Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tja pindakaas
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
jullie zijn gewoon onbeholpen slopers

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Eigenlijk wel ...maar niet verder vertellen ...... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat een rook gordijn trok dat ding zeg.Luco/Alpine-racer schreef:het slopersteam bodegraven is weer in actie hoor
jochem wilde rj achter zich jouden op de snelweg
en jawelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
koppaking eruit
hij staat nu te wachten op de anwb sleepdienst
stelletje slopersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

En dan zullen we maar zwijgen over al die mede-RTCers die toeterend voorbij reden zonder ook maar effe na te denken om te stoppen. Gelukkig bestaan er nog wel mensen die stoppen, onze folder-vriend TurboFred met zijn groen Alpine
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja van je medeclubleden moet je het hebben heLex schreef:Wat een rook gordijn trok dat ding zeg.Luco/Alpine-racer schreef:het slopersteam bodegraven is weer in actie hoor
jochem wilde rj achter zich jouden op de snelweg
en jawelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
koppaking eruit
hij staat nu te wachten op de anwb sleepdienst
stelletje slopersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
En dan zullen we maar zwijgen over al die mede-RTCers die toeterend voorbij reden zonder ook maar effe na te denken om te stoppen. Gelukkig bestaan er nog wel mensen die stoppen, onze folder-vriend TurboFred met zijn groen Alpine

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaan ze die calibra weer pesten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh nee de BMW ( is ook sneller dan de clioLex schreef:Haas en RJ zijn weer in Utrecht![]()
Ze gebruiken nu een Clio ipv een GT.

-
Die Clio is niet in Utrecht geweest Lex, staat niet op mijn naam en denk dat pa het niet erg leuk vind als ie gebeld wordt dat ie meegedaan heeft aan straatracesLex schreef:Haas en RJ zijn weer in Utrecht![]()
Ze gebruiken nu een Clio ipv een GT.
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
volgende keer eens met een vijf met zestienklepper ernaartoe

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee moet wat anders regelenFlorus schreef:ff de platen van yolanda's GT erop............
maar ben niet zo handig helaas
Lex schreef:En dan zullen we maar zwijgen over al die mede-RTCers die toeterend voorbij reden zonder ook maar effe na te denken om te stoppen. Gelukkig bestaan er nog wel mensen die stoppen, onze folder-vriend TurboFred met zijn groen Alpine

Sterke opmerking die heel erg makkelijk in te koppen is

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hier voel ik me toch even aangesproken?Lex schreef:En dan zullen we maar zwijgen over al die mede-RTCers die toeterend voorbij reden zonder ook maar effe na te denken om te stoppen.

Als je er echt zo over denkt, zeg dat op de meeting dan recht in mn gezicht..

Dat is soms best moeilijk AnthonyAnthonyR schreef:Hou het gezellig

Aangezien een hoop mensen al beginnen te koeren zonder het naadje van de kous te weten

En ja, ik lag nog heerlijk te slapen.edit: Even als kleine 'note'..wij hebben bij de mac stuk verderop onze telefoons doorzocht, maar geen mobiele nummers van jullie..Jacco proberen te bellen voor jullie nummers maar die nam helaas niet op..dus zo slecht zijn die RTCers nog niet

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ik ben ook even wezen kijken, ik heb florus nog wel gezien.....ik was dat figuur in die renault laguna waar je ff voor stilstond toen je dr net was (als je het je kan herinnerenFlorus schreef:Nah, ze waren met de bauer,jammergenoeg beetje veel blauw,dus weinig te beleven

R 5 Convertible Rulezz
In Barendrecht? Was 't een grijze 8 met een carbon achterklep?Ivo8hoven schreef:Zijn hier ff 2 Mitsubatsi EVO dingen aan het knallen voor de deur![]()
Een grijze, met mega IC, en aparte bumper, en een zwarte...., dacht ff dat het Maus was....![]()
Wat een geluid zeg.....
Ik stop ook niet gauw meer langs een vluchtstrook...Lex schreef:En dan zullen we maar zwijgen over al die mede-RTCers die toeterend voorbij reden zonder ook maar effe na te denken om te stoppen.
Ik dacht ooit eens GT rijder te helpen die met pech stond, maar dat leverde mij een afspraak op in de rechtbank + $$$ boete + een half jaar voorwaardelijk.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Heb je laguna denk wel gezien,stond je vlakbij die zwarte mégane??CChris schreef:ik ben ook even wezen kijken, ik heb florus nog wel gezien.....ik was dat figuur in die renault laguna waar je ff voor stilstond toen je dr net was (als je het je kan herinnerenFlorus schreef:Nah, ze waren met de bauer,jammergenoeg beetje veel blauw,dus weinig te beleven). ik moest vlak daarna weer weg dus heb je daarom niet aangesproken......maar is weer weinig gebeurd lees ik, niks gemist
Kom daar zeker nog wel eens een keertje langs

Mooi stukkie industrieterrein daaro trouwens

Hu? Leg es uit?Chris schreef:Ik stop ook niet gauw meer langs een vluchtstrook...Lex schreef:En dan zullen we maar zwijgen over al die mede-RTCers die toeterend voorbij reden zonder ook maar effe na te denken om te stoppen.
Ik dacht ooit eens GT rijder te helpen die met pech stond, maar dat leverde mij een afspraak op in de rechtbank + $$$ boete + een half jaar voorwaardelijk.
Het was op Rotterdam Charlois autostrada...., en het waren een zilvergrijze met speedline's antraciet eronder, en een zwarte gelijk aan de jouwe...., beiden model 2001, super om te horen knallen...Maus schreef:In Barendrecht? Was 't een grijze 8 met een carbon achterklep?Ivo8hoven schreef:Zijn hier ff 2 Mitsubatsi EVO dingen aan het knallen voor de deur![]()
Een grijze, met mega IC, en aparte bumper, en een zwarte...., dacht ff dat het Maus was....![]()
Wat een geluid zeg.....