Goede dag,
Ik heb een probleem met mijn Megane coupe,
Hij verbruikt koelvloeistof als ik op en neer naar mijn werk rijd dan moet er ongeveer een kwart liter bij,het is ongeveer 180km rijden.
Maar het is niet iedere dag.
Ik heb een megane coupe van 1999,1.6 e op G3
Ze hebben het systeem al op druk gezet en toen zagen we niks lekken,ook geen witte rook uit de uitlaat of iets dergelijks.
Wie heeft hier ervaring mee?
koelvloeistof probleem
Denk dat die pakking toch lek is, was geloof ik een bekend probleem bij die 1.6ies.
En tis uiteraard een klein lekje als een kwart liter verdwijnt over 180km, dus dat zie je uiteraard niet wolken. Je kan em es goed warmrijden en tankje opendraaien om te kijken offie borrelt, maar grote kans dat je dat ook niet eens zult zien.
En tis uiteraard een klein lekje als een kwart liter verdwijnt over 180km, dus dat zie je uiteraard niet wolken. Je kan em es goed warmrijden en tankje opendraaien om te kijken offie borrelt, maar grote kans dat je dat ook niet eens zult zien.
Voel eens in de auto of je kachelradiateur niet lek is,
rechts naast je gaspedaal.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
[img]http://members.home.nl/db1234/Photo-0034.jpg[/img]
Ik heb een foto gemaakt en er zit wel wat zooi,maar niet zo veel als ik al heb bijgevuld de laatste weken.
Ik heb een foto gemaakt en er zit wel wat zooi,maar niet zo veel als ik al heb bijgevuld de laatste weken.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
een gedeelte droogt weer op het door de itte en verdampt
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
is dat de kachel in de auto?
Dan issie lek....
Dan issie lek....
-
- Contacteer:
Alpine schreef:Voel eens in de auto of je kachelradiateur niet lek is,

Vallen de kosten ook meer mee

Is toch altijd goedkoper dan een koppakking en de hele mikmak.
Dat daar de garage niet aan gedacht heeft

Brengt wel wat werk met zich mee....
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Ja inderdaad,Ik hoop ook dat dat alleen het probleem is en zo weer opgelost.
ik heb er ook niet zo`n behoefte aan om de koppakking te vervangen.
Ik heb al de elende van een ander gekocht want ik heb al diverse dingen moeten vervangen er was slecht onderhoud gepleegt aan deze auto.
En moet ook nog de steekassen vervangen weet alleen nog niet precies welk type maar daar komen we ook wel achter.
groeten davy
ik heb er ook niet zo`n behoefte aan om de koppakking te vervangen.
Ik heb al de elende van een ander gekocht want ik heb al diverse dingen moeten vervangen er was slecht onderhoud gepleegt aan deze auto.
En moet ook nog de steekassen vervangen weet alleen nog niet precies welk type maar daar komen we ook wel achter.
groeten davy