Bij m'n 5je wil ik de remleidingen naar achter binnendoor leggen.
Heeft iemand dit al eens gedaan? Ik zit nog een beetje te twijfelen waar ik ze het best langs kan laten lopen.
[5GTT] Remleidingen binnendoor.
In het interieur dus, ik denk dat je ze het beste langs de dorpels kan leggen. Dan omhoog de kofferbak op en dan in het midden een gaatje maken waar je flexibele remleiding in vastmaakt en vanaf daar naar de achterbrug.
Ze gaan origineel door de middentunnel, met de uitlaat de bocht om en dan achter je voorstoel omhoog naar de achterbrug.
Ze gaan origineel door de middentunnel, met de uitlaat de bocht om en dan achter je voorstoel omhoog naar de achterbrug.
-
Tja, wat het makkelijkste uitkomt. Ik zou zeggen binnenkant dorpel bestuurderszijde.
En doe aan de andere kant ook effe de brandstofleidingen binnendoor, weer iets om niet meer over hoeven in te zitten dat je die eronder uit rijdt mocht je per ongeluk een grindbakexcursie maken
Ow, en die leidingen niet tussen kooi en koets leggen, is ook nog een tip die ik ergens heb opgevangen.
En doe aan de andere kant ook effe de brandstofleidingen binnendoor, weer iets om niet meer over hoeven in te zitten dat je die eronder uit rijdt mocht je per ongeluk een grindbakexcursie maken

Ow, en die leidingen niet tussen kooi en koets leggen, is ook nog een tip die ik ergens heb opgevangen.
-
- Contacteer:
doet hem lekker langs je linker dorpel
en doe er gelijk een rembalansregelaar tussen en eventueel een hydraulische handrem
je hebt overigens dan maar 1 leiding naar achter nodig
je kan de hoofdremcilinder dan afdoppen op het over gebreven gat
de leiding splits je weer net voor de achterbrug
en doe er gelijk een rembalansregelaar tussen en eventueel een hydraulische handrem
je hebt overigens dan maar 1 leiding naar achter nodig
je kan de hoofdremcilinder dan afdoppen op het over gebreven gat
de leiding splits je weer net voor de achterbrug
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
waarom niet gewoon in het midden tussen de stoelen, remdrukregelaar ertussen lijkt me rechts makkelijker dan links (meeste mensen zijn rechts)
piccie, speciaal voor menno wat groter
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... vijf16.jpg[/img]
piccie, speciaal voor menno wat groter

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... vijf16.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op za 25 mar 2006 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
links zit de hoofremcilinder
ter hoogte van je stoel gaat je naar de midden tunnel toe en dan ga je daar weer verder naar achter
alles door het midden kan ook makkelijk
alleen je zit daar met de turbo enzo (bij gtt waarbij het hier ook omgaat zover ik begreep) dus om je remleiding bij de hete turbo door het schutboard te gooien is wat minder
ter hoogte van je stoel gaat je naar de midden tunnel toe en dan ga je daar weer verder naar achter
alles door het midden kan ook makkelijk
alleen je zit daar met de turbo enzo (bij gtt waarbij het hier ook omgaat zover ik begreep) dus om je remleiding bij de hete turbo door het schutboard te gooien is wat minder
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Volgens mij gaat het om een 5 2.0.
Mag dat overigens gewoon, brandstofleidingen door het passagierscompartiment?

Mag dat overigens gewoon, brandstofleidingen door het passagierscompartiment?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
ja idd zie het nu
maargoed al de ruimte er is ....
maargoed al de ruimte er is ....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgende keer beter opletten he menno

Vrijdag een remdrukregelaar opgehaald, voor tussen de voorstoelen, en ben bezig met monteren en leggen van leidingen. Ik geloof dat er wel een mooie route mogelijk is.
Tevens ommantelde benzineslang opgehaald, die gaat ook binnendoor de auto
Tevens ommantelde benzineslang opgehaald, die gaat ook binnendoor de auto

rev it like a rental
Leidingen liggen meestal in het midden, nooi aan een zijkant, tenminste niet met een rolkooi. Remleiding mag volgens mij nooit tussen tussen de kast en de rolkooi in komen. Dit volgens mij dat je anders in een ongeluk de leiding zou kunnen pletten en je elke mogelijkheid van remmen zou verliezen.
Maar het makkelijkste is in het midden en meteen een remdrukregelaar ertussen knallen en misschien een hydraulisch handrempie eraan te knopen. Meteen leuk voor de kleine bochten
greetz
Maar het makkelijkste is in het midden en meteen een remdrukregelaar ertussen knallen en misschien een hydraulisch handrempie eraan te knopen. Meteen leuk voor de kleine bochten

greetz
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon je remdrukverdeler vol naar achteren schroeven, ga je vanzelf rond he menno