Leon schreef:waar is boven in (waar je ook kan in- en uitloggen) de RTC-markt, Search enz... gebleven??? het enig wat ik zie, is een grote balk van de RTC en "log out"en "you haven no new messages"
Meer mensen met dit euvel
Je bent me net voor! Is mooi hoor die bovenkant maar kan niet terug naar de latest gelijk na het posten
Wilma schreef:Niet in het scherm wat je krijgt net na je post!
Dan heb je alleen de keuze:
1. view your post
2. return to forum
Als je tekst intyp en dan vervolgens op het knopje Submit klikt, krijg je eerst een scherm met bovenstaande regels...
Jij laat je post weer zien, dat komt vlak daarna
Ik klik meestal in dat andere scherm alweer op latest (bovenaan) want ik weet wat ik gepost heb
Wilma schreef:Niet in het scherm wat je krijgt net na je post!
Dan heb je alleen de keuze:
1. view your post
2. return to forum
Als je tekst intyp en dan vervolgens op het knopje Submit klikt, krijg je eerst een scherm met bovenstaande regels...
Jij laat je post weer zien, dat komt vlak daarna
Ik klik meestal in dat andere scherm alweer op latest (bovenaan) want ik weet wat ik gepost heb
Laatst gewijzigd door Wilma op vr 21 apr 2006 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
dus wachten tot je post verschijnt (altijd handig om nog even te checken op spelfouten e.d. of als je toch een keer vergeten bent wat je zojuist hebt getypt )
en als dan je post verschenen is, dat kleine tekstje Latest aanklikken.
overigens hiero niks vaags opgemerkt (ben dan ook pas sinds 11:45 ofzo op het forum)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Erik (Schepjes) schreef:Je kan zelf ook lid worden hoor...
wou het net zeggen
ga je renaultjes wassen voor een knaak
hier staan er al vier, heb je alweer een paar euro verdiend
voor een knaak?
Wat kost tegenwoordig een wasstraat? Als ik me vaders auto was , dan was ik hem wel goed. Beter dan de wasstraat wat ten eerste nog eens slecht is voor je auto
Erik (Schepjes) schreef:Je kan zelf ook lid worden hoor...
wou het net zeggen
ga je renaultjes wassen voor een knaak
hier staan er al vier, heb je alweer een paar euro verdiend
voor een knaak?
Wat kost tegenwoordig een wasstraat? Als ik me vaders auto was , dan was ik hem wel goed. Beter dan de wasstraat wat ten eerste nog eens slecht is voor je auto
eerst bewijzen dat je het goed kan dan pas meer geld vragen
met deze instelling red je het niet hoor
wasstraat kost me niks
btw als je die paar knaken lidgeld niet kan betalen moet je geen renault rijden
Geloof mij, een 5GTTurbo rijden is nog nix vergeleken met een ouwe aftandse japanner...
Ik heb overigens een 5GTT nooit echt duur gevonden qua onderdelen.
Maarja er zijn altijd weer van die zeikerds die zich achter duur, verzekering bla verschuilen
btw als je die paar knaken lidgeld niet kan betalen moet je geen renault rijden
Geloof mij, een 5GTTurbo rijden is nog nix vergeleken met een ouwe aftandse japanner...
Ik heb overigens een 5GTT nooit echt duur gevonden qua onderdelen.
Maarja er zijn altijd weer van die zeikerds die zich achter duur, verzekering bla verschuilen
Ik kan het wel betalen , maar ik mag niet van me vader. Heb net nieuwe pc gebouwd