ACT: Twingo I
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
187
-
- Contacteer:
staat ook vaak genoeg in kleintjeskranten en diverse advertentie's.Paul1916v schreef:Jacco!!!
teller aanpassen: KLIK
vooral deze zin komt in bijna elke advertentie voor:
1. Uw oude teller is defect, er is een nieuwe geplaatst en moet weer terug op N.A.P. (nationale auto pas) stand.
2. Uw huidige teller in de auto moet terug op de juiste N.A.P. stand.
3. Problemen met de teller door gegevensverlies, verkeerd aansluiten, ongeval, uitval door trillingen, etc.
4. Uw teller moet om een andere redenen gecorrigeerd worden.

Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar bij deze staat
Jasper zijn (ex)twingo weer te koop
Jasper zijn (ex)twingo weer te koop
Vind je dat niet een beetje een vreemd vraag?madtraxx schreef:een tijdje geleden heeft mijn vriendin de beschermkap onder de auto uit gereden... de kap die volgens mij je carter enz. beschermt, nu sinds een tijdje hoorden wij een trillend rammelend geluid wanneer je met de auto rijd en een linkse bocht neemt.... vandaag nam ik zelf wat te hard een hobbeltje maar sindsdien is het geluid alleen maar erger en voel ik het zowel in me stuur als ook in de versnellingspook.... na even onder de auto te hebben gekeken zag ik het volgende:
hoort die stang niet ergens aan vast te zitten?
En zou dit de oorzaak van die ellende kunnen zijn?

Natuurlijk hoort die stang vast te zitten
Het lijkt een of andere steun, maar kan zo niet zien waarvan

FF vastzetten, zal een hoop narigheid schelen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Paar scharniertjes erop en een magneetje om hem dicht te houden...tut schreef:over beschermkappen gesproken, kan je bij een twingoII dashboard waarvan de airbags uitgeschoten zijn het passagiers-airbagdeel niet gebruiken (met enig knutselwerk, uiteraard) als extra handschoenkastje? wie gaat nu in een eirbag zoeken naar een frontje voor een radio (of whatever)
Very simpel

Owja... Ik ga nu wel zoeken naar frontjes

Ja, is mogelijk, zoals gezegd...Joosten schreef:is het zowiso mogelijk om een compleet twingo dash van na 98 in een twingo te zetten van voor 98 ? Moet er veel worden aangepast en zo? Het lijkt me allemaal plug and play
Kapje onder je stuur is anders. Bij een nieuw type zitten de zekeringen op een andere plek.
Je controlepaneeltje moet ook omgezet worden, bedrading daarvoor moet aangepast worden...
En je zit dus met de airbagklep aan de bijrijderskant...
En lees idd nog een paar pagina's terug, heb het al eerder gemeld, misschien vergeet ik nu wel wat

het zou ook de bevestiging voor die beschermkap kunnen zijn... ik ga morgen ff langs de garage, dan kunnen zij even kijken wat het precies is...Jacco Osté schreef:Vind je dat niet een beetje een vreemd vraag?madtraxx schreef:een tijdje geleden heeft mijn vriendin de beschermkap onder de auto uit gereden... de kap die volgens mij je carter enz. beschermt, nu sinds een tijdje hoorden wij een trillend rammelend geluid wanneer je met de auto rijd en een linkse bocht neemt.... vandaag nam ik zelf wat te hard een hobbeltje maar sindsdien is het geluid alleen maar erger en voel ik het zowel in me stuur als ook in de versnellingspook.... na even onder de auto te hebben gekeken zag ik het volgende:
hoort die stang niet ergens aan vast te zitten?
En zou dit de oorzaak van die ellende kunnen zijn?
Natuurlijk hoort die stang vast te zitten![]()
Het lijkt een of andere steun, maar kan zo niet zien waarvan
FF vastzetten, zal een hoop narigheid schelen
Misschien iets te snel geroepen:
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 369TWI.jpg[/img]
Lijkt toch een bout te zitten, alleen weet ik voor de volle 100% zeker dat ie niet op deze manier bij mij vastzit
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 369TWI.jpg[/img]
Lijkt toch een bout te zitten, alleen weet ik voor de volle 100% zeker dat ie niet op deze manier bij mij vastzit

dievan mij ligt eronder uit ....
mijn bodemplaat moet die altijd nog een keertje terug monteren moest eronderuit voor m'n neon maar m'n neon is er nu ook al weer onderuit dussss rijd nu voor nix zonder bodemplaat
maar 1 voordeel je motor word iig wel genoeg gekoelt
mijn bodemplaat moet die altijd nog een keertje terug monteren moest eronderuit voor m'n neon maar m'n neon is er nu ook al weer onderuit dussss rijd nu voor nix zonder bodemplaat

maar 1 voordeel je motor word iig wel genoeg gekoelt

Twingo: Making it 2 the limit....
hee, zo'n kap heb ik nog los liggen....
@ wilma dit is ook wel een leuk (apart) kleurtje
[img]http://80.84.231.70/vehiclephoto/003/33 ... 0380mb.jpg[/img]

[img]http://80.84.231.70/vehiclephoto/003/33 ... 0380mb.jpg[/img]
Twingo: Making it 2 the limit....
Ha ha
Ook wel lief ja

Ook wel lief ja

-
- Contacteer:
Ik zie een 2tone twingo aankomen 

-
- Über-Spammer
nee paul een paarse bumper op een roze twingo kan echt niet 
Dat paars is ook veel te lief! Past niet bij m'n image

-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
whehe idd, had ik nog niet eens gezien.. 
is leer, poets je er zo af

is leer, poets je er zo af

Ja, vooral omdat ze dat NIET voor de foto hebben gedaan 

Ze zijn leuk, maar ik wil in de toekomst naar 14 inch over...