Mijn smaak is het niet helemaal maar het geheel is best leuk om te zien
ACT: Wegtransport
-
Okey dat wist ik niet, deze stond te laden op het nieuwe gedeelte van de veiling in het Westland.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik iets gaaf vind is het wel zwaartransportHaas schreef: Foto
dit vind ik nou vet...! Zwaartransport

Hoorde laatst dat er bij vliegbasis gilze-rijen een dieplader met een electriciteitshuisje doormidden was gebroken

-
- Contacteer:
Robert-Jan schreef:Okey dat wist ik niet, deze stond te laden op het nieuwe gedeelte van de veiling in het Westland.
Winnaar van 2001, en niet zoals de eigenschappen vermelden 2000
[img]http://www.truckstar.nl/festival/img/winnaar2000.jpg[/img]
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
BP-VZ-52 van Van de Vlist hierboven, die chauffeur/eigenaar woont in Malden. Mooi apparaat..
mooi man, zo'n moduletrailer/dieplader, asje of 9, interdolly ertussen...geweldig!
ben een keer meegeweest 's nachts met zo'n transport, drie windmilltransporters met elk een windmolenblad van iets van 63 m lang.. fak, echt bruut om te zien. Rotonde over, de truck en de voorzijde zijn er al een meter of 20 over, de achterzijde moet nog 20 meter voor die er is. Super om te zien!
heb bij nooteboom jammergenoeg weinig met diepladers gewerkt. Opdracht ging om een teletrailer uitschuifbaar tot 53m
mooi man, zo'n moduletrailer/dieplader, asje of 9, interdolly ertussen...geweldig!
ben een keer meegeweest 's nachts met zo'n transport, drie windmilltransporters met elk een windmolenblad van iets van 63 m lang.. fak, echt bruut om te zien. Rotonde over, de truck en de voorzijde zijn er al een meter of 20 over, de achterzijde moet nog 20 meter voor die er is. Super om te zien!
heb bij nooteboom jammergenoeg weinig met diepladers gewerkt. Opdracht ging om een teletrailer uitschuifbaar tot 53m

-
Haas hier moet ik toch een kleine correctie toepassen de chauffeur van de BP-VZ-52 woon in Heerenveen, ik ken de dochter van de chauffeur 
VLK Groep
-
- Contacteer:
foto?Robert-Jan schreef:, ik ken de dochter van de chauffeur

-
Krijg jij niet te zien!Erik (Schepjes) schreef:
foto?![]()

VLK Groep
-
- Contacteer:
staat ie in het babe topic dan? 
-
Stonden er genoeg vanmorgen op Rijnsburg, het broertje van jou auto de 302 stond er ookJeroen RS schreef:
Nog net een auto van ons erop
VLK Groep
-
- Contacteer:
Staan er altijd genoeg op Rijnsburg en 's-middags helemaal. 302 is toch met beugel met verstralers op dak?Robert-Jan schreef:Stonden er genoeg vanmorgen op Rijnsburg, het broertje van jou auto de 302 stond er ookJeroen RS schreef:
Nog net een auto van ons erop
-
Weet alleen dat er een naamplaat met Opa achter het raam staatJeroen RS schreef:
Staan er altijd genoeg op Rijnsburg en 's-middags helemaal. 302 is toch met beugel met verstralers op dak?
VLK Groep
-
Okey, zal er de volgende keer op letten.Jeroen RS schreef:Klopt ja die heeft er ook een lichtbeugel op. Zijn 2 Scania's bij ons die dat hebben waaronder hij.
Waar staat jou auto normaal dan?
VLK Groep
hmz..dan zal ik t kenteken toch nog eens nakijken. Tis wel dezelfde truck volgens mij..Robert-Jan schreef:Haas hier moet ik toch een kleine correctie toepassen de chauffeur van de BP-VZ-52 woon in Heerenveen, ik ken de dochter van de chauffeur

-
Dit is 1 van de weinige auto's van v/d Vlist met een jeep dolly en een Notenboom pendel X trailer en deze treker is getuned van 420 naar 500 pk.Haas schreef:
hmz..dan zal ik t kenteken toch nog eens nakijken. Tis wel dezelfde truck volgens mij..
Kom jij wel eens op Rijnsburg Jeroen?
Laatst gewijzigd door Robert-Jan op ma 4 sep 2006 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
VLK Groep
aardig dingetje danRobert-Jan schreef: Dit is 1 van de weinige auto's van v/d Vlist met een jeep dolly en een Notenboom pendel X trailer en deze treker is getuned van 420 naar 500 pk.![]()

Die in Malden is wel een 5asser.. Heb m nooit zien rijden met lading of oplegger, meestal kwam hij vrijdag thuis, dan zag ik m altijd rijden rond de klok van zes

-
-
Okey op maandag zeker?Jeroen RS schreef:Ja regelmatig. Laden veel bij Kariflex, Heembloemex en Heemskerk.
VLK Groep
-
- Contacteer:
Nee komen van maandag tot vrijdag op rijnsburg. Ik heb geen vaste dagen dat ik rij dus kan ook elke dag zijn.
Die auto van Michel Kramer stond dit jaar vlak bij ons. Wel raar dat de winnaar van vorig jaar geen speciale plek krijg. Vind het eerlijk gezegd ook geen super speciale auto.
Die auto van Michel Kramer stond dit jaar vlak bij ons. Wel raar dat de winnaar van vorig jaar geen speciale plek krijg. Vind het eerlijk gezegd ook geen super speciale auto.
-
-
- Contacteer:
idd, simpel gehouden hier en daar een detail en mooi spuitwerk 

-
- Contacteer:
als je sommige kermis atracties ziet met overal lampen en spoilers en chroom, dan is deze nog redelijk simpel 
-
vind dat leer op de grond en de hemel net wat te kamperig met die knopen erin ... Jammer, verder issie vet!
-
- Contacteer:
In afgelopen truckstar nr 09, staat een italiaan met een scania 164 580, met een super intrieur ! 

-
-
Dat is de laatste mode in truckland, komt uit AmerikaHaas schreef:vind dat leer op de grond en de hemel net wat te kamperig met die knopen erin ... Jammer, verder issie vet!
In het begin vond ik het echt geen vreten nu ik het een aantal keer in het echt heb gezien helemaal super

VLK Groep
hmz..net als met sommige vrouwen dusRobert-Jan schreef:In het begin vond ik het echt geen vreten nu ik het een aantal keer in het echt heb gezien helemaal super

-