maar goed, 3700 op een stuk meer..maakt niet zo heel erg veel meer uit toch?

Goeie zaakIvo8hoven schreef:Zo vandaag best een lekker daagie...., net "even" een nwe M5 verkocht....![]()
(en natuurlijk met drivers package......dus 300 km/u +....)
Opletten he...., de prijzen, spec's, en opties zijn bekend van de nwe E70Nadeem schreef: Goeie zaak![]()
Ik heb zaterdag een nieuw model X5 zga verkocht. En dat terwijl de prijzen en specs nog niet eens bekend zijn
.
Man kwam binnen en wist dat de nieuwe X5 volgend jaar +/- april komt, hij wil een van de eerste zijn die m heeft. Hij heeft al 2x eerder een nieuw model bmw "blind" gekocht...
Best leuk om zo'n order te krijgen als je net 1,5 maand bij de bempert-dealer werkt
Serieus? Hmmz... nog maar eens even achteraan donderdagavond of zaterdag (werk alleen dan, zit voor rest de schoolbanken).Ivo8hoven schreef:Opletten he...., de prijzen, spec's, en opties zijn bekend van de nwe E70![]()
Het is echt ongeloofelijk, maar wij hebben al 12 orders getekend liggen, dat wil zeggen we zijn de eerste 2 maanden volledig uitverkocht....![]()
We verwachten er 6 per maand toegewezen te krijgen......echt ze staan in de rij voor de nwe X5
massellaar hoe zit het nu met de starterLex schreef:Ach ja, je moet er gewoon maar aan meedoen. En er komen ook goede dingen naar boven op die avonden.![]()
Zo mag ik al na 4 maanden bij een Renault dealer te werken al op voor de curcus "Renault Excelent Service Adviseur" en mag ik de rest van de voorloop cursussen overslaan. Dat is de hoogste benoeming voor een service adviseur binnen de Renault dealers. Terwijl mijn collega die er een maand korter werkt mag wel alle trainingen volgen
Heb een mooie dvd gehad die ik moet kijken ligt nog steeds ergens in me auto wat een gezeik allemaal!Lex schreef:Zo ben net thuis. Pff wat ben ik het zat zeg. Net een Per4 bespreking gehad voor de mensen die dat wat zegt