Hoe kan het makkelijkst kabel leggen van accu naar achter???

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Danos

zoals de vraag al luidt...

hoe krijg ik de kabel voor me versterker van de accu af het makkelijkst door me clio RSi heen?
ik loop vast bij het schutbord..waar krijg ik hem doorheen? alles zit zo potdicht met van die keiharde rubbers.. en om nou een gat in me schutbord te boren zie ik nie zitte :~
wie kan me helpe? :beer:
TheoV
Contacteer:

een van de rubbers er toch uit duwen en er dan een extra kabel tussen foefelen...

en anders een gaatje boren :)
Vinnie

Links bij je pedalen zit een rubber dat je eruit kan trekken daar lopen ook andere kabels naar binnen, zo heb ik hem lopen :)
Danos

owjah vinnie..ik zie het..
kga meteen probere!
(Y)
Siempie

Ik heb bij mijn 1.2 een gat achter de linker veerpoot zitten. helemaal boven in achter het dash. je moet dan wel de kabel helemaal achter het dash langs werken.
Clio

Wat ik vandaag ontdekt heb is misschien ook handig. Na aanleiding van de geboden oplossingen ben ik ook gaan zoeken naar de kabel van de motorkap. Deze loopt onder de stuurkolom naar buiten. Maar het leek mij een heel gedoe om hierin te gaan prutsen.

Als je voor je pendalen ligt, ga je vanaf de motorkap kabel zo'n 10cm naar links. Daar voel je een rond stukje plasic loszitten. Dit trek je los en je komt uit bij een plastic dopje. Hier boor je een gat in (let op! niet te ver doordrukken anders zit je in een reservoir) Vanaf de accu kun je nu heel makkelijk een kabel trekken.
Zoeken naar deze oplossing koste mij een kwartier, de draad trekken (wel met 2 man) zo'n 5 minuten.

Succes ermee!
Danos

dat heb ik nu ook gedaan...alleen ik kreeg het probleem dat me reservoir kabel die naar achterloopt kapot ging, toen ik de dop eruit trok...
begon te lekken als een gek...
maar nu zittie wel weer oke inmekaar...
Plaats reactie