Sinds een tijdje heb ik een vaag probleem met mijn blok dat steeds erger lijkt te worden. Regelmatig wil de motor niet trekken, stinkt naar benzine, loopt onregelmatig stationair en ploft in de uitlaat. Het meest irritante is, wanneer je optrekt, en dan gas terugneemt om een constante snelheid te gaan rijden, het blok ff helemaal wegvalt alsof je het gas loslaat, om na +/- 2 sec weer normaal te lopen. (hierbij begint de auto dus stevig te stoten) Ook loopt de auto ongeveer 1 op 8 (als ik mazzel heb) Labdasonde is al een keer vervangen (ongeveer 9 maanden terug) Ook de inlaatpakking is al een keer vervangen nadat ik het vermoeden had dat deze lek was. (geen resultaat)
De lokale Renault dealer had geen zin om de auto ff door te meten, maar wou deze meteen een dag houden zodat ze deze wel even zouden repareren (en ik een dikke rekening van honderden euro's zeker

)
Er zitten trouwens ook pas nieuwe bougies op, een nieuw brandstoffilter, en de overige filters zijn ook pas vervangen (olie, lucht)
Wie weet waar dit aan kan liggen of kan mij tips geven over mogelijke oorzaken.
Rick.