v6 biturbo
IK neem aan dat de bumper naar de mallemoer is? 
ZO'n biturbo bumper zou mijn safrane toch echt niet misstaan

ZO'n biturbo bumper zou mijn safrane toch echt niet misstaan

Flappes, ik ga niet weer beginnen met dat geklooiBart V schreef:Lekker laten zitten die bumpers. Ik zou gaan voor het motorblok

Bovendien ben ik best tevreden over het huidige blokje

...
Vind de bumpers best wel stylish

De blauwe wordt gewoon weg gesloopt voor onderdelen voor de grijze .Abel schreef:wat gaat er mee gebeuren dan?
Zo te zien zit er geen goede voorbumpert meer op .

De rest is nog goed ,zelfs het blok en de turbo's zijn nog heel .
Dan hebben we straks 8 biturbo velgen+4 *17 INCHvelgen die nu onder de gryze zitten met winterbanden er al op.
Je kan maar wat onderdelen hebben liggen van zo'n hok komt altijd wel eens van pas .
Zat er al aan te denken om het interieur in de gtt te bouwen lekker alles elektrisch en verwarmt maar ja heb ook nog een lederen 21t int. liggen wat ik er ook al in wil gaan zetten dus ben nog ff aan 't twyfelen wat ik ga doen .
Marcel
-
- Contacteer:
die velgen heb ik eventueel ook nog te koop
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
de saffrane moest er toch uit?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
hoe duur???Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:die velgen heb ik eventueel ook nog te koop
-
heb je ook nog wat onderdeeltje voor mij over toevalligoldskool schreef:De blauwe wordt gewoon weg gesloopt voor onderdelen voor de grijze .Abel schreef:wat gaat er mee gebeuren dan?
Zo te zien zit er geen goede voorbumpert meer op .![]()
Dan hebben we straks 8 biturbo velgen+4 *17 INCHvelgen die nu onder de gryze zitten met winterbanden er al op.
Je kan maar wat onderdelen hebben liggen van zo'n hok komt altijd wel eens van pas .
Zat er al aan te denken om het interieur in de gtt te bouwen lekker alles elektrisch en verwarmt maar ja heb ook nog een lederen 21t int. liggen wat ik er ook al in wil gaan zetten dus ben nog ff aan 't twyfelen wat ik ga doen .
Marcel

cruiscontrol pompje, en linker voorportier slot...???
-
heb je ook nog wat onderdeeltje voor mij over toevalligoldskool schreef:De blauwe wordt gewoon weg gesloopt voor onderdelen voor de grijze .Abel schreef:wat gaat er mee gebeuren dan?
Zo te zien zit er geen goede voorbumpert meer op .![]()
Marcel

cruiscontrol pompje, en linker voorportier slot...???
Dat pompje moet je eens opentrekken en schoonmaken, werkte bij mij ook. Vaak relaisjes roestig waardoor ze niet sluiten. Komt je prima bij.
Zeg, oldskool, zoek nog n kat + middenpijp, is die hetzelfde?
ja das een goeie ,ik zou het niet weten en of er iets van verkocht gaat worden .Riël Notermans schreef:Dat pompje moet je eens opentrekken en schoonmaken, werkte bij mij ook. Vaak relaisjes roestig waardoor ze niet sluiten. Komt je prima bij.
Is namelijk niet mijn auto. maar vragen kan je het altijd toch.
zullen em eerst maar eens uit elkaar halen en alles by my op zolder neerleggen .
en Luco de safrane mocht eruit (moest niet)want dan had ie een blauwe er voor terug gekocht ook een biturbo.
dat is de nog net iets duurdere uitvoering die die dan wilde hebben .
Maarja niemand wil de grijze hebben dus, haal je er maar een by voor de onderdelen .
en dan maar met de grijze gaan rijden volgend jaar.
wat erg zeg

Marcel
Zo de Safrane Biturbo vorige week ff by de RDW laten zien .
Waren het niet eens met het bedrag aan BPM wat myn broer op papier had staan .
Maar is nu 2 uur wachten en div . telefoontjes van hun toch gelukt ,ze konden er niet onderuit .
Vandaag het kenteken binnengekregen .
Nu nog wat kleine dingen doen zoals schokdemper en uitlaat vervangen , en een beurt geven .
En verzekeren enz.
En dan misschien wordt zyn eerste meeting wel die v/d RCB .
Wat erg kan ik die ook eens meenemen als ik my verveel .
Marcel
Waren het niet eens met het bedrag aan BPM wat myn broer op papier had staan .
Maar is nu 2 uur wachten en div . telefoontjes van hun toch gelukt ,ze konden er niet onderuit .

Vandaag het kenteken binnengekregen .
Nu nog wat kleine dingen doen zoals schokdemper en uitlaat vervangen , en een beurt geven .
En verzekeren enz.
En dan misschien wordt zyn eerste meeting wel die v/d RCB .
Wat erg kan ik die ook eens meenemen als ik my verveel .
Marcel