Full Speed @ Rosmalen 6 & 7 mei 2006

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Haas
Car: Megane RS

typisch weer gevalletje typen en submitten en dan pas gaan lezen wat je ook weer getypt hebt...

(S)
Danny van Duren
Car: GTT

Haas schreef:typisch weer gevalletje typen en submitten en dan pas gaan lezen wat je ook weer getypt hebt...

(S)
ach laten we het hier gesellig houden :beer:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Danny van Duren schreef:
AnthonyR schreef:Ik vind het allemaal mooie auto's , in Ad zijn auto vind ik wat origineels terug komen. maar toch is die anders :) . en een auto is altijd nog maar een vervoers middel. :wink:
dat ligt eraan hoe je het bekijkt maar over smaak valt niet te twisten de ene vind die velgen mooi en de andere die net zo als merk en type auto en spoiler enz.

en niet iedereen heeft zo`n dikke portomonee om alles dik te maken en is tevreden met wat ie heeft en hoe zn wagen is.
Daarom vind ik ook dat je iedereen in zijn waarde moet laten met diegene zijn auto :)
Danny van Duren

AnthonyR schreef:
Danny van Duren schreef:
AnthonyR schreef:Ik vind het allemaal mooie auto's , in Ad zijn auto vind ik wat origineels terug komen. maar toch is die anders :) . en een auto is altijd nog maar een vervoers middel. :wink:
dat ligt eraan hoe je het bekijkt maar over smaak valt niet te twisten de ene vind die velgen mooi en de andere die net zo als merk en type auto en spoiler enz.

en niet iedereen heeft zo`n dikke portomonee om alles dik te maken en is tevreden met wat ie heeft en hoe zn wagen is.
Daarom vind ik ook dat je iedereen in zijn waarde moet laten :wink:
dat bedoelde ik daarmee te seggen :beer:
Florus

Nogmaals,en lees m'n posts maar na, heb niks gezegd over de velgen en de auto zoals hij het nu heeft,niks mis mee,gewoon compleet 4 dezelfde velgen incl. naafkappen (Y) , maar zoals op de eerste foto kwam gewoon ff wat anders over,jammer dat een normale discussie nogsteeds niet mogelijk is :wink:
Danny van Duren

Florus schreef:Nogmaals,en lees m'n posts maar na, heb niks gezegd over de velgen en de auto zoals hij het nu heeft,niks mis mee,gewoon compleet 4 dezelfde velgen incl. naafkappen (Y) , maar zoals op de eerste foto kwam gewoon ff wat anders over,jammer dat een normale discussie nogsteeds niet mogelijk is :wink:
ik wil ook niemand aanvallen meningen geven en discussies kan altijd, maarja dan de manier hoe
maar ben met je eens die eerste foto van de gte van ad tja dat keek wel effe minder daarom poste ik meteen die andere foto
Gast

meeting coördinators zijn tegenwoordig dun bezaaid, wees er zuinig op. (HINT)

Ik heb ook niet alles gevolgt en weet ook niet hoe de selectie verloopt (door aanmelding of keuze van het bestuur of ander...). Wat ik wel weet is dat je met een groot aantal leden zit en dat je niet voor iedereen goed kan doen. Toch zijn er steeds weer die vernietigende reaktie's. Ik ben van mening...kan je het beter ? Doe het dan maar geef geen nutteloze kommentaar vanachter je pc !
-jacco-
Über-Spammer

Florus schreef:Dit is toch ook nog "under construction" :~ ,knal er dan i.i.g. ff een paar nette velgen onder !
Dat ligt eraan wat de eigenaar er zelf van vind lijkt me...
Florus schreef: Wel een aparte manier van besluiten wie er mee gaan,sorry dat 'k het zeg ! :nopom:
Lezen is een vak (S)
Jacco Osté schreef: Uiteraard gaat het geen gewoonte worden om mensen zelf te vragen en op deze manier anderen geen kans te geven.
Echter was het deze keer wegens tijdsdruk en andere omstandigheden noodzakelijk :)

Vandaar dat we het voortaan op een andere manier zullen gaan doen, zoals besproken in dit topic:
RTC Show-off Team!!!

Zoals jullie zien is er voor zaterdag nog 1 plekje vrij, voor de zondag nog 3
Voor de zondag hebben we ook een aantal van onze belgische vrienden gevraagd:
jochem de haas schreef: En was dit x tijdsdruk.... :~
Iets als:
Meerdere meetings, een leven naast de RTC misschien?
Ik wil ook wel eens zonder verplichtingen hier op het forum rondhangen, ben tenslotte ook een gewoon lid :)
Arie van de Hoek schreef: @ Jacco. Mooie lijst met divese auto's iig. (Y)
Bedankt, dat was ook de opzet :)
Luco/Alpine-racer schreef:dus ik vind het ook wel een rare manier van beslissen?
hoezo tijdsdruk hebben het er al maanden over dat team??
Tja... Iedereen roept dat ie wilt helpen, maar doen...
Das een tweede (S)
Luco/Alpine-racer schreef: @hoolie als je geen andere velgen hebt en je wil er andere onder :) kom je hier maar een paar velgen lenen :D
Galante beer (Y) ;)

-jo- schreef:meeting coördinators zijn tegenwoordig dun bezaaid, wees er zuinig op. (HINT)

Ik heb ook niet alles gevolgt en weet ook niet hoe de selectie verloopt (door aanmelding of keuze van het bestuur of ander...). Wat ik wel weet is dat je met een groot aantal leden zit en dat je niet voor iedereen goed kan doen. Toch zijn er steeds weer die vernietigende reaktie's. Ik ben van mening...kan je het beter ? Doe het dan maar geef geen nutteloze kommentaar vanachter je pc !
Tja, grote bek hebben ze toch altijd wel hier :beer:

Positief bekijken he, ik zie in al deze posts al een aantal aanmeldingen voor meetingcoordinator van 2007 :)
Dus degenen die nu lopen te miepen komen op een apart lijstje te staan, krijgen ze het gewoon te horen zo rond de ALV :D
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Er staat een rijtje mooie auto's, goed dat er ook een aantal van onze Belgische vrienden gevraagd zijn. (Y)

@ Jacco, mocht Giovanni afvallen, PM me maar. Ik ben zo in Rosmalen :wink:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Gast

Jacco Osté schreef: een leven naast de RTC misschien?
niet liegen eh :lol: (D)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

:D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

-jo- schreef:
je bent coordinator of niet :p :p
en dat je hulp nodig hebt/had kunnen wij ook niet ruiken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-jacco-
Über-Spammer

-jo- schreef:
Kijk nog even naar het tijdstip van de eerste post ;)
Luco/Alpine-racer schreef: je bent coordinator of niet :p :p
Bull (N)
Ik ben RTC lid, de meetings coordineren doe ik erbij...
Luco/Alpine-racer schreef: en dat je hulp nodig hebt/had kunnen wij ook niet ruiken
You're missing the point...
Ik ga er hier ook verder niet op in :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Leuke selectie..gevarieerd en mooie wagens! (Y)
Als je per dag jezelf als club met 5 auto's mag presenteren vind ik dit een goeie manier om jezelf te laten zien (Y) goed bezig jacco (Y)
en ik kom de zaterdag (en zondag?) wel ff kijken!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Osté schreef:
-jo- schreef:
Kijk nog even naar het tijdstip van de eerste post ;)
Luco/Alpine-racer schreef: je bent coordinator of niet :p :p
Bull (N)
Ik ben RTC lid, de meetings coordineren doe ik erbij...
Luco/Alpine-racer schreef: en dat je hulp nodig hebt/had kunnen wij ook niet ruiken
You're missing the point...
Ik ga er hier ook verder niet op in :)
waarom niet verder op in??
ik had best willen helpen ergens mee, maar als ik dat niet weet :gun:
Tom
Moderator
Car: MB

die auto van Ad zit nog wel een "under construction" stikker op volgens mij. Als je hem dan "af" vind haal dan die sticker ook af! En ik ben het eigenlijk met de rest eens dat die velgen echt eens een spuiteurt nodig hebben
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Riël
Über-Spammer

Ik vind ze wél mooi.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-jacco-
Über-Spammer

@ Florus: Bedankt voor je PM, ik stuur er zo 1 terug, lees hem goed ;)
Paul1916v schreef:Leuke selectie..gevarieerd en mooie wagens! (Y)
Als je per dag jezelf als club met 5 auto's mag presenteren vind ik dit een goeie manier om jezelf te laten zien (Y) goed bezig jacco (Y)
Bedankt :)
Luco/Alpine-racer schreef: waarom niet verder op in??
Ow? Je wilt me al afschieten ook (Y)

Mooi, bedankt (S)

Ik ga er niet verder op in om geen mensen op de pik te trappen...
Dat mogen jullie allemaal bij mij doen, alleen wil ik er wel bij opmerken dat die kinderachtige opmerkingen die hier gemaakt worden er wel toe doen lijden (leiden?) dat het geen stimulans is om je nog een jaar voor zulke zeikstralen in te zetten (S)
En nee, dit is niet tegen iemand persoonlijk, gewoon in het algemeen :beer:

Maar goed, zoals ik zei... Het zal storm lopen met de meetingcoordinaten volgend jaar :klop:

Als 1 na laatste:
Ad heeft inmiddels aangeboden om zn plek op te geven, ook al zou hij het jammer vinden...
Dat heeft meer klasse dan al dat stelletje mauwerds die hier allemaal dingen gaan lopen roepen zonder zichzelf aan te melden of andere ideeen te komen |:

Als laatste:
* Tot nu toe 0 aanmeldingen voor het show-off team :~
* Er komen meer meetings per jaar, ook Full-Speed (Zandvoort)
* Er is nog plek over, tof dat iedereen overloopt van de goede ideën (S)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Osté schreef:@ Florus: Bedankt voor je PM, ik stuur er zo 1 terug, lees hem goed ;)
Paul1916v schreef:Leuke selectie..gevarieerd en mooie wagens! (Y)
Bedankt :)
Luco/Alpine-racer schreef: waarom niet verder op in??
Ow? Je wilt me al afschieten ook (Y)

Mooi, bedankt (S)

Ik ga er niet verder op in om geen mensen op de pik te trappen...
Dat mogen jullie allemaal bij mij doen, alleen wil ik er wel bij opmerken dat die kinderachtige opmerkingen die hier gemaakt worden er wel toe doen lijden (leiden?) dat het geen stimulans is om je nog een jaar voor zulke zeikstralen in te zetten (S)
En nee, dit is niet tegen iemand persoonlijk, gewoon in het algemeen :beer:

Maar goed, zoals ik zei... Het zal storm lopen met de meetingcoordinaten volgend jaar :klop:

Als 1 na laatste:
Ad heeft inmiddels aangeboden om zn plek op te geven, ook al zou hij het jammer vinden...
Dat heeft meer klasse dan al dat stelletje mauwerds die hier allemaal dingen gaan lopen roepen zonder zichzelf aan te melden of andere ideeen te komen |:

Als laatste:
* Tot nu toe 0 aanmeldingen voor het show-off team :~
* Er komen meer meetings per jaar, ook Full-Speed (Zandvoort)
* Er is nog plek over, tof dat iedereen overloopt van de goede ideën (S)
ik heb het niet over afschieten en dat is ook niet de bedoeling

ik wil best helpen jacco, maar als ik niet weet dat je hulp nodig hebt dan kan ik ook niet helpen
vind je dat al afschieten
beetje vreemde reactie, ben ik niet van je gewend en vind ik jammer, het is zeker niet de bedoeling om je te demotiveren
maar daarom mag ik het nog steeds een vreemde beslissing vinden van keuzes maken
ik had ook graag gewild, is lekker dichtbij :D
maar dat mag toch, verder zeg ik niet dat je keuze slecht is
en ja ik vind het ook een beetje rar om dan over 1 auto te gaan zeuren en ik hoop dat hoolie gewoon gaat (met deze of met andere velgen)
maar jacco als je hulp nodig hebt geef dan eens een gilletje er zijn er misschien meer die je willen helpen
maar om een klein puntje van kritiek nu gelijk afschieten te noemen :@

ik heb me trouwens wel aangemeld
moet alleen nog ff oede foto erbij zoeken (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

gaat denk ik niet speciaal om jouw post Luco, maar kan Jacco's reactie erg goed begrijpen. Hij steekt er gruwelijk veel tijd enzo in om dit allemaal op poten te zetten, en wat voor reacties krijgt ie? Gezeur over een setje velgen..vind ik persoonlijk erg jammer..
En ook erg jammer als Ad door dit gezeur afziet van zn plek... (N)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

dat ben ik met je eens maar hij reageert ook specifiek op mijn opmerking over helpen vandaar
ad haakt niet af, toch adje (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

Meer om op niemands tenen te trappen denk ik..maar goed, kan niet voor Jacco denken natuurlijk :lol: :D
-jacco-
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef: ik heb het niet over afschieten en dat is ook niet de bedoeling
Dan moet je de smilies goed gebruiken...
Luco/Alpine-racer schreef: ik wil best helpen jacco, maar als ik niet weet dat je hulp nodig hebt dan kan ik ook niet helpen
Waarom denk je dat ik dit topic open... :)
Luco/Alpine-racer schreef: vind je dat al afschieten
Nogmaals: de smilies...
Luco/Alpine-racer schreef: beetje vreemde reactie, ben ik niet van je gewend en vind ik jammer, het is zeker niet de bedoeling om je te demotiveren
Ik vind reacties die hier tevoorschijn komen nog veel vreemder...
Iedereen schrijft hier van zich af, dan mag ik ook wel even lijkt me :D
Luco/Alpine-racer schreef: maar daarom mag ik het nog steeds een vreemde beslissing vinden van keuzes maken
Mooi, meld je aan als meetingcoordinator voor 2007, mag je het allemaal zelf doen (Y)
Luco/Alpine-racer schreef: ik had ook graag gewild, is lekker dichtbij :D
Duidelijk weer een kwestie van niet goed gelezen...
Er is nog plek :~

Je bent overigens niet de enige... Er zijn er meer :)
Luco/Alpine-racer schreef: maar dat mag toch, verder zeg ik niet dat je keuze slecht is
Waarom dan toch zo moeilijk doen? :S
Luco/Alpine-racer schreef: en ja ik vind het ook een beetje rar om dan over 1 auto te gaan zeuren en ik hoop dat hoolie gewoon gaat (met deze of met andere velgen)
Ad gaat, ik hoop met deze velgen :P
Luco/Alpine-racer schreef: maar jacco als je hulp nodig hebt geef dan eens een gilletje er zijn er misschien meer die je willen helpen
Kijk es onder mn sig, ik vraag dagelijks om hulp :lol:
Luco/Alpine-racer schreef: maar om een klein puntje van kritiek nu gelijk afschieten te noemen :@
3e keer: gebruik dan de smilies zoals je ze bedoeld...
Luco/Alpine-racer schreef:ik heb me trouwens wel aangemeld
moet alleen nog ff oede foto erbij zoeken (Y)

Je hebt je niet aangemeld, er zit geen foto bij ;)

En Luco: Het is idd niet speciaal tegen jou bedoeld, gewoon in het algemeen :)
Dat ik jouw reactie eruit pikt heeft geen persoonlijke betekenis ;)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ik had er graag gestaan....

Maar soms gaan andere dingen voor. :wink:

Maak er een mooie meeting van met zn allen, wie er nu wel (of niet staan)... 8)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Mijne is nog niet klaar anders had ik me graag aangemeld :p

Aanmelden voor het Showoff team heeft van mijn kant toch nog geen nut, geen idee wanneer dat oranje hok klaar is :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Wilma
Contacteer:

Aanmelden voor het Showoff team kan altijd. Het is niet zo dat dat alleen deze periode kan. Dus als dat "oranje hok" naar je zin "klaar" is, verwachten we je bij het team hoor :wink:
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik ben nog steeds van plan om te gaan maar ik heb aan Jacco laten weten dat als hij er door andere verkeerd door word aangekeken ik wel wil afzien van mijn plaats.

Of als er mensen zijn die mijn auto niet full speed waardig vinden dan moeten ze me dat gewoon 1 op 1 vertellen (zoals irl of pm of msn)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

gewoon gaan Ad
fuck de rest.
Gast

(Hoolie)-Ad schreef:Ik ben nog steeds van plan om te gaan maar ik heb aan Jacco laten weten dat als hij er door andere verkeerd door word aangekeken ik wel wil afzien van mijn plaats.

Of als er mensen zijn die mijn auto niet full speed waardig vinden dan moeten ze me dat gewoon 1 op 1 vertellen (zoals irl of pm of msn)
howhow, ik denk dat jij daar helemaal niet misplaatst bent. Je wagen is af, ziet er goed uit. So fuck it wat iemand van jouw velgen vind, zolang jij ze maar mooi vind. De meeste reakties komen dan van mensen die niet eens een wagen hebben die rijdbaar is (waar ik mezelf ook bij reken).

Dus niets van aantrekken en gewoon gaan !!
Remco T.
Contacteer:

Ik ben het met jo eens.. als jij denkt dat je daar wat te laten zien hebt dan moet je gaan :)
En over die velgen zou ik niet bang zijn..genoeg standaard 5jes rijden erop en dan word er niks van gezegd..

Ik heb me net ook even aangemeld bij t showoff gebeuren en mijn auto is ook nog niet "klaar" hoor..
Verschil van mening wat mooi is en niet mooi is er altijd

Het blijft je eigen keuze :)
Ad van Haperen
Contacteer:

Dank voor de reacties.

Laten we even duidelijk stellen ik vind mijn velgen zeker NIET mooi :D dat is dan ook de enigste rede dat ik stickers op mijn auto had met showcar under construction, omdat ik die velgen zelf ook gewoon niets vind.

Maar zoals ik op de vorige pagina heb gezegt mijn prioriteiten van geld uitgeven ligt nu gewoon even ergens anders.
Erix
Contacteer:

tsjongejonge... dis weer echt typisch RTC.

gezeik om nix...

Mag wel een stel velgen van mij lenen hoor Ad, hebben die jaloerse kleuters tenminste nix om over te zeiken :evil:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

kijk ad de tweede al (Y) (Y) (Y)
Ad van Haperen
Contacteer:

er passen geen 48 velgen onder mijn auto hoor :D
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer