ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
Da Eaz schreef:Je eigen auto vs andere auto
Dit lijkt me wel een leuke topic waar iedereen kan zetten wie hij beijvoorbeeld die dag heeft schijt gereden.. dus bijv.
clio 16v VS audi A3 1.8t
en dan wie er had gewonnen... ik had dus verloren van die audi maar deze wagen is gechipt naar 210pk dus op zich...
maar hoop dat je de boodschap snapt. Zo kan je gelijk zien of het zin heeft om met de betreffende auto naast je bij et stoplicht een wedstrijdje zin heeft of dat je echt voor lul staat

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
onderweg naar bccp een golf VR6
zat een beetje te gassen en kon goed op zijn bumper blijven
helaas voor hem lukte hem dat niet bij mij toen ik voor hem reed

zat een beetje te gassen en kon goed op zijn bumper blijven

helaas voor hem lukte hem dat niet bij mij toen ik voor hem reed

Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op do 27 apr 2006 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ghehe aangepast mierenneukerMaus schreef:Nee, op je eigen bumper blijven is doorgaans niet te doen, ongeacht waar de ander rijdt.![]()

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Luco, met welke auto was dat?.....je hebt er zoveel zie ik...Luco/Alpine-racer schreef:onderweg naar bccp een golf VR6![]()
zat een beetje te gassen en kon goed op zijn bumper blijven![]()
helaas voor hem lukte hem dat niet bij mij toen ik voor hem reed![]()

Zundappie kopen....

Zonet op weg naar huis met een Impreza GTT gesport, maar die gast kon volgens mij niet rijden
Ding had een prodrive sticker achterop, en een erg luide uitlaat, dus ik kon goed horen wat hij allemaal deed (ik reed erachter). Uit een rotonde ri. rechte stuk had ik een snellere exit snelheid, en bleef ik door de 2e en 3e versnelling gewoon bij die gast! Daarna van het gas vanwege andere auto's...snap er niks van...of ben ik nou echt zo snel?
Was iig wel ff leuk, ik kom niet vaak auto's tegen die echt even snel of sneller zijn dan de 5
en het geluid van die boxer is echt uber
heb em iig nog een duimpje gegeven voordat ie afsloeg 

Was iig wel ff leuk, ik kom niet vaak auto's tegen die echt even snel of sneller zijn dan de 5

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
-
ik heb ook pas geraced tegen een impreza, ik wou het hier niet posten want dan zou toch iedereen zeggen dat het niet waar was, maar de 1 en 2 en een stuk van de 3 bleef ik ernaast, hebben 5 x gesprint en 5 maal was het zo.
het was een standaard impreza model 2004. en die kerel zegt zop tegen me :
"hoeveel pk heeft dat monstertje van jou" ik zeg origineel, hij
maar kon volgens mij ook niet rijden, want ik was iedere keer als eerste weg en normaal moet je toch lekker hard knn vertrekken met een 4wd impreza.
"hoeveel pk heeft dat monstertje van jou" ik zeg origineel, hij

maar kon volgens mij ook niet rijden, want ik was iedere keer als eerste weg en normaal moet je toch lekker hard knn vertrekken met een 4wd impreza.
Een ongeblazen Impreza kun je sowieso hebben op het rechte eind, twisties worden wat lastiger maar das logisch...ik heb iig eerder met Impreza's geraced, mn zwager heeft een WRX (bug eye) en daar kan ik slechts in de 1 en 2 een beetje bij blijven op 0,6 bar...het blijkt maar weer, mensen die de auto's kunnen betalen kunnen er vaak gewoon niet mee rijden

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
ik ben deze morgen akelig aan snot gereden door......een benz
Weet niet wa onder de kap zat maar zag geen roetwolken.
In 1 trok ie gelijk 2 lengtes weg en geen bijkomen meer aan
2de tot 110 liep ie niet uit maar het verschil werd ook niet kleiner,
3de tot 170 kwam ik iets dichter,
4de naar 210 zat ik ernaast,
5de naar 245 liep ie weer een lengte uit....
6de en toen kwam de 250km/h-begrenser in. Bij hem dus duidelijk niet, weg was ie !!
Kreeg geen duimpje, enkel de bekende probeer-later-nog-maar-eens-grijns. Voor alle duidelijikheid, dit was met de audi en dat ding komt ook serieus van zen plek af.

6de en toen kwam de 250km/h-begrenser in. Bij hem dus duidelijk niet, weg was ie !!
Kreeg geen duimpje, enkel de bekende probeer-later-nog-maar-eens-grijns. Voor alle duidelijikheid, dit was met de audi en dat ding komt ook serieus van zen plek af.

Op de 200 meter heb ik er ook wel eens afgedroogd, vooral bij de start. Als je met de gtt lekker in ed startblokken staat mag die impreza wel 4wielaandrijving hebben, die 845 kilotjes van het vijfje kan ie niet tegenopwhite gtt power schreef:ik heb ook pas geraced tegen een impreza, ik wou het hier niet posten want dan zou toch iedereen zeggen dat het niet waar was, maar de 1 en 2 en een stuk van de 3 bleef ik ernaast, hebben 5 x gesprint en 5 maal was het zo.
"hoeveel pk heeft dat monstertje van jou" ik zeg origineel, hij![]()

-
Hen ook eens tegen een impreza GTTgesport, die van michel S hier op het forum. Die jongen kan aardig rijden, rijdt ralleycrosses enz.. Bleef gewoon netjes op zn bumper met mn 5je.
Iedereen heeft het hier wel over sprinten, maar begin eens van 120 tot... op de autobaan, kanslozer met de kan niet tegen een impreza
Iedereen heeft het hier wel over sprinten, maar begin eens van 120 tot... op de autobaan, kanslozer met de kan niet tegen een impreza

-
ja natuurlijk, hernemingen heb je geen verhaal tegen de impreza, maar toch schrok ik me dood dat ik tot de 100 een half snuitje voorsprong had op een impreza...

-
R5 GTT @ 0.75 bar vs 205 GTI 139pk/krukas
GTT wins
GTT wins

Toch maar die audi inruilen voor een benz...-jo- schreef:ik ben deze morgen akelig aan snot gereden door......een benz![]()

ik heb zonet een sprintje gewonnen tegen een pissed off kerel in een nissan patrol 3.0DI turbo. en ik reed met een twingo 8 klepper 
en ik gaf niet eens alles wat ik had ...

en ik gaf niet eens alles wat ik had ...
Ik lees hier regelmatig verhalen over heren. die een Impreza kunnen bijhouden of zelfs sneller acceleren met hun Renault. Ik heb hier enigszins twijfel over. Ik denk, dat de enige Renauit, die een goede kans maakt tegen een Sub. de Clio V6 is. Ik bezit zelf een Clio RS fase 3 (182 pk) en die maakt geen enkele kans tegen mijn andere wagen, een getunede WRX. En je kunt ervan uitgaan, dat de meeste GTT's en WRXen meer of minder getuned zijn , chipje, ecutec, een uitlaatje enz. en dan komt zo'n Sub. al snel op 260 pk en dat zijn dan de "licht"getunede exemplaren.Er rijden er al heel wat rond met zo'n 400 pk of meer. Als je een Sub. er met de Renault uitrijdt, dan heb je waarschijnlijk te maken met iemand, die niet wil of durft gas te geven, of met iemand, zoals ik, die er gewoon geen zin in heeft om gas te geven, omdat hij het "kunstje" intussen wel kent.
-
- Moderator
- Contacteer:
Clio V6 2003:
Topsnelheid 245 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,8 s
Vermogen 255 pk
Massa leeg: 1375 kg
Subaru Impreza 2003:
Topsnelheid 244 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,5 s
Vermogen: 265 pk
Massa leeg: 1425 kg
Topsnelheid 245 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,8 s
Vermogen 255 pk
Massa leeg: 1375 kg
Subaru Impreza 2003:
Topsnelheid 244 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,5 s
Vermogen: 265 pk
Massa leeg: 1425 kg
De oude types scoobys tot 2000 modellen zijn mits niet al te extreem getuned behoorlijk goed bij te houden op de snelweg of sterker nog in te halen met een gekietelde 21 turbo 2wdr. Toen ik nog dagelijks veel kilometers maakte met de 21 s waren die scooby behoorlijk populair en ben ik er veel tegen gekomen en heb het vaak geprobeerd.Maar de subaru is echt niet de meest extreme auto die je goed partij kan geven ,onderschat het gewichts verschil niet en ook zeker niet de potentie van de Renault motoren...... Die Wrx is eigenlijk nog een veel lompere auto tov het eerdere model met nog meer gewicht. Daar in tegen denk ik dat een Sti weer een verhaal apart word.
-
5GTT vs Alpine V6 Turbo
1ste 2de en 3de kon ik mee daarna liep hij vlotjes van me weg.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op de terugweg uit duitsland met wilma achter het stuur van de Quadra
Quadra vs porsche, helaas
wou aanpikken na de lucht, voegde erg snel in, maar ja, hij kon niet bijblijven
1e keer: Quadra vs Toledo met haast, jammer joh
2e keer: Quadra vs Toledo met haast, jammer joh
sommige mensen leren het nooit

Quadra vs porsche, helaas

1e keer: Quadra vs Toledo met haast, jammer joh

2e keer: Quadra vs Toledo met haast, jammer joh

sommige mensen leren het nooit

Nee, volgens mij een 911... Maar we gingen te hard om een kenteken te zien 
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de blauwe vijf van jolandaArno17 schreef:Luco, met welke auto was dat?.....je hebt er zoveel zie ik...Luco/Alpine-racer schreef:onderweg naar bccp een golf VR6![]()
zat een beetje te gassen en kon goed op zijn bumper blijven![]()
helaas voor hem lukte hem dat niet bij mij toen ik voor hem reed![]()
![]()
Zundappie kopen....![]()
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan kan ik je wel vertellen dat die geen gas heeft gegeven, of het was een watjewhite gtt power schreef:5GTT vs Alpine V6 Turbo

een V6 turbo is ruim 1,5 sec sneller dan een gtt van 0-100

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
VANAVOND in utrecht na een weekendje RING nog ff langs kijken of er nog wat te sprinten viel ........ja dus
5 GT TURBO VS VECTRA 2000 16V 150PK +CHIP
1x
5 GT TURBO VS ASTRA GSI 16V CHIP
2x
5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V
1x
5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V CHIP
2x
5 GT TURBO VS CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm)
2x
5 GT TURBO VS VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB
3x
5 GT TURBO VS PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16
1x
De GT op 1 bar verder standaard en eerste weekend rit ( lees de ring ) na 6 jaar stalling en geen onderhoud.......
Echt de monden vielen open daar

5 GT TURBO VS VECTRA 2000 16V 150PK +CHIP

5 GT TURBO VS ASTRA GSI 16V CHIP

5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V

5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V CHIP

5 GT TURBO VS CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm)

5 GT TURBO VS VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB

5 GT TURBO VS PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16

De GT op 1 bar verder standaard en eerste weekend rit ( lees de ring ) na 6 jaar stalling en geen onderhoud.......
Echt de monden vielen open daar

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hier ook!jochem de haas schreef: Echt de monden vielen open daar

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja en dat met een blue krot .......Paul1916v schreef:Hier ook!jochem de haas schreef: Echt de monden vielen open daar

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja das waar .....pak ik jou weer met de bmwIvo8hoven schreef:Kom maar op.., als ik alles eruit sloop, en mn bijrijder thuis laat pak ik dat ouwe lel gewoon met mn Clio....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en wij met zijn vijven in de audi rs de bmw weer