Wie kan mij de revisiematen geven van een c1j-788 motor? of een link of iets dergelijks.
Derby
Revisie maten c1j-788
Tuurlijk boeken zijn altijd te krijgen...maar zoveel boeken zoveel meningen. Waar haalt de uitgever zijn info vandaan?
Ik hoopte op info van meneer renault zelf. En daarbij hoeveel aandacht is er besteed aan de turbo motor meer als de vermelding dat er een andere carb op zit en een turbo aan vast geschroeft. (ála vraagbaak.) Wat voor kleppen (met name de uitlaat kleppen) zitten er in? Welk materiaal. Zijn daardoor de klep geleiders ook anders. Dat soort info zoek ik. De verschillen t.o.v. de c1j motor.
Desondanks bedankt voor de tip.
Steven dat heeft met de reacties op dit forum te maken. Wat ik spijtig vind.
[offtopic] Destruction Derby? Waar heb ik die reputatie aan te danken?
[/offtopic]
Derby
Ik hoopte op info van meneer renault zelf. En daarbij hoeveel aandacht is er besteed aan de turbo motor meer als de vermelding dat er een andere carb op zit en een turbo aan vast geschroeft. (ála vraagbaak.) Wat voor kleppen (met name de uitlaat kleppen) zitten er in? Welk materiaal. Zijn daardoor de klep geleiders ook anders. Dat soort info zoek ik. De verschillen t.o.v. de c1j motor.
Desondanks bedankt voor de tip.
Steven dat heeft met de reacties op dit forum te maken. Wat ik spijtig vind.
[offtopic] Destruction Derby? Waar heb ik die reputatie aan te danken?

Derby
Kweenie, als ik Derby lees moet ik altijd aan Destruction Derby denken.
Verder klinkt het alsof jij een werkplaatshandboek zoekt, daar staat een groot deel van die ongein in. Hij zwerft in diverse .rar bestanden rond op het net en sommigen hebben ook hardcopys ervan. Ik heb ooit het hele zaakie eens geupload samen met de Haynes. Maar kep nu geen webspace meer over en er ook geen zin meer in om de boel op te laaien.
Was jij dat niet trouwens, die ooit eens naar de aanhaalmomenten van de waterpomp vroeg?
Verder klinkt het alsof jij een werkplaatshandboek zoekt, daar staat een groot deel van die ongein in. Hij zwerft in diverse .rar bestanden rond op het net en sommigen hebben ook hardcopys ervan. Ik heb ooit het hele zaakie eens geupload samen met de Haynes. Maar kep nu geen webspace meer over en er ook geen zin meer in om de boel op te laaien.
Was jij dat niet trouwens, die ooit eens naar de aanhaalmomenten van de waterpomp vroeg?

Volgens mij heeft een van mijn collega's dat boek van haynes nog ergens.
Een werk plaatshandboek zou ook top zijn. Maar ik zit er altijd naast als zoiets geup-ed wordt. Ach ik kom er wel uit, in the end.
Heb jij een volvo dat je evolve als avatar hebt?
Een werk plaatshandboek zou ook top zijn. Maar ik zit er altijd naast als zoiets geup-ed wordt. Ach ik kom er wel uit, in the end.
Heb jij een volvo dat je evolve als avatar hebt?
Naja misschien dat iemand anders wil uppen, of er moet ergens ruimte zijn waar ik het zonder al teveel moeite kan neerkletteren. Tis bij elkaar iets van 100mb geloof ik.
Nee ik heb nix met volvo, is een (oud)forumnaam met zelfverzonnen bijbehorend logootje.
Nee ik heb nix met volvo, is een (oud)forumnaam met zelfverzonnen bijbehorend logootje.
Mijn cilinderkop is aan het overlijden, of anders gezegd de lek langs de uitlaat kleppen is te groot. Ik wil dus een andere kop scoren waarin ik dan andere kleppen kwijt kan (lichter bij voorkeur) En nog wat andere bewerkingen doen. En ik wilde weten wat voor kleppen er nu in de 5gtt kop zitten, welk materiaal, gewicht, materiaal klepgeleiders. Het is niet moeilijk zomaar iets aan te schaffen, maar ik wil eerst weten wat ik nodig heb.
In mijn zoektocht naar info over de c1j-788 is er weinig informatie over de daad werkelijke aanpassing die niet voor het oog zichtbaar zijn.
Ik wil dus niet lukraak wat vervangen maar het liefst wel overwogen.
Derby
In mijn zoektocht naar info over de c1j-788 is er weinig informatie over de daad werkelijke aanpassing die niet voor het oog zichtbaar zijn.
Ik wil dus niet lukraak wat vervangen maar het liefst wel overwogen.
Derby
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Heb hier wel ff een ftp-je met werkplaatshandboeken. Dan ff kijken in werkplaatshandboeken -> Renault 5 (GTTurbo). Kun je ff kijken of daar wat bij zit.