ik bedoel alleen maar dat je die punten gewoon niet moet vergeten als je nu toch bezig gaat.
zou namelijk zonde zijn.
succes met de verdere opbouw
zeg niet dat hij niet heeft gekeken, maar er zit nogal verschil tussen even kijken hoe het met de auto staat en echt serieus alles nakijken.Paul1916v schreef:Mag toch aannemen dat Robert ogen heeft, en dus heeft gekeken op die plekken als ie dat zegt..![]()
Ja, kleur is Amaranth metallic(Hoolie)-Ad schreef:Kun je de kleur nog makkelijk maken of is het een custom kleur?
Hoop voor je dat je het een beetje redelijk kan spuiten zonder kleurverschil te zien maar bij een beetje goede spuiter moet dat denk ik wel goedkomen.
Ik kan me nog herinderen dat je hem kocht en toen had ik niet verwacht dat dit er onder zou zitten zeg.
That makes 2 of us. De vorige eigenaar is een maatje van me en is er altijd echt goed mee omgegaan, daar steek ik mn handen voor in het vuur.(Hoolie)-Ad schreef: Ik kan me nog herinderen dat je hem kocht en toen had ik niet verwacht dat dit er onder zou zitten zeg.
Zitten popnagels in en plaatje aan onderkantSteven schreef:Doe je ook nog wat om die scheur te verstevigigen of vul je em alleen op met plamuur?
Die zit er toch meestal in ?jochem de haas schreef:Das met de/een hele 5 zo ...dat blijft 1 zwak punt
Als de 5 klaar is, vermijd ik echt wel de hogere drempels.Steven schreef:
Blijft uiteraard een zwak punt, maja doe je weinig aan.
ja, dat zei ik ook toen ik de skirts en verbreders eraf haalde.Haas schreef:wat een roestbak![]()
Ja goed, tectyl zie je niet, maar zal morgen kijken hoe ik die naad oplos van de zijskirts.(Hoolie)-Ad schreef:
Hoe is de overgang van de skirts nu? die waren namelijk toch losgesneden omdat ze gespoten waren terwijl ze erop zaten.
neem aan gelastRobert Turbo schreef:Vandaag de 5 naar de lasser geweest en moet zeggen, echt netjes.
Bumper ophangingen gelast.mark 5t schreef:zit alles nu gelast of gekit?
nee, helemaal behandeld.Florus schreef:Dus de oude roestige bende zit er nog gewoon achter?Robert Turbo schreef:
Bij ophanging zat gat, plaatje overheen gelegd en daar op de ophanging op.