ACT: Twingo I
geen idee, maar uitlijnen kan nooit kwaad 

Banden glad?Glekke schreef:zal m'n vraagje hier maar posten, krijg ik nog het snelste antwoord: m'n vriendin haar twingoke heeft niet echt veel grip vooraan, als je sneller dan 30 een rond punt op en af moet begint ie al serieus te schuiven vooraan. Is dit normaal bij een twingo'tje? Ikzelf denk dat het bij geen een auto normaal is hehe, vraag is: wat kan eraan zijn? is dit opgelost met uitlijnen?
Grtz. G

De mijne begon ook lekker te glijen met de vorige voorbandjes...
Nu geen last meer van

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
So, vanavond even gauw het eerste kleurlaagje op mn dash gezet
Gaat helemaal goed komen

Tevens een goed begin gemaakt aan het strakmaken van de motorkap
Hoop dat het een beetje lekker gaat allemaal, kan ik gauw door met mn achterklep en deurpanelen

Gaat helemaal goed komen

Tevens een goed begin gemaakt aan het strakmaken van de motorkap

Hoop dat het een beetje lekker gaat allemaal, kan ik gauw door met mn achterklep en deurpanelen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Goed bezig Jacco! 
Net zo glad als mn deurbakken?

Net zo glad als mn deurbakken?

Voorbandjes liggen er al wel een lange tijd op maar hebben nog steeds het profiel van nieuwe, vorige eigenaar reed extreem weinig met de twingo... denk dat ik em toch eerst laat uitlijnen, stuur gaat ook wat met schokken in bochten. Als het dan nog niet beter is, val ik jullie nogeens lastigJacco Osté schreef: Banden glad?
Nu geen last meer van

Mn dash?Paul1916v schreef:Goed bezig Jacco!
Net zo glad als mn deurbakken?![]()

Mn deurpanelen... Tja, das nog een beste klus

Mn motorkap begint ook al ergens op te lijken

Schokken? Wat bedoel je met schokken?Glekke schreef:Voorbandjes liggen er al wel een lange tijd op maar hebben nog steeds het profiel van nieuwe, vorige eigenaar reed extreem weinig met de twingo... denk dat ik em toch eerst laat uitlijnen, stuur gaat ook wat met schokken in bochten. Als het dan nog niet beter is, val ik jullie nogeens lastigJacco Osté schreef: Banden glad?
Nu geen last meer van
Als je instuurt krijg je zo een beetje schooken in het stuur, denk wel dat het gewoon zo is zonder servo stuur hehe..Jacco Osté schreef:Schokken? Wat bedoel je met schokken?
vraagje ik heb vanmiddag mijn toerenteller van carpoint erin gebouwd... nu komt mijn toerental niet boven de 3 terwijl de motor ontzettende herrie maakt dus toeren maakt hij zat weet iemand hoe dat kan of komt???
Twingo: Making it 2 the limit....
zit er een schakelaartje op? Mischien heb je hem nog op 6 cilinder of 8 cilnder staan?
dan geeft hij te weinig aan volgens mij...
dan geeft hij te weinig aan volgens mij...
Het is een hele unit. Dus het hele ding moet vervangen worden. Ze staan nog wel eens voor 50 euro per set op marktplaats. Anders op de sloop.
Ik heb ook wel een set, alleen die gaat niet weg ivm toekomstige projecten.
Ik heb ook wel een set, alleen die gaat niet weg ivm toekomstige projecten.
Met een Lagunalip nietChris@R5 schreef:Als je een Laguna onderlip op een originele fase 1 bumper wil monteren, moet je dan de breedte ook aanpassen van de onderlip?
En met een Ibiza onderlip?

Naar wens met de bumper meebuigen en dan eraan poppen

Wel de lengte aanpassen, anders komen de uitstekels onder je banden uit

Ibiza lip weten anderen wel denk

Die Lagunalip is iets van 60 euro toch? Die voor een ibiza is maar 3 tientjes meende ik.Jacco Osté schreef:Met een Lagunalip nietChris@R5 schreef:Als je een Laguna onderlip op een originele fase 1 bumper wil monteren, moet je dan de breedte ook aanpassen van de onderlip?
En met een Ibiza onderlip?
Naar wens met de bumper meebuigen en dan eraan poppen
Wel de lengte aanpassen, anders komen de uitstekels onder je banden uit
Ibiza lip weten anderen wel denk
Alleen staat zo'n Ibizalip niet onder een fase 1 bumper denk ik.
Ik heb het ook ooit nagevraagd, volgens mij was het toen al iets in de 70 euro... EX BTW!!!Chris@R5 schreef:Die Lagunalip is iets van 60 euro toch? Die voor een ibiza is maar 3 tientjes meende ik.
Alleen staat zo'n Ibizalip niet onder een fase 1 bumper denk ik.

Ibizalip... Ik vind het meestal net iets té

Ligt overigens helemaal aan de auto zelf, verlaging ed...

Heldere koplampen, Elektrische spiegels en een fase II voorfront

Nu nog motortjes voor de koplampen

Als iemand die goedkoop op de kop kan tikken...... Graag

Dat doe je goed danChris@R5 schreef:Mooi wilma
Ik ga even een K&N sportfilter ophalen voor m'n Twingovoor 25 euro
en ja het is een echt K&N inlegfilter!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Net even de klemmetjes voor mijn voorbumper gehaald bij de dealer, bumper zit er nu iig vaster op
Wilde net even een koppelstukkje op mijn attennekabel zetten, trek ik zo de kabel kapot
Hoe kan ik dat nou het best maken?? Solderen??

Wilde net even een koppelstukkje op mijn attennekabel zetten, trek ik zo de kabel kapot

Ducktape of ruitenkit
Serieus? Hoe zat het vast? Zijn er sporen van solderen of zat het geklemd? Weet niet of het te solderen is

Serieus? Hoe zat het vast? Zijn er sporen van solderen of zat het geklemd? Weet niet of het te solderen is

Gewoon proberen dan 
Ik heb 'm nu en hij is gewoon nieuw in de doosMarcus schreef:Dat is inderdaad goedkoop

Al even een aantal km's mee gereden op de terugweg.
Voor de mensen die het overwegen of zich afvragen: Nee ik heb geen bruut geluid gekregen of een stoot power meer, maar hij rijd wel mooier, stiller en zuiniger. Het uitlaatgeluid (sportdemper) word wel ietsje voller, maar na wat km's weet je ook niet meer beter
wel, zuiniger en stiller heb ik niets van gemerkt, maar voor de rest wel aangenamer en een tikje soepeler...Chris@R5 schreef:Ik heb 'm nu en hij is gewoon nieuw in de doosMarcus schreef:Dat is inderdaad goedkoop.
Al even een aantal km's mee gereden op de terugweg.
Voor de mensen die het overwegen of zich afvragen: Nee ik heb geen bruut geluid gekregen of een stoot power meer, maar hij rijd wel mooier, stiller en zuiniger. Het uitlaatgeluid (sportdemper) word wel ietsje voller, maar na wat km's weet je ook niet meer beter
en ik heb zonet een lagunalip op de kop getikt voor 25 euro.. nog enkel afhalen en monteren 
een seatlip kost mij bij de (uiteraard seat-)dealer 50 euro...

een seatlip kost mij bij de (uiteraard seat-)dealer 50 euro...