Haas schreef:dat zeg ik niet, maar je kent die coureurs waar je uitspraken over doet toch blijkbaar allemaal?
nou, je loopt over van die duitsert, dus ik denk, die ken je vast ook....

ik kijk naar de coureurs met mijn visie op dingen, ik neem aan dat jij dat ook doet met daarbij jouw maatstaven en gedachten enz enz enz
kijk je kan ook zeggen dat ms zoveel fans heeft omdat die een aantal keer wk is geweest, kan ik al zijn fans wel kuddedieren noemen, want het is makkelijk om fan te zijn van een wk, maar dat is flauw.
ca zou ook niet mijn eerste coureur zijn om voor te kiezen, misschien heeft die wat minder de x factor dan rd of jos.
maar nadat ik in de bevoorreschte positie ben geweest om een testweekend met het minarditeam mee te mogen maken en dus ook een aantal keren met ca heb kunnen spreken, meen ik toch dat het een aardige jongen is die heel erg proffesioneel met zijn sport bezig is.
bij rd krijg ik meer de indruk dat die vooral de werled van F1 hem erg aanspreekt en dat rijden voor hem meer een bijzaak dan hoofdzaak is.
bij jos is weer een heel ander verhaal, de eerste jaren vond ik hem gedreven en een vent van niet zeiken ik wil rijden.
maar zijn laatste jaren gingen alleen maar gepaard met rechtzaken, gezeik over geld en geen goede prestaties en alleen maar slechte publiciteit
dat siert hem niet, alhoewel ik nog steeds een grote fan van zijn manier van rijden ben, maar zijn handelen spreken me minder aan.
wie zijn schuld al dat gezeik ook is, hij had het beter kunnen voorkomen.
en jan is gewoon een hele aardige vent maar managen is weer niet zijn sterkste kant, alhoewel de schulden wel minder worden
en jan is ook een gewone vent gebleven, dus een sponsor van 100.000 euro krijgt niet meer aandacht daneen fan die voor 2500 euro een blokje koopt, jan waardeert het tweede zelfs meer dan de eerste, en dat siert hem als mens

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.