Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
ik moet donderdag tot 22.00 werken in mestreech randwyk maar daarna cross ik door naar de geusselt.
en 5 november daar heeft rob me gister al direct mee doodgesmeten hehe. ik heb in ieder geval vrij van m'n werk dus het ligt wel in de planning in ieder geval
ik moet donderdag tot 22.00 werken in mestreech randwyk maar daarna cross ik door naar de geusselt.
en 5 november daar heeft rob me gister al direct mee doodgesmeten hehe. ik heb in ieder geval vrij van m'n werk dus het ligt wel in de planning in ieder geval
Over een paar jaar heeft ie geluk als de tunnel onder de geusselt niet van de baan wordt gestoten. Neem aan dat we dan te moeilijk moeten doen om op de geusselt te komen.
Heeft er vrijdag nog iemand niets te doen dan kan hij naar zolder komen. We gaan namelijk voor het eerst met de Cup clio het circuit op.
Rob.H schreef:Over een paar jaar heeft ie geluk als de tunnel onder de geusselt niet van de baan wordt gestoten. Neem aan dat we dan te moeilijk moeten doen om op de geusselt te komen.
Heeft er vrijdag nog iemand niets te doen dan kan hij naar zolder komen. We gaan namelijk voor het eerst met de Cup clio het circuit op.
Ik moet vrijdag helaas werken ...anders was ik zeker komen kijken
die zeen er joa, wurd om de 2 weake gehaaje.. noe a.s dongerdig is er weer n meeting bie de Geusselt..
uitekes sjtoan ganz achteraan, of veuraan wiese t wils bekieke, iig recht veur de mc, mer mos waal t wiedste loupe
ja ik zit dus met een probleempje, ik ga niet eerst naar Urmond rijde, das hartstikke omrijden.. misschien ergens in Roermond weer een kleine pitstop maken om mij op te pikken ofzo
Dennis_16v schreef:ja ik zit dus met een probleempje, ik ga niet eerst naar Urmond rijde, das hartstikke omrijden.. misschien ergens in Roermond weer een kleine pitstop maken om mij op te pikken ofzo
We stoppen wel even het eerst volgende tankstation na Roermond! Dat je dan daar op ons wacht!
kort vraagje, mijn stuurbekrachtiging maakt een hoop kabaal als ik flink aan het stuur draai. volgens de persoon waar ik hem van kocht kan dit helemaal geen kwaad en zou de pomp vervangen het probleem oplossen.
kan de oorzaak hiervan echter zijn oude/te weinig olie voor de pomp?
Versleten olie kan ook lawaai maken,verversen door stuurhuis te ledigen (aftappen door leidingen te lossen en stuur van links naar rechts te draaien) daarna vullen met voorgeschreven olie en ontluchten L+R draaien en bijvullen.
hmm ik ga zometeen toch even langs kwikfit om m'n broertje af te zetten, vraag wel s even snel en anders maar eens met de olie gaan kutten, met toch een keer ergens beginnen