Feliciteer Thomas van ons

betere bezigheid dan grasmaaien lijkt me zo-jo- schreef:zal ik straks gelijk doen![]()
heel handig zo een brug, alleen het opbouwen zal het nodige gevloek opleveren.
al es van een 'mesthoop' gehoord ?Haas schreef:en het afval kun je in de groene container flikkeren
(of hebben ze die niet in belgie? )
wel geroken-jo- schreef:al es van een 'mesthoop' gehoord ?Haas schreef:en het afval kun je in de groene container flikkeren
(of hebben ze die niet in belgie? )
Zijn het de overgespoten delen die verkleuren? Of houden die juist hun kleur, terwijl de rest verbleekt?Edward(ForeverYoung) schreef:Effe een vraagje waarvan ik denk dat het hier wel op z'n plaats is:
Ongeveer een jaar geleden (10 of 11 maanden terug) is mijn Mégane van achteren aangereden, er zijn de nodige nieuwe onderdelen op gekomen zoals nieuwe kofferklep en achterbumper, en hij is natuurlijk overgespoten.
Nu begin ik kleurverschil te zien, waarschijnlijk door de invloed van de zon waar ie toch soms hele dagen in staat te bakken...
De overgespoten delen contrasteren nogal met de niet overgespoten delen, terwijl dit in ieder geval bij aflevering niet zo was.
Is dit iets waarmee ik terug kan naar het betreffende schadeherstelbedrijf, onder het mom van lakgarantie, of maak ik hierbij geen kans?
Nu valt het al aardig op, maar het kan natuurlijk ook erger worden, en wanneer houdt het op?
Bij voorbaat dank
http://www.brandsoftheworld.comGabri schreef:als het goed is kan iedere stickerboer dat illustrator bestand van een site halen, tenminste degene waar ik kom wel
Gerard race GT schreef:http://www.brandsoftheworld.comGabri schreef:als het goed is kan iedere stickerboer dat illustrator bestand van een site halen, tenminste degene waar ik kom wel
daar staan alle logo's in eps formaat (vector)
zal er volgende keer een andere kant opkijken (of me stil houden) als je megane in de zon staaatEdward(ForeverYoung) schreef:Een beetje kleurverschil maakt me niet zo heel veel uit, je kunt het toch niet 100% voorkomen..
Maar bijna een jaar geleden was er dus 'geen' kleurverschil (niet duidelijk zichtbaar)
Maar idd, als het niet ophoudt en er dus straks nog meer verschil in komt, dan moet er wel ff wat aan gedaan worden![]()
Ik vlieg straks even langs de schadehersteller.
ik ben dus vanochtend ff langsgeweest, d'r heeft iemand naar gekeken, en die zei dat het nooit door de zon zou kunnen komen (wel bij een effen lak, maar niet bij métallic...)Edward(ForeverYoung) schreef:misschien dat ik morgenochtend langs ga (dan is ie d'r ook), anders maandag.
het was weer feest in de gt bochtmark 5t schreef:de nodige bier lateren een top TT gezien
![]()
het weer werkte ook super mee!
Je afbeelding even verkleinen.ARNO16V schreef:Goedenmiddag beste mensen, ik heb ffe een vraag:
Ik probeer een foto up te loaden via Prylantia, maar dan krijg ik ineens de melding "file size limit exceded"
Weet iemand hier toevallig de oplossing voor zonder dat ik m'n computer uit het raam hoef te gooien?
Alvast bedankt.