@Jacco: lepel er dan gelijk zo'n cx-turbo blokkie in

Heb Aron net gesproken, hij komt morgenJacco Osté schreef:Je bedoelt Aron?Lex schreef:Is er misschien iemand van de Noord Holland Crew die die gast met een zwarte 19 16v phase 1 met leer en BMW roosters op zijn zijschermen spreekt.
Ik heb voor hem witte knippers binnen, heb hem al een aantal maal gebeld op zijn mobiel maar nog niets gehoord
Ken iemand dat effe doorgeven
Die moet ik nog een envelopje sturen
Stuur mij ff een PM met de gegevens en met wie ie contact op moet nemen
mijn blokkie gaat morgen in elkaarIvo8hoven schreef:Lexxie, Jappe wil ook onderldeeltjes bestellen bij je...., misschien kan je ff een belletje doen naar hem..., anders komt het nooit goed met die GT van hem...
even via pm ivo?Ivo8hoven schreef:Wat wil je dr voor geven Luco..?
das kutRobert-Jan schreef:Was zeker gezellig in Leiden gister met de oudjes, alleen een beetje jammer dat er iemand tegen mijn auto gereden is diegene heeft gelukkig wel een telefoonnr achtergelaten.
Natuurlijk, morgen een schadeformulier invullenLuco/Alpine-racer schreef: heb je al gebeld?
Yup, die gozer heeft bij mij op de middelbare school gezeten en komt iedere vrijdagavond naar die meeting, nooit moeilijk te achterhalenLuco/Alpine-racer schreef:ok dus nummer klopte ed
Krassen op bumper en voorscherm en de koplamp is een stukje omhoog gekomen en de bumper iets gezaktLuco/Alpine-racer schreef:ok, veel schade??