Maar pr0f, ik zal daar is zoeken waar je zegt, ga morgen ook maar eens onder de auto

4 polig inderdaad.Leon schreef:oke, hoeveel polige is dat? ik heb namelijk nog een 4 polige op vooraad
heb je al geprobeerd om je ven direct door te schakelen? dus gelijk 12v direct van de acu zetten op je ven om te kijken of die niet zelf kapot is?Leon schreef:waar zit de relais die de ven aanstuurd?
5gt8vturbo schreef: heb je al geprobeerd om je ven direct door te schakelen? dus gelijk 12v direct van de acu zetten op je ven om te kijken of die niet zelf kapot is?
als je relais klikt lijkt het me namelijk niet dat die kapot is
Leon schreef: De ven zelf is goed, deze draaid wanneer ik er spanning op zet.
Wat vroegen ze voor die kabelboom???Leon schreef: Ik naar de renault dealer om die 2 dingetjes even te bestellen![]()
kan alleen een hele nieuwe kabelboom aanschaffen![]()
idd, ben ik ook wel nieuwsgierig naar....peter5GTTurbo schreef:Wat vroegen ze voor die kabelboom???Leon schreef: Ik naar de renault dealer om die 2 dingetjes even te bestellen![]()
niet naar gevraagd eigenlijkCChris schreef:idd, ben ik ook wel nieuwsgierig naar....peter5GTTurbo schreef:Wat vroegen ze voor die kabelboom???Leon schreef: Ik naar de renault dealer om die 2 dingetjes even te bestellen![]()
WEl standaard probleemLeon schreef:ven heb in al aangesloten op accu, toe draaide die...
de draadjes uit de thermocontact gehaald, en tegen elkaar aan gehouden. Toe hoorde ik mn relais tikken.. (dat was gister) maar mn ven ging niet draaien
vandaag nieuw relais er tussen willen doen, trek ik dat ding uit elkaar (relais en stopcontact zegmaar) is dat stopcontact helemaal gecorodeerd en gescheurd. vandaar dat die slecht contact maakte, en het alleen deed als ik met die draadjes speelde.
Ik naar de renault dealer om die 2 dingetjes even te bestellen![]()
als advies kreeg ik mee om gewoon de draadjes aan de relais te solderen. Mooi klusje voor morgen
deze zijn geperst, je schijnt iets met warmte te moeten doenpeter5GTTurbo schreef:Iemand enig idee hoe ik de zuigerpennen moet verwijderen?
Heb gisteren ff snel gekeken maar even niets kunnen zien.
Dat is ruk.Gerard race GT schreef:deze zijn geperst, je schijnt iets met warmte te moeten doenpeter5GTTurbo schreef:Iemand enig idee hoe ik de zuigerpennen moet verwijderen?
Heb gisteren ff snel gekeken maar even niets kunnen zien.![]()
motor stuk???
ik zou het stopcontact gewoon even laten drogen en inspuiten met wd40, kost niks, trouwens relais zijn gewoon te koop = relais mixo 76723 bestelnummer 7700804117 voor 40 euroLeon schreef:ven heb in al aangesloten op accu, toe draaide die...
de draadjes uit de thermocontact gehaald, en tegen elkaar aan gehouden. Toe hoorde ik mn relais tikken.. (dat was gister) maar mn ven ging niet draaien
vandaag nieuw relais er tussen willen doen, trek ik dat ding uit elkaar (relais en stopcontact zegmaar) is dat stopcontact helemaal gecorodeerd en gescheurd. vandaar dat die slecht contact maakte, en het alleen deed als ik met die draadjes speelde.
Ik naar de renault dealer om die 2 dingetjes even te bestellen![]()
als advies kreeg ik mee om gewoon de draadjes aan de relais te solderen. Mooi klusje voor morgen
das aardig zakken! voor de helft gaat ik m ophalenRobert Turbo schreef:Hey mensen.
Nog de oude 5 GTT van Ray kopen.
Nu te koop voor 1200.
Hij moet er vanaf, hij emigreert.
Nieuws gekregen van Martin Rs
iets met stikstof en en brander doet wonderenpeter5GTTurbo schreef:Iemand enig idee hoe ik de zuigerpennen moet verwijderen?
Goed ben van het één in het ander probleem gerold, alles verholpen maar mn ven draaid weer en kan dus weer rijden!!!Leon schreef:waar zit de relais die de ven aanstuurd?
ben vanmorgen/vanmiddag bezig geweest met mn 5 waarvan de ven niet meer draaid. Had ik vannacht in bed een heldere ingeving om de draadjes die op het thermocontact welke in de radiator zit tegen elkaar aan te houden, waardoor de ven zou moeten gaan draaien. Het enige wat ik hoor is een tik uit het relais, meer niet.
De ven zelf is goed, deze draaid wanneer ik er spanning op zet.
Ik zelf neem dus aan dat mn relais aan het einde is. Maar waar kan ik die vinden, zie niks hangen of zitten waar het getik vandaan kom.
Ik denk ook dat ik gelijk een schakelaar naar binnen trek, waarmee ik zelf de ven kan aan zetten, niet geheel onhandig
die moeten eruit geperst worden, ik heb dit bij mij toen laten doen bij een revisie bedrijf. koste me iets van 40 euro voor het overzetten van de drijfstangenpeter5GTTurbo schreef:Iemand enig idee hoe ik de zuigerpennen moet verwijderen?
???white gtt power schreef:wat hebben jullie aan je blok veranderd alvorens er een dikke turbo op te plaatsen?
ik wil namelijk een T25 kopen, maar ik zit met een origineel blok met bewerkte kop en voor de rest geen upgrades buiten dumpvalve en ik heb een FMIC klaarliggen en een heleboel samco's maar dat is nog niet geplaatst.
miss kan ik dan beter eerst een blok laten maken bij MB met lage druk zuigers, versterkte koppakking enz...
wat is jullie visie hierop?
Vandaag laten doen, ik was 30 euro kwijt,paz-maniac schreef:die moeten eruit geperst worden, ik heb dit bij mij toen laten doen bij een revisie bedrijf. koste me iets van 40 euro voor het overzetten van de drijfstangenpeter5GTTurbo schreef:Iemand enig idee hoe ik de zuigerpennen moet verwijderen?
LeOke schreef:zie hier en daar dat er mensen zijn met een R5GTT die een open uitlaat hebben, wat ik bedoel een rechte lijn zonder potten ertussen...
heeft er iemand een geluidsfragment van hoe dit klinkt? ben curieus