://i11.tinypic.com/2hn6yps.jpg[/img]
PatrickG schreef:Dus de openingsmeeting wordt verplaatst naar een natuurijsbaan