ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

Merijn schreef:Indekken?? Wat een klets toch weer...

Hij zegt gewoon wat hij denkt en wat iedereen heeft kunnen zien. Ferrari is op Suzuka te sterk voor de Renaults. That's all. Wanneer Fizzy het gezegd had, was het ineens helemaal niet zo geinterpreteerd. :gaap:
Maar die zegt het niet, heeft er ook geen reden toe want rijdt volgend jaar gewoon nog bij de Geel/Blauwe brigade.
Alonso is zich inderdaad ook niet aan het indekken, de man ziet het gewoon zoals de feiten liggen.

Maar zolang de race niet is begonnen of afgevlagd kan er nog van alles gebeuren, dus ook voor Alonso.

Kortom, weer een mooie race in het verschiet en spannend tot de laatste races, het is wel eens anders geweest.
GeniustheGzA

Haas schreef:
GeniustheGzA schreef:vraag voor de kenners. WElke coureur crasht in de F1 wanner met welke auto op welk circuit.

Een gele auto (lotus, Jordan?) die fors crasht waar door de voeten van de coureur (begint het al te dagen??) door, wat er over is van, de neus steken.

wij komen er niet uit hier. Gedacht variëren van Johny Herbert tot Mark Blundell en van Jordan tot ...?

help even, kan ik weer rustig mijn :biertjuh: drinken...
je bedoeld de goede idd! Het is Johnny Herbert op Brands Hatch, allen was dat in een door Camel gekleurde F3000.

check
http://www.youtube.com/watch?v=rlSo9MWZmq8

hij brak beide benen idd :)
lijkt er op dat het deze is ja. Alleen in mijn herinnering (voor wat het waard is :biertjuh: |: ) heb ik een beeld van de betreffende auto met de voeten van de coureur er voor uit. Dus een camerashot van voren, met de auto aan de rechterkant van het beeld met 2 voeten zichtbaar. Vreemd, zal wel aan mijn geheugen liggen, dak 2 dingen met elkaar verwar.

Bedankt mannen, ik zal het doorgeven :smoke:
Haas
Car: Megane RS

dat is wel dat ongeluk van herbert van hierboven, alleen zijn die beelden na de liverace nooit meer herhaald naar mijn idee. heb ze ook nooit ergens op i'net gevonden.. Was ook niet zo'n pretty seight.!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

idd,hoeft van mij niet herhaald te worden!
zo kom ik op internet ook overal sites tegen met filmpjes van crashes..leuk om iets terug te zien maar de crash van zeg ratzenberger of senna hoef ik niet terug te zien..vooral hoe ratzenberger in zn auto hangt zeg maar.. :S jammer dat dat overal moet staan..
aan de andere kant..waar maak ik me druk om.. ;) voetbal is zeker niets aan :p :p
-PAZ-
Über-Spammer

hier staan alvast een paar filmpjes als voorproefje voor de gp van morgen :) eerste filmpje is echt (Y) :worship: met alle wk's die beslist zijn in suzuka vanaf eind jaren 80 tot 2000

http://wadda.zattevrienden.be/Suzuka
R5GTT. Drive it like you stole it
paulvanrooij
Contacteer:

kijken wat t wordt!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Have fun...
:wink:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Gabri van der Veen
Über-Spammer

:ja: :ja:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulvanrooij
Contacteer:

wow..zit goed in mekaar zo'n spijker :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Schumacher zero points :bang: :bang: :bang:
paulvanrooij
Contacteer:

ouch.. :(

Alonso WK? zit er wel dik in zo.. jammer..
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ho ho, Alonso heeft z'n pechmomenten ook al wel gehad dit jaar, en de vlag is nog niet gevallen...
Riël
Über-Spammer

Paul1916v schreef:ouch.. :(

Alonso WK? zit er wel dik in zo.. jammer..
Wat nou jammer? Beter had t niet gekund :worship:

Pofffff ferrari. Nu staan ze gelijk qua ploffen, toch? :) BTW, alonso was geen steek langzamer vandaag.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Contacteer:

had liever gezien dat de laatste wedstrijd met 2 punten verschil zou starten dan met 10..
en natuurlijk vind ik t jammer omdat schumi eruit ligt ;)
Maar idd, ook alonso heeft zat pech gehad (geluk schumi)..dus ach, misschien terecht..
Nu gewoon knallen in brazilië en daar winnen, en dan kijken wat alonso doet..dan kan schumacher in ieder geval met opgeheven hoofd afscheid nemen..
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Paul1916v schreef:had liever gezien dat de laatste wedstrijd met 2 punten verschil zou starten dan met 10..
en natuurlijk vind ik t jammer omdat schumi eruit ligt ;)
Maar idd, ook alonso heeft zat pech gehad (geluk schumi)..dus ach, misschien terecht..
Nu gewoon knallen in brazilië en daar winnen, en dan kijken wat alonso doet..dan kan schumacher in ieder geval met opgeheven hoofd afscheid nemen..

... en Alonso ook van Renault dan :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

zodat ie met opgeheven hoofd kan gaan huilen met de pet op bij McLaren? ;) :p :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

valt nu nog niet tegen, Kimi heeft die ster nog steeds rollend.
:)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Paul1916v schreef:wow..zit goed in mekaar zo'n spijker :p

Kan ook niet goed gaan he, Spykers en banden.
:D
-PAZ-
Über-Spammer

ik vind het jammer dat het kampioenschap nu min of meer al belist is door het uivallen van michel, had mooier geweest als ze erin de laatste race nog vol voor moesten gaan. maja je weet nooit wat er nog gebeurd, kan bij alonso ook nog zomaar fout gaan de volgende keer
Duupke (Ronald)
Contacteer:

paz-maniac schreef:ik vind het jammer dat het kampioenschap nu min of meer al belist is door het uivallen van michel, had mooier geweest als ze erin de laatste race nog vol voor moesten gaan. maja je weet nooit wat er nog gebeurd, kan bij alonso ook nog zomaar fout gaan de volgende keer

Ik ben met een 8ste plek over 14 dagen al tevreden hoor.
:D :beer:
-PAZ-
Über-Spammer

naja ik had het liever anders gezien laten we het daarop houden :wink: :p
bart 16v

nu is de tweede wereldtitel op rij voor renault bij de constructeurs , na de terugkeer
in de F1, zo goed als binnen !!!!!!!

Alonso heeft genoeg binnen 2 weken aan 1 punt om zijn 2de wereldtitel op rij binnen te
halen en dat op 25 jarige leeftijd !!!!
zal er zeker spijt van hebben dat hij de renault renstal verlaat voor mc laren.
fisico verdient ook een pluim en is niets te verwijten , zeker vorige week ook niet .
achterband in laatste pit vorige week was de schuldige . de persoon die hiervoor
gezorgd heeft zit niet meer in de pit crew.

exit schumacher langs de achterdeur buiten in de F1 zonder veel glorie
8 oktober 2006 zal lang in zijn geheugen gegrift staan

vive la france
vive la france

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol:

proficiat
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Volgens mij is Bart best blij, maar om het op z'n Ollie's te zeggen:

"When the flag drops, the bullshit stops"

En die vlag valt pas over 2 weken...
Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Alonso kan ploffen, hij kan eraf spinnen, hij kan eraf gereden worden.

We zien het wel over 2 weken, de uitgangspositie ziet er iig. errug lekker uit. :D (Y)
Arno17

Hulde voor Renault en jammer voor Ferrari en MS in het bijzonder, nu weten we ook weer wat er zo mooi is aan een mechanische sport, drama en feest zitten niet ver uit elkaar.

Zaak voor Alonso om minimaal 1 puntje te pakken, en MS moet minimaal de race winnen in Brazilie.
Theoretisch een schier onmogelijke opdracht, maar in deze tak van sport is het natuurlijk altijd mogelijk dat de zaken omgedraaid zijn.

Tot nu toe.......gefeliciteerd Renault en Alonso.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Duupke schreef: En die vlag valt pas over 2 weken...
Ik durf het nog steeds niet te zeggen. Alonso kan ploffen, hij kan eraf spinnen, hij kan eraf gereden worden.

We zien het wel over 2 weken, de uitgangspositie ziet er iig. errug lekker uit. :D (Y)
Kimi kan winnen. :worship: :)
Riël
Über-Spammer

Och, die reacties op formule1.nl zijn echt te erg voor woorden :lol:

heeft die site enig niveau?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Van Formule1.nl:

----
Ivo - 8 oktober, 10:12 uur
Het WK is inderdaad voorbij. Jammer genoeg wordt er iemand kampioen die het niet verdient. Sinds zo’n lange tijd geen motorproblemen en dan net nu. Tegen zoveel geluk van die spanjaard kan zelfs de grootste coureur ooit niet op. Geen waardig afscheid helaas van een 7-voudig kampioen. Wel mooi dat het een titel voor Alonso met een bijsmaak wordt. Hij heeft ’m immers niet gewonnen, maar gekregen. Een titel die je in de schoot geworpen wordt daar kun je niet blij mee zijn. Vorig jaar heeft hij ’m ook al gewonnen dankzij het bandenreglement. Er is maar 1 kampioen en dat is Schumacher. Zijn records zullen door niemand meer verbroken worden. Hij is de allergrootste.
-----

:lol: :lol: Goed verliezen is minstens zo moeilijk als goed winnen. :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

whahahaha zieke figuren op dat forum!
marcel16v

bart 16v schreef:
exit schumacher langs de achterdeur buiten in de F1 zonder veel glorie
8 oktober 2006 zal lang in zijn geheugen gegrift staan

Seizoen 2007 zal meer herinnerd worden als MS zijn laatste seizoen als het seizoen waarin FA zijn tweede titel haalde. Als er iemand met een opgeheven hooft wat betreft prestaties uit de F1 kan stappen is dit wel MS. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat MS in Brazilie meer media aandacht krijgt vanwege z'n laatste race, als FA vanwee het WK. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat over 10 jaar FA alleen nog door de kenners herinnerd zal worden, en MS nog steeds door het grote publiek.

Ik vind persoonlijk jammer dat FA er weer zo "makkelijk"vanaf komt. De druk van de laatste weken bleek al bijna teveel gezien z'n uitspraken. Ik had best willen zien wat hij onder nog meer druk had gedaan. Hadden we misschien nog meer vreemde en gefrustreerde uitspraken en acties van dit figuur kunnen verwachten.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

marcel16v schreef:Ik vind persoonlijk jammer dat FA er weer zo "makkelijk"vanaf komt.
Hoezo?
Alonso had al kampioen moeten zijn, een plof in Monza kost hem 6 (of 8 ) punten, een wielmoer in Budapest kost hem 10 punten en de wielmoer in China kost hem misschien ook wel 2 punten.

Dus laten we het alsjeblieft niet hebben over cadeau krijgen hebben want dat slaat absoluut helemaal nergens op...
Arno17

we zjn toch niet die 25 punten achterstand vergeten en MS al was afgeschreven.

Maar goed, Alonso is de enige ander die aanspraak kan en mag maken op de titel.

Alleen was het met meer glans geweest als hij MS in een direct gevecht de laatste 2 races had verslagen, nu is het wel dat je er moet staan op het moment dat de ander fouten of steekjes laat vallen.

Maar de eerlijkheid gebied het te zeggen, de titel aanstaande voor Alonso is dankzij het falen van de motor van de Ferrari op een cruciaal moment, anders had MS het vandaag met gemak gewonnen.

Al is het nog steeds niet gedaan, veel is nog mogelijk...............al is het een heel, heel dun draadje.

En http://www.formule1.nl is al lang niet meer wat het is geweest, vandaar dat ik dat ooit de rug heb gekeerd. :p
antoine
Car: Renault Clio III RS

Duupke schreef:
marcel16v schreef:Ik vind persoonlijk jammer dat FA er weer zo "makkelijk"vanaf komt.
Hoezo?
Alonso had al kampioen moeten zijn, een plof in Monza kost hem 6 (of 8 ) punten, een wielmoer in Budapest kost hem 10 punten en de wielmoer in China kost hem misschien ook wel 2 punten.

Dus laten we het alsjeblieft niet hebben over cadeau krijgen hebben want dat slaat absoluut helemaal nergens op...
Lees nu eens goed.

Marcel heeft het over seizoen 2007. :wink: (F)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Duupke schreef:
Hoezo?

Tuurlijk. Vorig seizoen zeker niet goed opgelet Duupke. Dankzij wat er achterin de McLaren ligt is Alonso wereldkampioen geworden. Anders was Raikkonen nu de huidige wereldkampioen geweest. Alonso heeft in mijn ogen vorig jaar het kampioenschap kado gekregen en dit seizoen weer.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Arno17 schreef:we zjn toch niet die 25 punten achterstand vergeten en MS al was afgeschreven.

Maar goed, Alonso is de enige ander die aanspraak kan en mag maken op de titel.

Alleen was het met meer glans geweest als hij MS in een direct gevecht de laatste 2 races had verslagen, nu is het wel dat je er moet staan op het moment dat de ander fouten of steekjes laat vallen.

Maar de eerlijkheid gebied het te zeggen, de titel aanstaande voor Alonso is dankzij het falen van de motor van de Ferrari op een cruciaal moment, anders had MS het vandaag met gemak gewonnen.

Al is het nog steeds niet gedaan, veel is nog mogelijk...............al is het een heel, heel dun draadje.

En http://www.formule1.nl is al lang niet meer wat het is geweest, vandaar dat ik dat ooit de rug heb gekeerd. :p
Dat bedoel ik, de een zijn dood is de ander zijn brood. Maar wie er ook kampioen wordt, geen van beiden heeft het cadeau gekregen.
Maar waar je nu ook iets leest of hoort. Alonso zou geluk hebben gehad omdat Schumacher uitvalt, en dat vind ik bullshit.
Het kampioenschap gaat over 18 races, dus het wordt niet bepaald doordat Schumacher in de voorlaatste race ploft.

Punt...
:wink: :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Duupke schreef:
Hoezo?

Tuurlijk. Vorig seizoen zeker niet goed opgelet Duupke. Dankzij wat er achterin de McLaren ligt is Alonso wereldkampioen geworden. Anders was Raikkonen nu de huidige wereldkampioen geweest. Alonso heeft in mijn ogen vorig jaar het kampioenschap kado gekregen en dit seizoen weer.
Zo werkt dat met een mechanische sport, en de combinatie Alonso-Renault was vorig jaar gewoon beter.
Gesloten