Weet misschien hoe waar het aan kan liggen, tot de auto soms niet start.
hij geeft geen klik of niks, en als die even gestaan heeft dan start die meteen.
en als ik even ga pinnen en hem uitzet, en erna weer weg wil rijden, dan doet die het weer niet.
wie kan me helpen?
Groetjes Roy
Start probleem
om watvoor auto gaat het??
indien een gtt kan het nog wel eens liggen aan de brede stekker achter je koplamp, ik meen dat de gele draad voor de startmotor is. deze geeft heel vaak problemen.
indien een gtt kan het nog wel eens liggen aan de brede stekker achter je koplamp, ik meen dat de gele draad voor de startmotor is. deze geeft heel vaak problemen.
R5GTT. Drive it like you stole it
het gaat om een gte, zal dan wel het zelfde blijven denk ik.-PAZ- schreef:om watvoor auto gaat het??
-
bij mij was de accu leeg 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Heb je dan nog kunnen starten dan???Dennis_16v schreef:bij mij was de accu leeg
Hier moet een vervangings startmotor in dan is het probleem verholpen.
De accu is niet leeg, want radio doet het en alles.cyberdanny schreef:Heb je dan nog kunnen starten dan???Dennis_16v schreef:bij mij was de accu leeg
Hier moet een vervangings startmotor in dan is het probleem verholpen.
hij wil soms gewoon niet starten, dan doet die helemaal nix.
dan doet die het een lange tijd perfect dan heeft die een paar keer in de week die keure en dan gat het weer goed.