Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
correctie..die klep zit midden tussen die twee in, die je ziet op de eerste foto. Slang richtig je raam is voor warme lucht in koude omstandigheden, de slang naar voren is je luchtvanger boven je intercooler als het goed is.. Die klep zit aan je luchtfilterhuisdeksel. Maar goed, heeft evenmin iets met je probleem te maken.
check je intercooler eens, je lobster, slang van je intercooler naar je lobster en die Ubocht onderin.
Deze wagen staat 400 mtr. bij mn huis vandaan, en ik vond het altijd al een aparte kar....., maar na het lezen vd advertentie......, en wetende wat voor blok erin ligt
Kan ik dit slangetje er gewoon van afrossen en vervangen? of moet ik dan weer dingen op druk brengen, ontluchten of weet ik veel wat?
is het eventueel mogelijk het punt waar het op aangesloten is gewoon even af te dichten zodat ik het slangetje eruit kan halen en ff een nieuwe op maat kan maken?
Kijk goed uit met wat voor slang je deze vervangt..., ik had hetzelfde probleem
Heb ze toen vervangen voor mooie rode Autostyle troep, en die smelt gewoon helemaal dicht
Nu heb ik gewapende vacuumslang uit het BMW magazijn eropzitten
Kan ik dit slangetje er gewoon van afrossen en vervangen? of moet ik dan weer dingen op druk brengen, ontluchten of weet ik veel wat?
is het eventueel mogelijk het punt waar het op aangesloten is gewoon even af te dichten zodat ik het slangetje eruit kan halen en ff een nieuwe op maat kan maken?
Iemand?
Want als dit het is kan ik hem van het weekend nog ff fixxen
Inmiddels heb ik de 19 weer terug uit Zwitserland, hij is vanavond op mijn werk afgeleverd. Toevallig moest ik terug om mijn tijdelijke auto op te halen en zag ik hem staan. De chauffeur van de bergingsauto durfde hem er niet meer af te rijden, die was bang dat de boel zou afbreken. Een collega heeft hem eraf gereden. Zaterdag dan toch maar even kijken
Oja ik rijdt nu in een erg dik uitgeruste Nissan Primera 2.0 16v
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Nope. Vooralsnog iets zoeken in Gouda of regio Gouda.
Erst eens ff alles op een rijtje weer gaan zetten.
Zit me GVD wel mee het afgelopen jaar.
But always look on the bright side of life !!!
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nee. Alle gekheid op een stokje. Persoonlijk vlak liep het niet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"