Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
baszos

zo,

meeting was weer geslaagd!!!
met weer toch nog geluk gehad...niet te koud iig :beer:

eten achteraf was erg lekker moet ik zeggen (D)

alleen had 1 persoon ons midden verlaten waar we de hele avond op hadden gewacht, maar tevergeefs (S)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
RoyH

zeer gezellige dag idd :D heel veel gelachen hehe

eten was ook erg gezellig alleen blijkbaar wat te veel plaatsen gereserveerd...
Riël
Über-Spammer

Moeten jullie niet zo vroeg gaan (0)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rianne RT

Heeft iemand van jullie gisteren foto's gemaakt? En per ongeluk die van mij er ook opgezet? :D
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Rianne RT schreef:Heeft iemand van jullie gisteren foto's gemaakt? En per ongeluk die van mij er ook opgezet? :D
Ja, ik heb een mooie foto van die van jou gemaakt!, je had hem wel eens mogen poetsen :D

Ik zal hem straks als ik thuis ben even op de mail zetten! (F)
Riël
Über-Spammer

Danny, wat zeg je nou?

(U)
cyberdanny

Riël schreef:Danny, wat zeg je nou?

(U)
Riël heb jij hem nog gepoetst dan? :beer:
cyberdanny

Ik ben gepromoveerd tot "meetingCoördinator" kijken wat ik voor de club kan betekenen!
:worship:
RoyH

proficiat :worship:

dan begin maar eens te coördineren :D
Riël
Über-Spammer

MeetingCommissie :)

Voor Coordinator kun je je uiteraard opgeven en dan kan er op je gestemd worden tijdens de ALV.

Hoe graag ik ook een nieuwe coordinator aanwijs, daar moet volgens de regels eerst een ALV voor komen :p
Marcel J.

zondag was erûg geslaagt (Y)

@patrick: dankjewel :worship: volgende keer rij ik 8) ....

met jou auto :D
Patrick L.

....en ik in jouw 21T...als ie eindelijk af is :D
Rianne RT

cyberdanny schreef:
Riël schreef:Danny, wat zeg je nou?

(U)
Riël heb jij hem nog gepoetst dan? :beer:
We hadden zaterdag geen tijd om hem te poetsen, daarom hadden we het woensdag al gedaan, helemaal van binnen en van buiten inclusief waxen.... Maarja, met die regen... (N)
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
Rianne RT

Riël schreef:MeetingCommissie :)

Voor Coordinator kun je je uiteraard opgeven en dan kan er op je gestemd worden tijdens de ALV.

Hoe graag ik ook een nieuwe coordinator aanwijs, daar moet volgens de regels eerst een ALV voor komen :p
Ohow: Riel je krijgt concurrentie als kandidaat meetingcoordinator.... :)
Riël
Über-Spammer

:pompom:
cyberdanny

:pompom2:
RoyH

zit nu op school aan een project te werken dus ik had weer eens ruim voldoende tijd om vanalles voor m'n auto te zoeken :D

ik wil graag een hoedenplank maken van MDF (aangezien er geen hoedenplank bij zat), nu moet dat wel gaan lukken op zich maar tijdens het zoeken naar tips etc. hiervoor kwam ik een topic uit 2002 tegen waarbij iemand het had over een renault logo hoedenplank.

foto's deden het al lang niet meer maar nu lijkt zoiets me ook wel vet, ik was dan aan het renault logo in RVS aan het denken, alleen hoe zou ik dat moeten aanpakken? ergens een plaat RVS kopen en hier de juiste maten etc. uitsnijden? en hoe krijg ik deze weer vast op m'n plank?

toch maar eens een project topic aanmaken anders voor al deze vragen? :p :D
Rianne RT

Reminder:
vergeten de nieuwe leden die zondag hun lidmaatschap betaald hebben, niet om hun gegevens even in te vullen hier op de site: lidworden (F)
RoyH

zondagavond al gedaan :D
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Is al gelukt. :) Wanneer kan ik op het ledengedeelte?
Riël
Über-Spammer

Tatadadaaa
cyberdanny

Welkom nieuwe RTC Members!! (Y)
RoyH

:worship: :biertjuh: (Z) (Y)

even iets anders tussendoor: ik heb nog een mattensetje nodig en nu had ik een jaar (of 2) geleden een keer van die matten v/d club gezien, zijn die nog te krijgen? zo ja hoe en quanta kosta?
cyberdanny

Setje kost rond de 75 euro incl btw :)
Rianne RT

Maar moeten met een aantal tegenlijk besteld worden. Ik zal het onthouden.... (Y)
baszos

lukt da :p
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
oldskool

MJ schreef:zondag was erûg geslaagt (Y)

@patrick: dankjewel :worship: volgende keer rij ik 8) ....

met jou auto :D
ja dat kan je wel zegge ja
nu maar eens vlug beginnen aan die ouwe renaults .anders wordt het volgend jaar weer liften naar de meeting.
ps waar blijven mijn foto's :foto:
cyberdanny

baszos schreef:lukt da :p
nee, ze moeten er geloof ik 10 hebben, en toen ik ze graag wilde bestellen hadden er zich net 5 aangemeld, heb ik een tijd gewacht maar dat duurde wel erg lang, toen heb ik besloten om ze maar zelf te bestellen. Is wel wat duurder maja....7 euro verzendkosten.
Marcel J.

oldskool schreef:ja dat kan je wel zegge ja
nu maar eens vlug beginnen aan die ouwe renaults .anders wordt het volgend jaar weer liften naar de meeting.
ps waar blijven mijn foto's :foto:
:foto: komen nog wel, moet ik ff aan collega vragen, maar die heeft ff wat anders aan zijn hoofd. Anyways kom jij mij de volgende keer ophalen dan?! :D Je mag me trouwens eens vertellen welke remmen op jou auto zitten...
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

Ey Roy, wat wil je dan eigenlijk? alleen het logo van rvs of de hele plank bedekken ermee en het logo eruit freesen?

je kan ook het logo in het hout freesen of erop met hout en dan bekleden, dat is ook wel vet... heb je reliëf... oeh geil!

trouwens... status gte:

5 houtblokken hoog voor en achter, zeg maar enorme talibanjeepstyle
dorpels zijn kaal geschuurd en de roest heb ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten

donderdag rechter dorpel nog even goed uitschuren enzo, daar is het zelfs tot binnen, stoelen en vloerbedekking zijn er al uit... daarna is het waarschijnlijk lassen!

Dan nog de vraag waar kan ik achter de gte goedop laten steunen als de achteras eronder uit is?? weet iemand dat...

oh ja foto's volgen!
cyberdanny

dorpels zijn kaal geschuurd en de roest heb ik vriendelijk verzocht het pand te verlaten
:lol: :lol: :lol:

Heb je nog geen project pagina geopend? Daar reageren meer mensen en heb je waarschijnlijk sneller antwoord op je vragen! :beer:
Bram (vospower)

RoyH schreef:zit nu op school aan een project te werken dus ik had weer eens ruim voldoende tijd om vanalles voor m'n auto te zoeken :D

ik wil graag een hoedenplank maken van MDF (aangezien er geen hoedenplank bij zat), nu moet dat wel gaan lukken op zich maar tijdens het zoeken naar tips etc. hiervoor kwam ik een topic uit 2002 tegen waarbij iemand het had over een renault logo hoedenplank.

foto's deden het al lang niet meer maar nu lijkt zoiets me ook wel vet, ik was dan aan het renault logo in RVS aan het denken, alleen hoe zou ik dat moeten aanpakken? ergens een plaat RVS kopen en hier de juiste maten etc. uitsnijden? en hoe krijg ik deze weer vast op m'n plank?

toch maar eens een project topic aanmaken anders voor al deze vragen? :p :D
Er rijd iemand rond met een logo in spiegels, en er zijn mensen met zo'n groot logo van een vrachtwagen op de hoedenplank, dus ff bij shell langs :p

Wil je het van rvs maken? dan is frezen/snijden van de rvs de enige optie, dan in je mdf plank het logo eruit frezen en vastlijmen :)
Dennis_16v

es kijke ofk ook lid ben :D
RoyH

StanGTE schreef:Ey Roy, wat wil je dan eigenlijk? alleen het logo van rvs of de hele plank bedekken ermee en het logo eruit freesen?

je kan ook het logo in het hout freesen of erop met hout en dan bekleden, dat is ook wel vet... heb je reliëf... oeh geil!

trouwens... status gte:

donderdag rechter dorpel nog even goed uitschuren enzo, daar is het zelfs tot binnen, stoelen en vloerbedekking zijn er al uit... daarna is het waarschijnlijk lassen!

Dan nog de vraag waar kan ik achter de gte goedop laten steunen als de achteras eronder uit is?? weet iemand dat...

oh ja foto's volgen!
erop met hout was ik ook aan het denken idd... moet eerst eens een frees zoeken btw :P

@vosje: ja dat met die spiegels las ik ook in dat topic idd, maar lijkt me wel mooi om het in rvs te hebben, lekker strak. als ik het in hout erop doe heb je ook weer direct 12mm ofzo wat eruit steekts (uitgaande van een mdf plankje). alleen nog eens kijken hoek dat met de bekleding doe.. die eerst vastzetten en dan precies de maten voor t logo eruit snijden en dat erop lijmen...

of idd even langs een vrachtwagen idd :P

over aan iemand anders wagen zitten gesproken: politie heeft 5 van die kutjochies opgepakt die afgelopen vrijdag weer spiegels van auto's afschopten.. leuk die kroeg in de straat..
Patrick L.

Stan, succes met de GTE, brand em maar flink dicht :wink:
trouwens als je de achteras eronderuit haalt kun je toch steunen op de krikpuntenachter, of heb ik het nu mis?
Gesloten