De scheur heb ik opgevuld met een dun strookje glasvezel en daaroverheen zitten 2 lagen met glasvezelmatjes. Morgen nog een keertje flink schuren en dan de toko spuiten.
Sorry Jacco, maar momenteel heb ik het iets te druk Mijn sideskirt maken, achterbumper, en ....
Vandaag eindelijk het verlossende telefoontje gekregen Mijn spoilerset is eindelijk gearriveerd vanuit Duitsland. Zaterdag ga ik 'm passend maken en dan kan ie gespoten worden.
Alleen hebben ze waarschijnlijk de voorspoiler voor een phase II meegestuurd ipv een phase I. Dit wordt komende week opgelost en de hele zaak wordt dan gespoten. Dus als het goed is kan alles volgende week zaterdag gemonteerd worden
De standaard spoiler wordt ook mee gespoten, dus ja voor dit moment even dakspoilerloos (leve zwarte duct-tape) voor mijn 3e remlichtstekkertje en ruitenwisservloeistofslangetje gecamoufleerd vast te plakken aan de auto.
De standaarspoiler ff van de auto afhalen en met schroeven de nieuwe spoiler (van onder uit de standaard) vast schroeven op de standaard. Uiteraard nog even voorzien van een likje kit om de boel goed vast te houden
De spoiler kost als ik het goed had 210 euro exclusief spuit en montage kosten. (nog geen eindrekening ontvangen, vandaar)
Het is dan ook geen polyester rotzooi wat kut af te werken en monteren is. Ik bedoel, er zijn bijvoorbeeld genoeg Clio polyester bumpers voor 150 euro te koop, maar ondertussen ben je wel 300 euro (materiaal en manuren) kwijt om het een beetje netjes gemonteerd te krijgen.
Zojuist een emailtje gekregen van me neef. Men heeft inderdaad de verkeerde voorspoiler gestuurd. Dus ja, momenteel is de spoiler onderweg richting de importeur die hem morgen doorstuurd naar mijn neef
Ik heb nog goede hoop dat de hele toko voor zaterdag gespoten is
De juiste voorbumperspoiler was al wel met postzegel en al onderweg, alleen is ie nog niet aangekomen bij mijn neef. Dus ik ben nog een weekje extra spoilerloos.
Maar volgende week dan moet het eindelijk gaan gebeuren, ik hou jullie op de hoogte
Gelijk maar even aan het knutselen gegaan met mijn stootstrips aan de zijkant van de auto. Misschien laat ik ze wel zilvermetallic spuiten en dan voorbumper gewoon zwart metallic (net zoals de achterbumper).