KLIK
zelfs met renault-motor

Nope heb geen zin om me spullen om zeep te helpenIvo8hoven schreef:
Ga je niet met de Cliko de baan op dan...?
Brugrestaurant is ook goed vooralsnog. +/- 08:15 daar afspreken dan ??Chris schreef:Ivo komt daar niet langs. MD ligt langs de A44.
We kunnen ook bij het Brugrestaurant afspreken? Noem maar een tijd.
Ik heb overigens net mijn allereerste phase 1 gekocht!![]()
Het is een witte uit 87, geheel origineel en staat al stil vanaf 2000.
Ben benieuwd of het wat is, heb er namelijk niet mee kunnen rijden, en de linker zijkant heb ik niet eens kunnen zien. Rechts heeft ie sowieso roest.
Morgen ff ophalen.
Zo uit de folder, die fotoChris schreef:Hier wat betere foto's van gistermiddag na een grondige wasbeurt, want hij zag er niet uit.....
Na:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/nieuwwwww..jpg[/img]
2 x 348AnthonyR schreef:Hoeveel 5'jes heb je nou
Menno schreef: Zo uit de folder, die foto
Vooralsnog geen plannen, maar je weet hoe wisselend ik kan zijn.Ivo8hoven schreef:Leuk ding Chris....![]()
Wat zijn de plannen...? APK erop en rijden..?
Haas schreef: Wordt dit weer een even-wat-kleine-dingen-doen-maar-belanden-bij-een-complete-restauratie-Chris-auto?![]()
dat zeg ikChris schreef:Vooralsnog geen plannen, maar je weet hoe wisselend ik kan zijn.
Nee, gewoon een Nederlands Logix auto. Maar die moet morgen avond weer ingeleverd worden. Dus ik moet ook nog effe vervoer gaan regelen. Want mijn auto komt pas eind volgende week terug en dan moeten we nog sleutelen. Het weekend kan ik de auto van mijn zussie kapen, maar volgende week wordt dat al weer moeilijk. Morgen maar eens met HJ bellen.Chris schreef:Welcome back!![]()
Rij je op Zwitserse platen nu? Of heeft de ANWB een depot met NL auto's staan?