mensen ik heb even een vraag heb een megane coupe uit 2000 en vol leer bekleding nu heb ik op mijn stoelen al een beetje scheurtjes en dat is van droog leer dit wil ik graag gaan behandelen en mijn vraag is dan ook zijn er mensen hier die dit ook hebben of hebben gehad en wat zij der aan hebben gedaan of gaan doen ??
hoor graag van julliee
Leren stoelen behandelen
-
- Contacteer:
ik heb 't een keer gevraagd bij een autopoetsbedrijf en volgens hem was het beste onderhoudsmiddel gewoon "leervet", bij de schoenmaker verkrijgbaar.
inwrijven en weer uitwrijven...
je zal hier de droogte scheurtjes niet mee verhelpen, maar wel nieuwe kunnen voorkomen
inwrijven en weer uitwrijven...
je zal hier de droogte scheurtjes niet mee verhelpen, maar wel nieuwe kunnen voorkomen
5GTT & clio II 1.6 16v
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
ik behandel het leer in mijn R19 16V altijd met speciaal leerpoets spul op kleur. na het inpoetsen is het leer mooi zwart en vallen die scheurtjes minder op, dit geeft niet af en is na een kwartiertje al droog geloof ik. dat doe ik iedere maand en af en toe in het leervet (vooral met warm weer) zetten is helemaal niet verkeerd (gaat het ook mooi van glimmen)
Dat leerpoets spul op kleur heet bij mij "LederPlus" en die heb ik weg bij de bekleder hier in Zwolle (Heyman)
Dat leerpoets spul op kleur heet bij mij "LederPlus" en die heb ik weg bij de bekleder hier in Zwolle (Heyman)
-
- Contacteer:
nee preciess ga geen leer poets halen die je ook voor schoenen gebruikt want dat is niks maar ik ga morgne gewoon ff bij een autowinkel kijken voor leer reiniger en leervet om het leer weer soepel en mooier te krijgen
Niks moeilijks, gewoon naar een meubelzaak gaan en daar een pakketje kopen met zoqwel een reiniger als een olie. Je kunt ook met olie kopen die een kleur heeft zoals je interieur al heeft. Het geeft niet af, maar wel even laten inwerken. Gebruikten we altijd voor showroombanken. Werkt echt heel goed, ook de reiniger.
Is van Oranje meen ik.
Is van Oranje meen ik.
-
je kan ook bij een dierenspeciaalzaak zadelvet kopen. geeft in iedergeval niet af als je het goed gebruikt.
en is er geloof ik ook in zwart en transparant.
wel een beetje laat trouwens om te beginnen met onderhoud van je leren interieur. buitenkant doe je zeker wel iedere week

en is er geloof ik ook in zwart en transparant.
wel een beetje laat trouwens om te beginnen met onderhoud van je leren interieur. buitenkant doe je zeker wel iedere week