Die had er inderdaad aardig wat aan verbouwd.

in die marcos of die miniMaus schreef:Hier mag ik volgend weekend een paar rondjes bij meerijden op Zandvoort. 't Schijnt aardig van kiet te gaan.
Nee pikLuco/Alpine-racer schreef:in die marcos of die miniMaus schreef:Hier mag ik volgend weekend een paar rondjes bij meerijden op Zandvoort. 't Schijnt aardig van kiet te gaan.![]()
volgende week zondag?
ow gaaf, das de sponsordagMaus schreef:Nee pikLuco/Alpine-racer schreef:in die marcos of die miniMaus schreef:Hier mag ik volgend weekend een paar rondjes bij meerijden op Zandvoort. 't Schijnt aardig van kiet te gaan.![]()
volgende week zondag?, in dat ding op de voorgrond.
En inderdaar volgende week zondag, de 7e, staat 't gepland.
ja als mijn bak op tijd klaar is ben ik er en mag je meeknallen hoorMaus schreef:Zorg maar dat je er bent en dat ik een paar rondjes met je mee mag knallen.Luco/Alpine-racer schreef:Ow gaaf, das de sponsordag, met een beetje mazzel ben ik er ook met de auto voor de sponsors en liefhebbers
![]()
Maus schreef:@ Luco:
Ja, ik hoef alleen maar te letten op iemand die alleen maar andere BMW's van de baan af loopt te duwen.![]()
Kom nu net thuis.Ivo8hoven schreef:Hey Chris, weer terug in het land.....?
Reed er daar nog wat leuks...?
16'' moet ik nog ophalen bij de HaasIvo8hoven schreef:Heb hij weer hoor, mazzelpik...![]()
Wat moet je nou weer met die coupe wielen...?
Hoeveel setjes hebbie wel nie liggen man..., gooi die 16"er nou onder...
Idd dat setje, nog bedankt voor het plaatsen van die linkPaul1916v schreef:die set van marktplaats? die kon je inderdaad niet laten liggen..geen geld..
Geef jij BMW's weg danIvo8hoven schreef:Handel....ehhh![]()
geen dankRobert-Jan schreef:Idd dat setje, nog bedankt voor het plaatsen van die linkPaul1916v schreef:die set van marktplaats? die kon je inderdaad niet laten liggen..geen geld..
Ik ben aan het denken, komt alleen weinig goeds uit vandaag.Paul1916v schreef:
Als je nog tips hebt om mn auto aan de praat te krijgen..
zoiets zet toch geen zoden aan de dijk man, hier moet je gelijk 20 setjes van hebben (en dan well ff kwijtraken)Robert-Jan schreef:16'' moet ik nog ophalen bij de HaasIvo8hoven schreef:Heb hij weer hoor, mazzelpik...![]()
Wat moet je nou weer met die coupe wielen...?
Hoeveel setjes hebbie wel nie liggen man..., gooi die 16"er nou onder...
Heb vorige week mijn schoepenvelgen verkocht voor 80 eu en die cupwielen voor 20 gekocht zoiets heet handel, daar ben jij wel bekend mee![]()
Heb nu 2 setjes liggen en 1 onder me auto en 1 bij de Haas