zolang je de tijd en de daaraan gebonden middelen hebtPaul1916v schreef:ligt eraan hoeveel je zelf kan en wil doen..

Is het de aircopomp die niet draaien gaat of de ventilater voor het interieur?-jo- schreef:zwaar renault probleem....
vanmiddag een klant gehad die "effe" zen espace binnen bracht voor een grote beurt en een probleem met de ventilatie.
Ervan uitgaand dat het een kleinigheid zal zijn nemen wij deze wagen aan. Het betreft een Espace van 95, 2.1 diesel. Vraag mij nu niet welke fase het is maar denkelijk een espace 2 ph 2 ?
Alee, grote beurt zonder probleem.
Ventilatie...GROOT probleem ! De motor open gedaan, aandrijving stuk. Dus vervangen, nog niks !
Hij krijgt geen signaal/spanning van binnenuit.
Nu is mijn vraag:
waar zitten de zekeringen/relais van de airco/ventilatie ???? Ik heb het dash er al uitgegooid evenals het bedieningspaneel maar kan niet dadelijk een probleem vinden.
Wie kan er eens kijken in de schemas van dialys waar de zekeringen/relais zitten van de airco-ventilatie ??????????
(please)
kachelweerstand is vervangen, als we der rechtstreeks spanning opzetten doet ie het.Riël schreef:Is het de aircopomp die niet draaien gaat of de ventilater voor het interieur?-jo- schreef:zwaar renault probleem....
vanmiddag een klant gehad die "effe" zen espace binnen bracht voor een grote beurt en een probleem met de ventilatie.
Ervan uitgaand dat het een kleinigheid zal zijn nemen wij deze wagen aan. Het betreft een Espace van 95, 2.1 diesel. Vraag mij nu niet welke fase het is maar denkelijk een espace 2 ph 2 ?
Alee, grote beurt zonder probleem.
Ventilatie...GROOT probleem ! De motor open gedaan, aandrijving stuk. Dus vervangen, nog niks !
Hij krijgt geen signaal/spanning van binnenuit.
Nu is mijn vraag:
waar zitten de zekeringen/relais van de airco/ventilatie ???? Ik heb het dash er al uitgegooid evenals het bedieningspaneel maar kan niet dadelijk een probleem vinden.
Wie kan er eens kijken in de schemas van dialys waar de zekeringen/relais zitten van de airco-ventilatie ??????????
(please)
Misschien is de aircovloeistof op in het eerste geval, of de kachelweerstand in het tweede geval defect? Die kan goed stuk zijn als de ventilator is blijven hangen, dan brand ie door.
Die weerstand moet je doorgaans niet ver van de voedingskabels van de ventilator kunnen vinden.
Ik heb m net helemaal zitten kijken. Zeer interessant!Riël schreef:Trouwens, wordt snel weer een hot item ...
9/11
Vooral de complottheorieen. Het is te gek om waar te zijn, maar er zijn zoveel documentaires en feiten dat er serieus iets goed mis is in dat land...
Zojuist op de belgische Terzake een documentaire over het opgezet spel. En het klopt allemaal gigantisch goed. Veel zaken komen nu pas aan het licht. Ik ben benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben, zeker nu het grote publiek er lucht van gaat krijgen.
http://video.google.com/videoplay?docid ... ose+change
Bush is Evil...Erik (Schepjes) schreef:Die docu is al effies oud, maar schrikbarend.. alles klopt.
Maarja.. wie doet er wat aan?
-jo- schreef:niemand een oplossing voor men ventilatie probleem ?
Heb ook nog niks gezienRiël schreef:Niet dat ik graag wil dat t opgezet spel is, maar Screw loose change vind ik helemaal niet sterk... Beetje afzeikfilmpje voor de maker van Loose Change.
(Hoolie)-Ad schreef:Ik zal het ook even voor de niet leden bekent maken:
Je kunt je ook nu nog inschrijven van na de tweede wedstrijd ronde word alles op 0 gezet zodat iedereen gelijke kansen heeft en toch dat er nog meer mensen mee kunnen doen.(Hoolie)-Ad schreef:Op http://www.voetbabbel.nl heb ik een Poule aangemaakt zodat iedereen van de RTC zijn voetbalkennis kan laten zien.
Het is de bedoeling dat je alle uitslagen voorspelt van de wedstrijden die gespeeld worden, de stand aan het eind van de competitie en de topscoorders.
Het is gratis en je kunt er nog leuke prijzen mee winnen ook (met een totale waarde van meer dan 15000)!
De Poule die ik heb aangemaakt heet hoe anders dan: RENAULT
je hebt een Poulecode nodig en dat is: rtcrtc
Hoop dat er liefhebbers zijn die ook meedoen!
Ps. het wil weleens voorkomen dat als je je aangemeld heb dat je een code krijgt die niet kloptvaag ik weet ook niet waarom, dan moet je je met een andere naam aanmelden en een ander emailadres gebruiken.
Stuur dan ook aub een PM naar mij zodat ik de verkeerde naam kan verwijderen uit de poule.
ja daar kan jij niet aan meedoen he, moet je wel een auto voor hebbenAnthonyR schreef:Tuning Dating![]()
ook fietsen kun je pimpen...Marcus schreef:![]()
Kan toch ook met een fiets?
Kan je ook grotere wielen opzetten toch?
Thierry schreef:Ik heb m net helemaal zitten kijken. Zeer interessant!Riël schreef:Trouwens, wordt snel weer een hot item ...
9/11
Vooral de complottheorieen. Het is te gek om waar te zijn, maar er zijn zoveel documentaires en feiten dat er serieus iets goed mis is in dat land...
Zojuist op de belgische Terzake een documentaire over het opgezet spel. En het klopt allemaal gigantisch goed. Veel zaken komen nu pas aan het licht. Ik ben benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben, zeker nu het grote publiek er lucht van gaat krijgen.
Bijna helemaal gekeken.Riël schreef:Trouwens, wordt snel weer een hot item ...
9/11
mevrouw Lowinsky tochMaus schreef:Nee, Clinton had andere dingen aan z'n fluit...
Maus schreef:Nee, Clinton had andere dingen aan z'n fluit...