behalve dat 't er allemaal nogal erg beun uit ziet, wat zijn nou eigenlijk functioneel de problemen?
Als je 't een beetje duidelijk weet te omschrijven, is er hier voor zo'n beetje elk probleem wel een oplossing te vinden hiero.
wie helpt ons aansluiten renault gt turbo blok
bummer!
zou ik erg aggresief van worden zulke prutsers, tis er niet beter op geworden in nederland, iedereen die ff een bedrijf opstart zonder enige kennis maar zo te horen bestaan ze niet lang meer.

turbo powerrrrrrrr
Idd, al die medelijdende reacties schiet je ook geen drol mee op.Menno schreef:behalve dat 't er allemaal nogal erg beun uit ziet, wat zijn nou eigenlijk functioneel de problemen?
Als je 't een beetje duidelijk weet te omschrijven, is er hier voor zo'n beetje elk probleem wel een oplossing te vinden hiero.
Ik zou eens beginnen met een goeie gebruikte of een nieuwe GT Turbo kabelboom.
ik denk: had
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
die heeft die dus inderdaad niet meerRiël schreef:Ik weet dat JL tuning eigengemaakte kabelbomen heeft voor een eurtje of 100. Dus spiksplinternieuw!

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Wie gaat die gast dan eens aansporen er nog wat te fixen 

wie werkt er onder rtc tuning dan is wel een schande als je dan dit werk afleverd daar is iemand echt aan het prutsen geweest
Ik ga messchien in het weekend die kant op naar me schonnouders toe als dat zo is laat ik het wel even weten en wil ik wel langs komen
Ik ga messchien in het weekend die kant op naar me schonnouders toe als dat zo is laat ik het wel even weten en wil ik wel langs komen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als je leestekens gebruikt, is die tekst misschien ook nog te begrijpen 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wil niet veel zeggen, maar we kennen maar 1 kant v/h verhaal,
maar dat is niet echt veelbelovend
maar dat is niet echt veelbelovend

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
idd maar wat heb je bijvoorbeels afgesproken en voor wat voor prijs.
ik kan me voorstellen dat je voor bijvoorbeeld ik noem maar een stom bedrag 100 euries idd niet veel klaar krijgt.
begrijp me niet verkeerd hoor heb het beste met je voor maar licht ons eens iets meer in.
ik kan me voorstellen dat je voor bijvoorbeeld ik noem maar een stom bedrag 100 euries idd niet veel klaar krijgt.
begrijp me niet verkeerd hoor heb het beste met je voor maar licht ons eens iets meer in.
Trouwens, een bedrijf wat motorswaps aanbiedt op zijn site, daar mag je toch wel wat van verwachten?
Twingo staat inmiddel hier bij mij, heb hem overgekocht. Ik heb hem ongeziens gekocht en op laten halen maar moest de volgende dag wel een beetje lachen toen ik zag wat ik gekocht had
Het is werkelijk niet te geloven wat een prutsers er mee bezig zijn geweest. Ding is niet eens rijden en nu als gesmolten waterslangen en kortsluiting all over the place..
En waar geen sluiting zat liep de boel wel vast pp de carrosserie.
Knippen, dashbord er uit, ruimte maken en opnieuw beginnen. Het gaat helemaal goed komen.
Ps: Ik heb ineens erg veel kroonsteentjes en in elkaar geknupte draadjes over (en draadjes die nergens voor zijn ook!)

En waar geen sluiting zat liep de boel wel vast pp de carrosserie.
Knippen, dashbord er uit, ruimte maken en opnieuw beginnen. Het gaat helemaal goed komen.
Ps: Ik heb ineens erg veel kroonsteentjes en in elkaar geknupte draadjes over (en draadjes die nergens voor zijn ook!)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kroonsteentjes, dan zijn het inderdaad echte prutsers geweest 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das niet zo gekantoine schreef:Die RTC tuning zooi bestaat volgens mij ook niet meer. Het pand waar ze inzaten staat leeg.

-
- Car: Renault Clio III RS
Hahahaha,

Edit: de site bestaat ook niet meer.Fiestaclub Forum :: View topic - Auto-tuning zaken in de regio ...Op internet vond ik ook nog deze : RTC Tuning in Nuenen / Gerwen . Ben er nog nooit geweest , maar het lijkt me wel een leuke zaak . ...

Laatst gewijzigd door antoine op vr 18 aug 2006 8:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja, lijkt

Ja ook maar echt beter dat zulke lui weer ophoepelen. Ongelooflijke prutsers zijn het. Ik ken ze persoonlijk (gelukkig) niet maar als ik zie wat ze gedaan hebben weet ik wel genoeg.
Zo beetje alles is er weer uit geweest. Eindelijk is de bedrading weer dat wat het hoort te wezen. Volgende week even het bakprobleem verhelpen maar dat zoek ik eerst even uit. Telleraandrijving (pulsgever) doet nog een beetje eigenwijs dus gaat eerst deze bak uit elkaar om vervolgens met aanpassing of andere bak weer in elkaar gezet te worden.
Best leuk projekt verder.
Zo beetje alles is er weer uit geweest. Eindelijk is de bedrading weer dat wat het hoort te wezen. Volgende week even het bakprobleem verhelpen maar dat zoek ik eerst even uit. Telleraandrijving (pulsgever) doet nog een beetje eigenwijs dus gaat eerst deze bak uit elkaar om vervolgens met aanpassing of andere bak weer in elkaar gezet te worden.
Best leuk projekt verder.
-
waar blijven de foto's? 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
tegen jou peterw, bij een project horen nu eenmaal foto's he
we willen graag zien waar je mee bezig bent 

O jee, ik maak eigenlijk nooit foto's van de projekten waar ik mee bezig ben. En ik weet al helemaal niet hoe ik die op een site moet zetten. Ik ben al blij dat ik hier typen kan:-)
Het ding is vandaag wel even de weg op geweest om te kijken of alles een beetje werkt wat ik zoal veranderd hebt. Hij is zelfs weer heelhuids naar binnen gegaan dus dat is een goed teken.
Teller werkte goed met de nadruk op werkte dus wat daar mis is zal ik morgen eens opzoeken. Kan niet veel zijn waarschijnlijk iets met de voedingsdraad.
De rest van alle elektra doet het weer goed.
Overbrenging voeld ook goed aan en is niet te kort, dus die berekening klopte ook aardig.
De rest is allemaal nog friemelwerk, remmerij ontluchten en nalopen, wiellager ect.
Wel een funding
Het ding is vandaag wel even de weg op geweest om te kijken of alles een beetje werkt wat ik zoal veranderd hebt. Hij is zelfs weer heelhuids naar binnen gegaan dus dat is een goed teken.
Teller werkte goed met de nadruk op werkte dus wat daar mis is zal ik morgen eens opzoeken. Kan niet veel zijn waarschijnlijk iets met de voedingsdraad.
De rest van alle elektra doet het weer goed.
Overbrenging voeld ook goed aan en is niet te kort, dus die berekening klopte ook aardig.
De rest is allemaal nog friemelwerk, remmerij ontluchten en nalopen, wiellager ect.
Wel een funding

je gaat eerst proefrijden en DAN de remmen ontluchten en nakijken??

-
tuurlijk, is logisch toch 

Yepp, remmen voelde goed aan op de brug en dan ga je er ook wel eens vanuit dat die klungels iets mischien wel goed gedaan hebben. maar dat merk je dan pas als je de straat opgaat.
Sporing staat ook verkeerd maar dat is ook nu helemaal niet interesant want dat gaat zowieso los.
Als ik dat controleren kan waar het mij om gaat is het mij best.
Ps: Ook zonder lampen en bumper en een bord met trekbandjes er op(ook niks interesants aan om die er aan te hebben)
Sporing staat ook verkeerd maar dat is ook nu helemaal niet interesant want dat gaat zowieso los.
Als ik dat controleren kan waar het mij om gaat is het mij best.
Ps: Ook zonder lampen en bumper en een bord met trekbandjes er op(ook niks interesants aan om die er aan te hebben)