14 dagen geleden nog wel, maar ja afgelopen zondag 5e. en dan houdt het natuurlijk op.Luco/Alpine-racer schreef:als shumi alles wint dan red alonso het niet met 6 tweede en 1 derde plaats hoor

14 dagen geleden nog wel, maar ja afgelopen zondag 5e. en dan houdt het natuurlijk op.Luco/Alpine-racer schreef:als shumi alles wint dan red alonso het niet met 6 tweede en 1 derde plaats hoor
Duupke schreef:Wat een eikel zeg![]()
Gaat lekker zo, ik denk dat Alonso er zelf niet zo heel veel zin meer in heeft bij Renault.![]()
![]()
Inhalen gaat niet op de Hungaroring, wordt zondag weer een zeer goed resultaat.![]()
Tuurlijk joh, alsof ie in de buurt van Schumacher komt dit weekendDuupke schreef:En anders moet ie er alles aan doen om Schumacher er zondag vanaf te rijden.
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/27907Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Tuurlijk joh, alsof ie in de buurt van Schumacher komt dit weekendDuupke schreef:En anders moet ie er alles aan doen om Schumacher er zondag vanaf te rijden.![]()
nogmaals kijk de relatie fia/ferrari der maar eens op naMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:D'r zitten hier een paar Formule 1 "fans" met een rode waas voor de ogen.Als het jullie niet aan staat dat Ferrari mee doet kijk dan geen F1.
je vergeet incident DoornbosLuco/Alpine-racer schreef:
alonso haalt in onder geel en moet bij de kwali twee seconden inleveren
dat was fout van beiden volgens doornbosGabri schreef:je vergeet incident DoornbosLuco/Alpine-racer schreef:
alonso haalt in onder geel en moet bij de kwali twee seconden inleveren
Ferrari (onder andere!!!!!!!!) deed het voor er door de FIA een uitspraak over gedaan is, midland erna. Dus worden ze gediskwalificeerd.. logischferrari reed met te flexibele vleugels in een aantal wedstrijden, ze krijgen een waarschuwing, midland wordt gediskwalificeerd
ja en 9 van de 10 keer wordt ferrari dan bevoordeeld of minder benadeeld dan de andere teamsPaul1916v schreef:Ferrari (onder andere!!!!!!!!) deed het voor er door de FIA een uitspraak over gedaan is, midland erna. Dus worden ze gediskwalificeerd.. logischferrari reed met te flexibele vleugels in een aantal wedstrijden, ze krijgen een waarschuwing, midland wordt gediskwalificeerd
Je hoort mij trouwens niet ontkennen dat er heel veel, heel scheef zit in de relatie FIA-->teams
nee hoor ik maak me er niet druk omPaul1916v schreef:Denk dat het beter voor je bloeddruk en je hart is om geen F1 meer te kijken Luco...![]()
Nog nooit wat over gelezen. Dat vindt ik persoonlijk niet interessant. Ik kijk liever naar de races.Luco/Alpine-racer schreef:ik zal er even drie noemen alleen maar uit 2006
de gelden die binnenkomen worden verdeeld naar rangschikking in de wk stand van het jaar daarvoor
vreemd dat ferrari dan meer geld krijgt van de fia dan renault![]()
Niet alleen Ferrari reed met flexibele vleugels. Bij Ferrari zijn ze alleen zo stom geweest om dat cameraatje verkeerd op te hangen. Er is vanaf een bepaalde race door de FIA gezegd dat er geen flexibele vleugels gebruikt mochten worden. Alle teams geven daar aan gehoor behalve Midland. De FIA is hier niet fout maar Midland. Zij wisten donders goed dat ze die flexibele vleugels niet mochten gebruiken. Wie de billen brandt........ferrari reed met te flexibele vleugels in een aantal wedstrijden, ze krijgen een waarschuwing, midland wordt gediskwalificeerd
Alonso heeft Doornbos ook gehinderd. Daarnaast heeft hij ingehaald onder geel. Dit zijn twee straffen, waarbij hij bij elke straf een seconde bij de kwalificatie opgeteld krijgt. Schumacher haalt in tijdens een rode vlag situatie. Dat is 1 ding waarvoor hij bestraft wordt. Dus krijgt hij 2 seconden tijdstraf net zoals Alonso. Echter....... Had Alonso dat akkefietje met Doornbos niet gehad dan had hij maar 1 seconde tijdstraf gehad en waarschijnlijk wel mee mogen doen met de 3e sessie van de kwalificatie. Er zit dus wel dergelijk een verschil qua straf wat betreft inhalen onder een bepaalde vlag situatie. Geel is 1 seconde, rood is 2 seoconden.alonso haalt in onder geel en moet bij de kwali twee seconden inleveren
schumacher haalt in onder ROOD krijgt dezelfde straf
Dan moet Michelin maar een betere band maken waarbij de wang harder wordt. Maar vanaf volgend jaar hebben we daar geen last meer van. 1 bandenleverancier dus geen gekloot met banden meer.Luco/Alpine-racer schreef:maar ze weten dat ferrari op bridgestone, mider last heeft met de banden als het systeem verboden wordt, omdat de bridgestones hardere wangen hebben dan de michelins