Stephan19 schreef:Pollo, ik voeg je wel ff toe aan msn. Dan regelen we van het weekend even dat die zooi online komt. Dan kan Jacco het pakket downloaden
Stephan19 schreef:Pollo, ik voeg je wel ff toe aan msn. Dan regelen we van het weekend even dat die zooi online komt. Dan kan Jacco het pakket downloaden
je selecteert de foto's die je wilt resizen in windows verkenner, klikt op 'resize images' en 2 a 3 minuten later zijn er enkele honderden foto's verkleind (afhankelijk van de snelheid van je pc natuurlijk )
zo heb ik laatst 141 foto's met totale omvang 222 MB in originele resolutie verkleind, toen de image resizer er klaar mee was had ik foto's in resolutie 1024x768 en bedroegen ze nog maar 11 MB
edit: echt super makkelijk in de omgang dit progje
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
nee, valt echt hard mee hoor. helaas is 1024x768 wel het maximum waarnaar je kunt resizen met de image resizer powertoy, maar er zijn maar weinig programma's die zo massaal kunnen resizen...
ik PM je ff een voorbeeldje.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Edward(ForeverYoung) schreef:nee, valt echt hard mee hoor. helaas is 1024x768 wel het maximum waarnaar je kunt resizen met de image resizer powertoy, maar er zijn maar weinig programma's die zo massaal kunnen resizen...
ik PM je ff een voorbeeldje.
Irfanview
Batch modus, kun je vrijwel alles doen met een berg bestanden in 1 keer. Converteren, beeldaanpassingen, resize, draaien you name it.
Op 5 maart hadden wij van Mini Seven Club Nederland een meeting in Limburg. Op weg hiernaartoe ben ik gefotografeerd door een jongeman in een lichtblauwe Megane Coupe, die ons inhaalde op de A2 iets voor tankstation Maasplassen. Ik vermoed dat hij op weg was naar jullie meeting en ik hoop dat hij die foto van mijn auto dus nog ergens heeft....