ACT: Clio Williams Deel 1
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
432 ja 

Wie weet de lengte van de achterremslangen van een Williams?
Ik heb nog een setje goodridge voor de 5GT liggen en die aansluitingen zijn hetzelfde, ik vraag me alleen af of de lengte juist is.
Of wie weet zo'n online autoparts site waar je lengte kunt terugvinden? (Autopartsonline.nl iig niet) Hoef ik niet langs de Brezaap
Ik heb nog een setje goodridge voor de 5GT liggen en die aansluitingen zijn hetzelfde, ik vraag me alleen af of de lengte juist is.
Of wie weet zo'n online autoparts site waar je lengte kunt terugvinden? (Autopartsonline.nl iig niet) Hoef ik niet langs de Brezaap

Een origineel Williams-stuur is gewoon hetzelfde als die van de 16V, dus die moet wel te vinden zijn op de sloop of via de site. De pookknop is een ander verhaal. Die kun je wel nog nieuw bestellen bij de dealer, maar of ze een beetje leuk geprijsd zijn betwijfel ik.
dat is cker een mooie autoIvo8hoven schreef:Staan veeel willie's te koop zeg...pffff, zelfs een 93-er met net 100dkm voor slechts ruim 9500,- euro...!!!!
En natuurlijk die dikke kar van Wob

-
- Contacteer:
19 16v williams bestaat niet 

Paul1916v schreef:19 16v williams bestaat niet

-
- Moderator
- Car: MB
het stuurwiel en de naaf wel ja, het kapje niet. Er zijn twee kapjes. eentje met plastic logo en eentje met ingegoten stalen logo. De vorm is ook iets anders. Tweede versie heeft de williams en is niet meer te koop bij renault. Een originele pookknop kost bij renault een euro of 24 meen ikMerijn schreef:Een origineel Williams-stuur is gewoon hetzelfde als die van de 16V, dus die moet wel te vinden zijn op de sloop of via de site. De pookknop is een ander verhaal. Die kun je wel nog nieuw bestellen bij de dealer, maar of ze een beetje leuk geprijsd zijn betwijfel ik.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
dan is dit een origineel Williams stuur (ik heb er geen, dus vraag ik het)?Tom schreef:eentje met ingegoten stalen logo. De vorm is ook iets anders. Tweede versie heeft de williams
[img]http://dj-illusion.co.uk/Html_Site/Boys ... _Wheel.jpg[/img]
geldt dit voor alle phases Williams? En is deze niet ook geleverd op de ph2 16V? Mijn buurjongen heeft nl zo'n stuur in zijn 16V van 1995.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je bedoelt dus die originele blauwe, de mijn staan namelijk geen cijfers meer op. Valt me dan mee als het maar 24,00 kost.Tom schreef:het stuurwiel en de naaf wel ja, het kapje niet. Er zijn twee kapjes. eentje met plastic logo en eentje met ingegoten stalen logo. De vorm is ook iets anders. Tweede versie heeft de williams en is niet meer te koop bij renault. Een originele pookknop kost bij renault een euro of 24 meen ikMerijn schreef:Een origineel Williams-stuur is gewoon hetzelfde als die van de 16V, dus die moet wel te vinden zijn op de sloop of via de site. De pookknop is een ander verhaal. Die kun je wel nog nieuw bestellen bij de dealer, maar of ze een beetje leuk geprijsd zijn betwijfel ik.
Ik heb de Williams nu 2 dagen en het is echt een geweldige wagen, echt super

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Moderator
- Car: MB
die pookknop (blauw met cijfers) is idd niet zo duur. ik heb er alleen laatst wel een half jaar op moeten wachten. Laatst werd er eentje nieuwe verkocht op E-bay. is uiteindelijk weg gegaan voor 75 euro ofzo
(goeie handel)
dat stuur van de foto is idd het willi stuur (foto is een engelse zo te zien). Zou best kunnen dat die kapjes ook op andere modellen hebben gezeten van reno. Te koop zijn ze alleen niet meer bij de dealer. Laatst geprobeerd namelijk

dat stuur van de foto is idd het willi stuur (foto is een engelse zo te zien). Zou best kunnen dat die kapjes ook op andere modellen hebben gezeten van reno. Te koop zijn ze alleen niet meer bij de dealer. Laatst geprobeerd namelijk
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
oke, dan houd ik mij GTT stuur nog wel even
tot ik mijn personal stuur opnieuw heb laten bekleden. Nu geeft hij een beetje af bij vochtige omstandigheden.

Daar heb ik dus ook last van, zo'n vies plakkerig stuur. Ik zal via de dealer ff een pookknop proberen te scoren en een 16v stuurtje op internet zoeken. thx allemaal iig.GeniustheGzA schreef:oke, dan houd ik mij GTT stuur nog wel eventot ik mijn personal stuur opnieuw heb laten bekleden. Nu geeft hij een beetje af bij vochtige omstandigheden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ga morgenochtend eerst eens even langs Renault Nieuwendijk om zoon plaatje van een pookknop te scoren!DennisT schreef:Daar heb ik dus ook last van, zo'n vies plakkerig stuur. Ik zal via de dealer ff een pookknop proberen te scoren en een 16v stuurtje op internet zoeken. thx allemaal iig.GeniustheGzA schreef:oke, dan houd ik mij GTT stuur nog wel eventot ik mijn personal stuur opnieuw heb laten bekleden. Nu geeft hij een beetje af bij vochtige omstandigheden.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die pookknop is alleen nog maar blauw, dus ja die 24,00 maken me dan niet veel uit.
Er zit bij mij een heel klein momo stuurtje in, stuurt wel heel relax maar wil een origineel stuur. Ff zoeken dan maar.
Er zit in de naaf wel een plaatje van de Koninklijke Luchtmacht, de vorige eigenaar dacht dat die kon vliegen zeker?
Er zit bij mij een heel klein momo stuurtje in, stuurt wel heel relax maar wil een origineel stuur. Ff zoeken dan maar.
Er zit in de naaf wel een plaatje van de Koninklijke Luchtmacht, de vorige eigenaar dacht dat die kon vliegen zeker?
-
- Contacteer:
Ik heb nog een origineel stuur met naaf liggen