Sinds het is gaan vriezen doet me blok raar als ik aan het rijden ben maakt niet uit in welke versnelling en ik ga door de bocht bijvoorbeeld op een rotonde dan gaat me blok inhouden dan kun je gas geven maar gaat hij niet verder dat duurt 2-3 seconden en dan gaat hij wel weer verder.. de auto schokt dan ook een beetje alsof hij af wil slaan.. waar ligt dat aan.
Kan het zijn dat ik te dikke olie erin heb?? of is er een groter probleem aan de hand??
groeten tom
[Mégane 1.6-16V]BLok doet raar
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
als je even verteld over wat voor motor het gaat?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
1996?? Dan is het vast een 1.6e, en geen 1.6 16V 
Wanneer is het brandstoffilter voor het laatst vervangen?. Als deze oud is kan er vocht in zitten, en dat bevriest uiteraard. Als dat zo is zou hij wel normaal moeten rijden als er geen vorst is uiteraard.
Wanneer is het brandstoffilter voor het laatst vervangen?. Als deze oud is kan er vocht in zitten, en dat bevriest uiteraard. Als dat zo is zou hij wel normaal moeten rijden als er geen vorst is uiteraard.
-
- Contacteer:
kan ook gewoon een simpele gescheurde vacuum slang zijn
gebeurt zoveel bij die dingen
als de motor niet mooi rond loopt kan het ook 1 van de bobine blokken zijn
gebeurt zoveel bij die dingen
als de motor niet mooi rond loopt kan het ook 1 van de bobine blokken zijn
-
klinkt een beetje zoals ik voorhad... Maar dat was ook als d emotor warm was.. Dat was toen een probleem met mijn bobijn... eens laten nakijken zou ik zeggen..