Ja echt wel!Lex schreef:RJ, de trucker![]()
Ben je het autovak zat?
Zit weer APK op die Clio van mij

Ja echt wel!Lex schreef:RJ, de trucker![]()
Ben je het autovak zat?
Jah toch Lex en niet andersLex schreef:Jij noemt het onzin, ik gezelligheid
Maus schreef:Ik wil eventueel ook nog wel iets zinnigs posten, maar ja, 't heeft geen betrekking op een Reno.
Dacht dat jij ook wel aardig te spreken was over die charade ???Haas schreef:tut tut....hij rijd PSA en meteen een smoeltje![]()
charade...? De ultime rag en rosbak... Echt, serieus, zo'n ding gaat harder door de bocht dan mijn oude clio. En hier ligt 165 oppeter5GTTurbo schreef:Dacht dat jij ook wel aardig te spreken was over die charade ???Haas schreef:tut tut....hij rijd PSA en meteen een smoeltje![]()
Ach de peug is een stukje luxer en heb qua lol niet eens zoveel ingeleverd.
Maus schreef:Gelukkig hebben de Mitsibushi-rijders dat niet over zich.Haas schreef:tut tut....hij rijd PSA en meteen een smoeltje![]()
Die weten toch wel dat ze elke Reno met 2 vingers in de neus kakka rijden.
Maar goed dat die trajectcontrole er niet altijd heeft gehangen.Chris schreef:Zucht, sinds wanneer staat er een trajectcontrole in de Westerscheldetunnel?![]()
![]()
Dan heb ik nog geluk, want ik sprak gister een maatje van me... Hij was vorige week gepakt met 230 km/u op de weg tussen Lopik en Montfoort met zijn GSX 1000.....
De plizie kon ze niet bijhouden, staan ze ff stil bij Overvecht (tuincentrum), TOETTOET pliziemuis achter ze...
Rijbewijs!
(tweede keer dit jaar...)
mijn g-tech is via ups gegaanMaus schreef:Iemand ervaring met 't halen van spullen uit de United States van de verenigde staten van Amerika via usps global priority mail?
De gtechs van hier op de site waren er ook zeer rap.Maus schreef:Iemand ervaring met 't halen van spullen uit de United States van de verenigde staten van Amerika via usps global priority mail?