

Ik zie net dat mijn buurman een Aston Martin DB9 heeft aangeschaft. Daar ga ik me maar niet aan wagen met mijn R25 V6 turbo
bedankt voor deze wijze bijdragelesmoutas schreef:Zo meneer Edward (zal wel tegen het zere been zijn), 120 km op een bochtig weggetje waar je 50 mag. Toevallig geen overstekende of fietsende kindertjes in het vizier gehad? Laat je toch niet zo opfokken door een Escortje, als je hard wil rijden, pak dan de Autobahn.
Met vriendelijke groet, lesmoutas
lesmoutas schreef:Zo meneer Edward (zal wel tegen het zere been zijn), 120 km op een bochtig weggetje waar je 50 mag. Toevallig geen overstekende of fietsende kindertjes in het vizier gehad? Laat je toch niet zo opfokken door een Escortje, als je hard wil rijden, pak dan de Autobahn.
Met vriendelijke groet, lesmoutas
kan prima, daarom maken ze er een 50 weg vanEdward(ForeverYoung) schreef:
Als ik een fotootje van die weg had, postte ik het hier, zou iedereen kunnen zien dat het prima kon daar.
jaMaus schreef:Alsof dat iedereen hier (me including) zich altijd en overal aan de maximaal toegestane snelheid houdt...
het is een 50 weg omdat het in de 'bebouwde kom' ligt.Riël schreef:kan prima, daarom maken ze er een 50 weg vanEdward(ForeverYoung) schreef:
Als ik een fotootje van die weg had, postte ik het hier, zou iedereen kunnen zien dat het prima kon daar.
Ik weet niet in wat voor GT's jullie rijden, maar met optrekken uit stilstand kan je het een GSI16V goed zuur maken... Maar boven de 100 is hij inderdaad sneller...white gtt power schreef:een goeie kadett GSI 16v 150pk lost een standaard GTT ZEKER weten!
de 2.0 8v weet ik niet, maar een 16v is fucking snel en zeker na de 140-150 heb je geen verhaald met de 1400 8v.
kg/pk verhouding ligt dan ook erg in het voordeel van de GSI
Chris schreef:Ik weet niet in wat voor GT's jullie rijden, maar met optrekken uit stilstand kan je het een GSI16V goed zuur maken... Maar boven de 100 is hij inderdaad sneller...white gtt power schreef:een goeie kadett GSI 16v 150pk lost een standaard GTT ZEKER weten!
de 2.0 8v weet ik niet, maar een 16v is fucking snel en zeker na de 140-150 heb je geen verhaald met de 1400 8v.kg/pk verhouding ligt dan ook erg in het voordeel van de GSI