Is dit niks.
Moet je alleen ff zeggen dat je een liefhebber bent

Ach de bak haakt een beetje.Ivo8hoven schreef:Neeh, Peet, het zal geen Peug worden....![]()
Ik vind ze mn hele leven al wijs en dik om te zien, mar niet leuk rijden...
Heb je daarmee het toeteren naar jong spul geleerd, of is dat pas later gekomen?Chris schreef:Ik heb zo'n 1.9 GTI in mijn jonge jaren nog eens als "auto van de zaak" gehad...
als je daar een short-shift ( kan je trouwens zelf maken door schakelhaffel in te korten) opzet gaat dat al stukken beterIvo8hoven schreef:Zo'n bak van die 205jes is net een pan soep........roeren.....
Nog ff verder zoeken dus.Ivo8hoven schreef:Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, en na aandringen van mn meissie moesten we toch maar weer mee naar de Ring toe..., alleen waarmee....![]()
Ik heb net mn GTT verkocht...., dus tja toch maar weer opzoek naar een leuk sportief fransoosje..., ja mag ook een peug zijn![]()
Vanavond bij een '93-er Clio 16v wezen kijken ergens in de Betuwe...., een Willie immi, dus leuk met de speedlines er al onder, dik spaghetti devil pijpie, gewoon leuke goodies..., eff gereden reed best.
Had een vluchtheuveltje gepakt volgens de verkoper, opgeknapt en nu te koop.......![]()
Mooie vouwen in het dak..., motorkap niet e sluiten en scheef......![]()
Zonde....., was verders een leuk karretje...
Wel lekker ruim Lexxie...Lex schreef:Ik ga me vermaken met een Espace 2.0 16v T uit 2006 dit weekend