hallo
ik heb een clio s uit 1992 en wil hierin elektrische ramen inboiuwen. Nu heb ik al een set uit een 16v kunnen bemachtigen.
Ik heb de bestuurderskant ingebouwd en de kabelboom in de deur aangesloten op het autoframe zelf (die voorgemonteerde stekker) dit werkt prima allemaal. Nu kom ik bij de bijrijderskant, die sluit ik aan, en deze werkt niet. Ik heb het mechanisme+motor al getest en deze werken gewoon.
Het prbleem lijkt hem te zitten in de bekabeling, maar dat zou je toch zo moeten aansluiten en het moet werken?omdat alle clio's al voorbereid zijn in de kabelboom van de auto?
Heeft iemand een idee? of misschien een aansluitschema van de bedrading van de bestuurderskant?
hoor het graag!
MVG
elektrische raam probleem clio s
Heb je alle schakelaars aangesloten? En heb je gekeken of de zekering in orde is? Je kan vrij simpel op de stekker meten of er wel of geen spanning op komt als je de schakelaar indrukt. Zoniet, dan kan je gaan meten op de stekker in de deurstijl. Stapsgewijs kom je dan vanzelf wel achter het probleem.
oke ik zal eens gaan meten..kan het ook zijn dat één van de schakelaars niet aangesloten zit en het daarom niet doet? of dat er een schakelaar kapot is? ik twijfel namelijk aan de schakelaar aan de bijrijderskant..de twee bij de bestuurder zijn 100% goed.
maar ik begrijp dus dat als er 1 schakelaar niet aansloten zit, het niet kan werken of?
maar ik begrijp dus dat als er 1 schakelaar niet aansloten zit, het niet kan werken of?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Uurtje per kant. als je alles compleet hebt. en de voorbereiding ervoor al in je dash zit.Remon-CL10 schreef:Als ik het zo lees is het dus heel makkelijk om elektrische ramen in te bouwen??? Ik wilde dit namelijk ook nog doen als het niet al teveel werk is...
Project: GTT Blue Sport
ja het is inderdaad niet veel werk om dit in te bouwen..
ik heb de originele spullen uit een clio 16v gesloopt dus wist precies hoe alles zat.
Een uur per kant vind ik ruim genomen, ik was met 20 min per kant klaar (heb er alleen ook speakers in de deur bijgemaakt, dus was wel iets langer bezig)
Succes ermee! Als het niet lukt hoor ik het wel
Groeten Patrick
ik heb de originele spullen uit een clio 16v gesloopt dus wist precies hoe alles zat.
Een uur per kant vind ik ruim genomen, ik was met 20 min per kant klaar (heb er alleen ook speakers in de deur bijgemaakt, dus was wel iets langer bezig)
Succes ermee! Als het niet lukt hoor ik het wel
Groeten Patrick