m'n examemonderwerpen waren Nederland in het interbellum en Nederlands Indië, dus neenLex schreef:Cirano de Begerac, heb je echt geen geschiedenis gevolgt.-Ray- schreef:wie is dat nou weer

m'n examemonderwerpen waren Nederland in het interbellum en Nederlands Indië, dus neenLex schreef:Cirano de Begerac, heb je echt geen geschiedenis gevolgt.-Ray- schreef:wie is dat nou weer
Waarom niet???Steven schreef:Kweenogsteedsnie of Peet wel tot de neuzenbende mag toetreden.
Ik ken die gast alleen van die musical.-Ray- schreef: m'n examemonderwerpen waren Nederland in het interbellum en Nederlands Indië, dus neen
voor dat toelatingsexamen haal je je neus toch op manpeter5GTTurbo schreef:Waarom niet???Steven schreef:Kweenogsteedsnie of Peet wel tot de neuzenbende mag toetreden.
Heb echt wel een grote gok hoor.
Of moet ik een toelatingsexamen doen ?
Zo hoef je je auto ook niet iedere week te wassen, zit je toch alleen maar in als je rijdt.Tom schreef:wel mooi gedaan maar of je er ooit nog iets van ziet..........
Ook de achterkant van je velgen tom?Tom schreef:als ik IN mijn auto wil rijden zal ik er naar toe moeten lopen en dan zie je het dus al.
Frankrijk!Tom schreef:die heb jij mij nog nooit zien wassen
Geen idee of het zo blijft glimmen, m`n veerpootbrug (alu) glimt in ieder geval nog wel lekker.JiggyMF schreef: Heb je na het polijsten nog een of ander middeltje erop gedaan dat het blijft glimmen, of blijft het uit zichzelf wel zo blinkend?
Je gaat naar de Gamma en daar koop je zo`n natschuurpadje (0,99), polijstschijf (3,95) en een blok polijstpasta (4,95).JiggyMF schreef: Ik wil ook wat onderdelen polijsten maar heb er eigenlijk een hard hoofd in eraan te beginnen, weet niet precies wat ik allemaal nodig heb en hoe het mot.
Kop houwe kleintje, zorg jij nou maar eerst dat je je rijbewijs gaat halen.Corniels schreef:die lelijke telefoon kan ook weg gepoetst worden?
Bedoel je dat blauw/geel wat je wel eens op die uitlaten ziet?Wassah schreef:Over die downpipe die zal op een mooie manier gaan verkleuren niet zo mooi als titanium maar wel iets in die richting van geel naar blauw, mijn vader is smid hebben wel vaker van soortgelijke geintjes uitgehaald. Dan wel met brommers maar staal is staal.
Ja maar dan in een iets mindere mate, door de eigenschappen van het staal. Je kan het zien als een soort hitte waas/vlammen.peter5GTTurbo schreef:Bedoel je dat blauw/geel wat je wel eens op die uitlaten ziet?Wassah schreef:Over die downpipe die zal op een mooie manier gaan verkleuren niet zo mooi als titanium maar wel iets in die richting van geel naar blauw, mijn vader is smid hebben wel vaker van soortgelijke geintjes uitgehaald. Dan wel met brommers maar staal is staal.
Dan gewoon niet gaan rijden he.turbo5 schreef:alleen als ze 1 keer zout strooien.. bye bye werk..
Morgen oftewel vandaag ben ik jarig.Robert-Jan schreef:Dat zijn goede berichten Peet, kom morgen wel ff langs