koud bier ?
Propere douches met warm water ?
Een zwembad ?
Waterbed ?
Airco ?
een mobiele Bar ?
Tent met paaldanseres en bijbehorende paal ?
Een garage met toebehoren ?
enz...

Breng jij ons thuis dan...Riël schreef:Die bar is geen slecht plan....
Ik zorg wel voor een paal-jo- schreef:laat me raden:
Tent met paaldanseres en bijbehorende paal ?
Jacco Osté schreef: Nu over tot Full Speed:
* We hebben 380V nodig voor de standaankleding, wie heeft hiervoor een oplossing die goedkoop uitpakt, misschien ken je iemand in je omgeving die zijn agreggaat een dagje wilt afstaan...
Laat het ff weten![]()
* Er is een prijs te winnen voor de mooiste stand...
Kom es op met ideëen
...een hefbrugpeter5GTTurbo schreef:Jacco, mischien zo`n ronddraaiend plateau waar een 5je op KAN staan![]()
Misschien van die oprijstandaards waar je een paar auto`s op kan zetten.
Grote rtc vlaggen naast het kraampje.
Knappe dames die de auto`s poetsen.
Zorgen dat Lex en Roy hun auto`s klaar zijn.
Vette geluidsinstallatie met lasershow.
Nog meer, of draaf ik door?
hier lees ik uit: mooiste is gratis, anders een stuk goedkoper dan anderen.Jacco Osté schreef: Nu over tot Full Speed:
* We hebben 380V nodig voor de standaankleding, wie heeft hiervoor een oplossing die goedkoop uitpakt, misschien ken je iemand in je omgeving die zijn agreggaat een dagje wilt afstaan...
Working on thatpeter5GTTurbo schreef:Jacco, mischien zo`n ronddraaiend plateau waar een 5je op KAN staan![]()
2 setjes hebben we geregeldMisschien van die oprijstandaards waar je een paar auto`s op kan zetten.
We hebben er 1Grote rtc vlaggen naast het kraampje.
Welke knappe dame wilt dat doen? Offeuh... Wat kost dat?Knappe dames die de auto`s poetsen.
Daar kan ik weinig aan doenZorgen dat Lex en Roy hun auto`s klaar zijn.
Gaan ze niet leuk vindenVette geluidsinstallatie met lasershow.
Je draaft doorNog meer, of draaf ik door?
Op dit moment zijn we de mogelijkheden aan het uitzoekenDuupke schreef:Ik denk dat Jacco op zoek is naar een idee om aan zo'n aggregaat te komen.
Moet niet, mag welErik (Schepjes) schreef:Moet het gratis dan?
PM me maar, helpen wil ik altijdJacco Osté schreef:
Dus alles wat haalbaar is, mag men roepen, zolang men ook maar de vrijdag ervoor komt helpen met opbouwen![]()
![]()
Die hebben we vorige week van Jacco gehad in ZandvoortLex schreef:Als iemand nog een kortings coupon nodig heeft om binnen te komen, ze kunnen bij ons op de zaak afgehaald worden we hebben er zat.
Ik ben vrijdag vanaf 06:00 uur beschikbaar indien nodig, kost je wel wat kortingscouponnetjes als je die nog hebtDuupke schreef:PM me maar, helpen wil ik altijdJacco Osté schreef:
Dus alles wat haalbaar is, mag men roepen, zolang men ook maar de vrijdag ervoor komt helpen met opbouwen![]()
![]()
Maar als mensen de kaarten van de club gebruiken krijgt de club daar ook wat voorLex schreef:Is dan bij deze voor de mensen die niet in Zandvoort waren
Riël schreef:
ZOWEL OP ZATERDAG EN ZONDAG IS ER EEN EXTRA AUTO NODIG!
Wie wil er nog meekomen?
Jacco Osté schreef: Mensen die naar de meeting willen:
Ik heb hier kortingskaarten liggen, je krijgt met zo'n kaart 2,50 euro korting op de entreeprijs.
Met deze kaarten help je ook de club
Voor iedere ingeleverde kaart, krijgt de club 1 euro gestort
Ik neem deze kaarten mee naar de clubspecial op zandvoort
Mensen die hier niet aanwezig zijn, mogen hem via PM aanvragen
morgen 14u in rosmalen dus?Jacco Osté schreef:Mooi
Delegatie opbouw is rond 2 uur aanwezig![]()