ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Precies, maar die regels moeten wel wat ingrijpender worden, mochten ze het zo gaan doen.
Madmaus

Paul1916v schreef:las dat t nog niet zeker was of duitsland op hockenheim of nurburgring verreden ging worden..
Spa terug! :pompom2:
Ik las ergens dat nurburg en hockenheim samen zijn gegaan.
Ene jaar hockenheim andere jaar nurburg.
Om de kosten te delen oid.
Frank van Hees

klopt heb ik ook gehoord :wink:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Welcome back 'Eau Rouge' :bang: :bang: :bang:
[img]http://www.jacques.villeneuve.com/news/ ... -large.jpg[/img]

En wat betreft Indianapolis, ik vind dat volgasstuk vanaf bocht 12 tot en met bocht 1 (12 seconden geloof ik) toch wel errug stoer... :worship:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Oh ja, dit is ook nog van Spa...

De inhaalactie van het millennium
[img]http://www.derapate.it/img/gp_spa_franc ... macher.jpg[/img]

Zou Ollie het geweten hebben? :D
antoine
Car: Renault Clio III RS

Ik heb hier nog niets gelezen over het 'nederlandse' f1 team. Spijker wil samen met michel mol midland overnemen.
autosport.nl schreef:Nadat al enkele maanden de geruchten rond gonzen dat Midland F1 wel eens overgenomen zou kunnen worden door Michiel Mol, zijn de plannen nu een stuk concreter geworden. Spyker Cars heeft namelijk toegegeven betrokken te zijn bij Mols plannen en met Midland in onderhandeling te zijn. De financiering zou Spyker mogelijk deels rond willen krijgen middels het verkopen van aandelen. Wordt ongetwijfeld vervolgd…
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

antoine schreef:Ik heb hier nog niets gelezen over het 'nederlandse' f1 team. Spijker wil samen met michel mol midland overnemen.
autosport.nl schreef:Nadat al enkele maanden de geruchten rond gonzen dat Midland F1 wel eens overgenomen zou kunnen worden door Michiel Mol, zijn de plannen nu een stuk concreter geworden. Spyker Cars heeft namelijk toegegeven betrokken te zijn bij Mols plannen en met Midland in onderhandeling te zijn. De financiering zou Spyker mogelijk deels rond willen krijgen middels het verkopen van aandelen. Wordt ongetwijfeld vervolgd…
je zal net aandelen gekocht hebben
byebye geld
wel gaaf een nederlands F1 team (Y)
ben benieuwd hoelang dat stand houd :bang: :bang:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Duupke schreef:Oh ja, dit is ook nog van Spa...

De inhaalactie van het millennium
[img]http://www.derapate.it/img/gp_spa_franc ... macher.jpg[/img]

Zou Ollie het geweten hebben? :D
afgelopen GP ging toch dat hele stuk van historie met ollie daarover?
blijft echt een :worship: :worship: :bang: actie..
vooral dat beeld vanuit de auto van zonta, komen ze ff links en rechts langsgeschoten, prachtig!
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Dat bedoel ik eigenlijk, Paul.

Zou Ollie geweten hebben dat Spa terug op de kalender komt? :wink: :p (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

ahzo :bonk: ik snap em weer..
weet niet of ie t geweten heeft, maar ga er vanuit dat ie t wel gehoopt heeft...spa zorgt toch bijna altijd wel voor sensatie (Y)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Nu ik het zo terug kijk incl. die andere posts wordt mijn post wel wat vaag.
Ligt dus niet aan jou alleen. :lol:
Haas
Car: Megane RS

Luco/Alpine-racer schreef: ben benieuwd hoelang dat stand houd :bang: :bang:
uh...niet :)

nederlandse bedrijfsleven is te zakelijk het lang vol te houden. In de F1 kun je geen geld stoppen waardoor je automatisch aan de top komt. Je moet investeren, investeren en investeren...ook met tegenvallende resultaten, moet je door blijven gaan. Kijk maar naar Toyota, hoeveel zijn er niet ingepompt hebben! Met een NL's bedrijf was de stekker al 10x getrokken...
daarbij, die Mol moet doen waar hij goed in is... niet een F1 team kopen voor de commercie en t vervolgens naar de haaien laten gaan, want dat is wat ik denk dat er gebeurt. Net als Schnaider van Midland, die dacht ook: ik koop Jordan ff, pomp er wat miljoenen in, heb ik een leuke hobby. Tis niet voor niets dat hij nu al weer wil verkopen.. :(

@Duupke, was toch al wel langer bekend voor 99% dat Spa terugkwam. Erwas al een voorlopig contract.
Haas

f1racing.nl schreef: Lauda: "Schumacher faalt onder druk"
30 augustus 2006

Voormalig wereldkampioen Niki Lauda heeft wederom flink uitgehaald naar Michael Schumacher. De Oostenrijker vindt dat de Duitser nog steeds teveel fouten maakt en dat hij maar beter kan stoppen, als hij door blijft gaan met het maken van deze fouten.

"Michael maakt veel fouten en raakt uit vorm", zei Lauda in een interview met F1Racing.nl. "Boedapest was een indicatie en Istanbul was een bevestiging dat Michael fouten maakt als hij onder druk komt te staan. Alonso is veel koeler in dit soort situaties. Het kampioenschap is nog onbeslist, maar Alonso is duidelijk in het voordeel. Als Schumacher straks niet op Monza, het thuiscircuit van Ferrari, kan winnen, waar dan nog wel?"

"Michael heeft betere banden, een betere auto en veel meer ervaring dan Alonso, maar hij weet daarvan maar niet te profiteren. Mocht Michael nog geen beslissing hebben genomen over zijn toekomst en in Monza pas een besluit nemen, dan vermoed ik dat hij gaat stoppen. Na weekenden als in Hongarije en Turkije, zou ik zeker stoppen als ik hem was", zo luidt het advies van Lauda.

tsja, wat zal ik daar op zeggen..

in istanbul wordt hij tweede door de safety car en in hongarije, tsja, wie niet waagt, die niet wint. Laude had zeker zijn ogen weer eens dichtzitten... |:
Tom
Moderator
Car: MB

wat een onzin zeg. wordt tijd dat die gozer eens in het bejaardenhuis F1 gaat kijken ipv deze crap rond sturen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Contacteer:

klinkt alsof lauda ze niet allemaal meer op een rijtje heeft..hij ziet spoken volgens mij
Haas

die gast spoort al langer niet.... Laatste tijd alleen maar van die vage uitspraken dat ik denk van : :bonk:
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ik heb het idee dat Lauda, Schumacher op scherp probeert te zetten...

Beetje flauw, maar dit was te verwachten.

@Haas: Ik wist dat Belgie in de race was voor een GP in 2007, maar je weet maar nooit met Bernie en consorten. :lol: (Y)
Haas

Duupke schreef:Ik heb het idee dat Lauda, Schumacher op scherp probeert te zetten...

Beetje flauw, maar dit was te verwachten.
btje janken achteraf... :(
Duupke schreef:@Haas: Ik wist dat Belgie in de race was voor een GP in 2007, maar je weet maar nooit met Bernie en consorten. :lol: (Y)
klopt, je weet t maar nooit, maar ze hadden aan alle voorwaarden voldaan, dus ik had er wel vertrouwen in. Ook goed voor de kijkcijfers! Spa is altijd erg goed bezocht en bekeken op tv.. :)
paulvanrooij
Contacteer:

Ondanks zijn twijfels is de McLaren-renstalhouder niet van plan om een protest in te dienen bij de FIA. ,,Het is niet aan ons om de legaliteit in twijfel te trekken. Ferrari heeft een bepaald mechanisme ontwikkeld, maar we hebben niet de intentie om een protest in te dienen.”
zo hoort het, en niet janken achteraf! als dit illegaal is, zal de FIA daar vast wel een uitspraak over doen..als het niet zo is moet Renault niet zeiken en t maar kopiëren, als ze denken dat het voordeel oplevert..
al dat gemiep altijd :S
Merijn
Über-Spammer

Moeten ze de regelgeving maar beter beschrijven... :) Maar het is wel gejank allemaal. Gewoon nabouwen, zodat niemand het voordeel heeft.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ik denk dat er in het verhaal van lauda toch wel degelijk een kern van waarheid zit

hij laat zich piepelen door alonso, terwijl die daar voordeel uit had moeten halen

ms kan goed van achteren naar voren rijden als die 30 punten voorstaat, zoals vele jaren het geval was

maar zodra die achter staat of het is spannend gaat die rare dingen doen, vroeger kwam die er mee weg, nu is die soms zelf de pineut

net goed :lol: :lol: :lol: :lol:
enge man :D :D :D
Merijn
Über-Spammer

Schumacher faalt wel degelijk wanneer er een hoge druk op hem ligt. Dat heeft de geschiedenis echt wel bewezen. Dat is niet meer dan menselijk. :) Maar hij houdt er in sommige situaties nogal vreemde acties op na om de druk van zich af te schudden.
Frank van Hees

Het was toch al zeker dat Spa in 2007 terug zou komen, was er alleen toch een jaar tussen uit gehaald omdat het opgeknapt zou worden ???

ja heb ut ook maar ergens gehoord..... :)

zeggen jullie het maar
Haas

Frank van Hees schreef:Het was toch al zeker dat Spa in 2007 terug zou komen, was er alleen toch een jaar tussen uit gehaald omdat het opgeknapt zou worden ???

ja heb ut ook maar ergens gehoord..... :)

zeggen jullie het maar
ja! Zoals ik zei, mits ze aan de voorwaarden van de FIA voldoen, was de race zeker... Ze voldeden daar al aan in februari ofzo, maar goed, FIA is de FIA en dus knotsgek :lol:
Merijn
Über-Spammer

Precies... :( Ik heb ook negatieve verhalen gehoord over mensen die voor 2006 een kaartje voor Spa hadden gekocht (tegen forse prijzen!) en geen refund gekregen hebben... Dus financieel gaat het daar ook niet helemaal lekker, geloof ik.
Haas

nee..dat wil ik best geloven, geen sigarettenreclame meer, aankomende verbouwingen en met misgelopen toegangskaarten van al gauw 200 eu p/s zal t financieel niet al te rooskleurig zijn daar...
Riël
Über-Spammer

Haas schreef: tsja, wat zal ik daar op zeggen..

in istanbul wordt hij tweede door de safety car en in hongarije, tsja, wie niet waagt, die niet wint. Laude had zeker zijn ogen weer eens dichtzitten... |:

t is gewoon zo. Schumi is niet zo heilig als iedereen denkt. Hij heeft dan de snellere auto, Alonso rijdt een foutloze race en wint daardoor. Had schumi zich als eerst op 1 moeten kwalificeren en die fout niet moeten maken.

Safetycar de schuld geven vind ik stom, daar heeft schumi zelf ook al genoeg van mogen profiteren.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

nog ff gaat die ms de safetycar van de baan rammen :D :D :D :D

tijd dat die ouwe lul stopt :p :p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Kan ie zich mooi inschrijven voor de ZAC op Zandvoort...
:p
Duupke (Ronald)
Contacteer:

btw. Ik vind het wel heel stoer van Ferrari dat Massa zondag als eerste binnen mocht komen. (Y)

Dat scheelde Alonso en Schumacher uiteindelijk toch 6 punten...
:D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

hoezo zes?
al had massa schumi voorbijgelaten dan nog had alonso ms in de pits gepakt
dus hoe jij nu aan die 6 punten komt (0)
Frank van Hees

mag ook niet heh .... Massa mocht Schumi niet voorbij laten gaan in de race want dan kreeg ie toch strafpunten????
Riël
Über-Spammer

idd
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Duupke schreef:Kan ie zich mooi inschrijven voor de ZAC op Zandvoort...
owwwwwwwwwww echt bij de eerste de beste kans zou ik hem er af rossen, dan maar schade :D :D :D :D
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:hoezo zes?
al had massa schumi voorbijgelaten dan nog had alonso ms in de pits gepakt
dus hoe jij nu aan die 6 punten komt (0)
Schumi maakt in de 2e stint een fout in bocht 8 die hem zo'n 4 seconden kost, die komt hij inclusief de verloren tijd bij de eerste pitstop tekort op Alonso na de tweede stop. Als Schumi op de tweede plaats had gereden dan had Massa zich vast nog wel ergens verremt. Dus 6 punten...
Luco/Alpine-racer schreef:
Duupke schreef:Kan ie zich mooi inschrijven voor de ZAC op Zandvoort...
owwwwwwwwwww echt bij de eerste de beste kans zou ik hem er af rossen, dan maar schade :D :D :D :D

:bang: :bang: :bang: :bang: :bang:

:lol:
Gesloten