Ik weet het nog niet, de Sub heeft een paar kapotte bobinesIvo8hoven schreef:Hoe laat vertrekken WE zondag naar Assen.....?
En wie gaan er trouwens allemaal.....

Ik weet het nog niet, de Sub heeft een paar kapotte bobinesIvo8hoven schreef:Hoe laat vertrekken WE zondag naar Assen.....?
En wie gaan er trouwens allemaal.....
Watskeburt, wezen trappen Lex?Lex schreef:
Ik weet het nog niet, de Sub heeft een paar kapotte bobines
Beter dat ie weg is .....wel sneu voor de sloperRoy schreef:De sloper kwam net mn clio 16v ophalen... ik heb nog nooit iemand zo zuur zien kijken![]()
Hij vroeg van te voren aan de telefoon in wat voor staat hij was. "Er zijn een paar onderdelen vanaf..."![]()
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... 4_3499.jpg[/img]
Maargoed het wrak heeft hij uiteindelijk wel meegenomen
Das niet te duur denk ik ......Ivo8hoven schreef:Weer een aardige GT te koop, auto reed altijd in omg. Woerden, jongen werkt bij Renaultdeaeler Hans Jongerius.
Op zich een leuke GT, weet niet wat er allemaal mis mee is....
Hij heeft em al vanaf 1995....!! APK gister verlopen..
klik
Lex schreef:Jullie zouden ze eens moeten zien
Heb nog effe geduld, je ziet ze heus nog wel eensPaul1916v schreef:haha die fase2 wieltjes kunnen me weinig schelen
foto's zal je wel niet posten?
net zoveel als jij en ik jochemjochem de haas schreef:Nee joh want dan valt het weer op dat ie zo weing aan de 5 doet
Deurvangers, Ber<BR> schreef:We zijn er vanavond nog geweest? Van die deurdingen gemonteerdjochem de haas schreef:Nee joh want dan valt het weer op dat ie zo weing aan de 5 doet
En de audio flink getest![]()
OJa die airco's vergeet ze steeds ...ik ben al wat ouder heLuco/Alpine-racer schreef:net zoveel als jij en ik jochemjochem de haas schreef:Nee joh want dan valt het weer op dat ie zo weing aan de 5 doet![]()
![]()
![]()
wanneer kom je die aircos ophalen
soms spullen ophalen en afrekenen en soms wat schoonmaken, maar vooral veel kijken en luisteren, leer je ook een hoop van hejochem de haas schreef:OJa die airco's vergeet ze steeds ...ik ben al wat ouder heLuco/Alpine-racer schreef:net zoveel als jij en ik jochemjochem de haas schreef:Nee joh want dan valt het weer op dat ie zo weing aan de 5 doet![]()
![]()
![]()
wanneer kom je die aircos ophalen![]()
PS doe jij weleens wat zelf aan je 5 dan ?![]()