Circuitdagen: vrijdag 6 juli circuitdag op Zandvoort

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
SQWilliams

Williams..... WAAR WAAR???? :lol: :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Even de eerste paar foto's... Weinig actiefoto's, want de rest heb ik nog niet op mijn pc staan.

De Mini One waar we het mee moesten doen...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01698_resize.JPG[/img]

De M5 over het rechte stuk... Beetje van veraf. :(
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01699_resize.JPG[/img]

En 2 rondjes later was het alweer afgelopen met de M... :(
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01708_resize.JPG[/img]

De Megane, van iets dichterbij.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01700_resize.JPG[/img]

Een Golfje! Die moest op de foto natuurlijk... :D
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01702_resize.JPG[/img]

En een Corsa...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01703_resize.JPG[/img]

En effe het bewijs dat het een échte M5 was... :)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01711_resize.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC01710_resize.JPG[/img]

De rest van de foto's volgt morgen! Dan wat meer foto's van het rijden met de Mini en als het effe kan nog 2 filmpjes ook.

:)
TEAM009 Gert
Contacteer:

Hallo allemaal.

Ik ben (met nog 3 andere) de eigenaar van de rood/gele 19 16V. Volgende keer dat wij weer in actie komen is de studentendag van 19 april.

En lachen dat er zoveel renaults meerijden. Hoop voor die dag wel op droog weer, want die natte zooi in november vond ik maar niks. (ligt ook aan de regenbanden met wel 1,5mm profiel......)

Groeten

Gert
Bart V

Belooft weer wat moois te worden die HTS studentendag (Y) Maar voor de 19e is er ook nog een circuitdag op Zandvoort op 7 april waar iedereen aan mee kan doen, zie daarvoor http://www.circuitdag.nl

Van de site:

Circuitdag, Zandvoort 07-04-2006

Geachte race-liefhebber,

Ook dit jaar organiseert Circuitdag.nl weer heel wat mooie dagen op het circuit. Onze eerste dag, in samenwerking met Formula-Superlite, staat gepland op vrijdag 7 april 2006. Uiteraard gebruiken we het lange Grand-Prix circuit.

Op deze vrij rijden dag is er een speciale sessie voor Formula Superlite's, waarin alleen maar snelle race auto's mogen rijden. Deze sessie is dus bedoeld voor super7, sportscar-achtigen en formule-auto's (historische Formule Ford en SuperFord). Aangezien de inschrijvingen voor deze klasse gelimiteerd zijn, is de prijs iets hoger.

Natuurlijk is er ook een toerwagenklasse, waarvoor iedereen zich kan inschrijven. In deze klasse kunnen race auto's, straatauto's en alles ertussenin rijden.

Klasse 1 Toerwagens = 140 euro
Klasse 2 Formula Superlite= 160 euro

Tijdschema:
7:00 Paddock open
8:00-10:00 Aanmelding en definitieve inschrijving
9:00-9:50 Klasse 1 Sessie 1 Toerwagens
10:00-10:50 Klasse 2 Sessie 1 Formula Superlite
11:00-11:50 Klasse 1 Sessie 2 Toerwagens
12:00-12:50 Klasse 2 Sessie 2 Formula Superlite
12:50-13:10 PAUZE
13:10-14:00 Klasse 1 Sessie 3 Toerwagens
14:10-15:00 Klasse 2 Sessie 3 Formula Superlite
15:10-16:00 Klasse 1 Sessie 4 Toerwagens
16:10-17:00 Klasse 2 Sessie 4 Formula Superlite
17:00 Einde Circuitdag

Even de regels in het kort:

Klasse 1 Toerwagens:

Elke auto kan meedoen, apk of kenteken is niet noodzakelijk, auto dient wel in een technisch goede (veilige) staat te verkeren dit ter beoordeling van Circuitdag.nl. Crossauto’s niet toegestaan.
indien je auto is uitgerust met professionele rolkooi, kuipstoelen en 4puntsgordels dan mag er een passagier meerijden.
Racelicentie niet verplicht, toegankelijk voor iedereen.

Klasse 2 Formula Superlite/formule-auto's:
Auto moet een rondetijd rijden op Zandvoort van 2.10 en auto mag maximaal 1000kg wegen.
Racelicentie is verplicht of anders ter beoordeling van Circuitdag.nl of Formula-Superlite
Er worden geen toerwagens in deze klasse toegelaten.

Algemeen
Veiligheid, sportiviteit en respect voor elkanders materiaal staan hoog in het vaandel.
Tijdens het rijden op de baan is een helm en gordel verplicht
Voordat je de baan op gaat dien je eerst een vrijwaringsformulier te ondertekenen. Je auto is uiteraard niet verzekerd op het circuit.
Steven
Car: M536

Hmm dit topic ff warmhouden, ik denk dat ik wel ff kom kijken en wie weet ook nog wel ff rijden met een of ander hok :p
-jacco-
Über-Spammer

Lionheart schreef: ******************************************************

Voor de circuit liefhebbers: op 7 April zijn er nog een aantal plaatsen beschikbaar bij de BMW drivers club circuitdag op Zolder in Belgie.
Schrijf je snel in !

http://www.bmwdriversclub.nl/ (aanmeldingsformulier staat op de site)

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ivo
Über-Spammer

Hoor ik hier De haas Engeneering..... :D
TEAM009 Gert
Contacteer:

7 april ben ik er niet bij, omdat we dan veel te weinig kunnen rijden. We zijn met z'n vieren dus dat gaat niet werken.

Heb inmiddels verlagingsveren (-4cm) binnen, en volgens de vorige eigenaar werd de auto er keihard (voor hem te hard) van, das positief!!

Voorkant is na een ietwat lompige aansleepactie ook weer bijna in oude vorm hersteld. Nu nog de kooi doorlassen naar 6-punts (is nu 4), stoel en gordel erbij, accu vastzetten achterin, torsie verlagen (zweet breekt me nu al uit als ik er aan denk, want wat een roest zit daar....) en dan kunnen we weer GAAAANNNNN!!!

Reed de vorige keer, met slicks op een opdrogende baan 2:19 op zandvoort, dus met de aanpassingen moet 2:10 haalbaar zijn.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

agent smith schreef:7 april ben ik er niet bij, omdat we dan veel te weinig kunnen rijden. We zijn met z'n vieren dus dat gaat niet werken.

Heb inmiddels verlagingsveren (-4cm) binnen, en volgens de vorige eigenaar werd de auto er keihard (voor hem te hard) van, das positief!!

Voorkant is na een ietwat lompige aansleepactie ook weer bijna in oude vorm hersteld. Nu nog de kooi doorlassen naar 6-punts (is nu 4), stoel en gordel erbij, accu vastzetten achterin, torsie verlagen (zweet breekt me nu al uit als ik er aan denk, want wat een roest zit daar....) en dan kunnen we weer GAAAANNNNN!!!

Reed de vorige keer, met slicks op een opdrogende baan 2:19 op zandvoort, dus met de aanpassingen moet 2:10 haalbaar zijn.
wat voor auto?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-jacco-
Über-Spammer

Luco/Alpine-racer schreef:wat voor auto?
agent smith schreef:Hallo allemaal.

Ik ben (met nog 3 andere) de eigenaar van de rood/gele 19 16V. Volgende keer dat wij weer in actie komen is de studentendag van 19 april.

En lachen dat er zoveel renaults meerijden. Hoop voor die dag wel op droog weer, want die natte zooi in november vond ik maar niks. (ligt ook aan de regenbanden met wel 1,5mm profiel......)

Groeten

Gert

;)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

ok
9 sec haal je niet zomaar van een rondetijd af hoor :D
TEAM009 Gert
Contacteer:

Als die 2:19 op het scherpts van de snede zou zijn gereden dan is het inderdaad lastig om 9 seconden van een ronde weg te rijden door alleen verlagen en je camber verstellen.

Maarrr ik reed 2:19 in de vierde (en laatste) ronde. Het was de hele dag zeiknat geweest en ik heb dus maar heel even met slicks kunnen oefenen. Dus technische aanpassingen + gewoon beter&harder rijden moeten er toch een paar seconden vanaf kunnen. Maar misschien is 2:10 inderdaad alleen met veren, benzine, banden etc. van het merk utopia haalbaar ja. :)
TEAM009 Gert
Contacteer:

De inschrijving is inmiddels geopend van alle 3 de circuitdagen. Inschrijven kan via de geheel vernieuwde site van circuitdag.nl.

Wil je een 0 startnummer neem dan even contact op met de organisatie.
Bart V

Ik heb ingeschreven voor de 19e. Verder zijn we 7 april van de partij op Zolder, via de BMW driversclub (Y)

Word weer knallen!!

Nog meer rtc'ers met plannen???
TEAM009 Gert
Contacteer:

Zoals eerder vermeld zijn wij de 19e april op Zandvoort te vinden.

Bart, ga jij op zolder met jullie 325 rijden, of plak je een bmw plaatje op je clio? :wink:
Bart V

De clio én de 325 :) Ns kijken of we wat BMW's de achterkant van de clio kunnen "showen" :p Er schijnt trouwens op die bmw dagen wel serieus spul te rijden. ben benieuwd.
TEAM009 Gert
Contacteer:

Is jouw avatar trouwens jullie nieuwe luchtinlaat? Of mocht je alleen maar hopen dat je hem had, ziet er wel heel heftig uit!!!
Bart V

Ben ermee bezig (zelfbouw), is wel de bedoeling dat het erop komt.
TEAM009 Gert
Contacteer:

Om dit topic nog een beetje warm te houden, een foto van ons 'materiaal' zoals dat afgelopen 20 juli over het circuit van Zolder knalde. Is Bart trouwens de enige die ook meerijdt de 19e?
[img]http://img76.imageshack.us/img76/9756/z ... 1265xs.jpg[/img]
TEAM009 Gert
Contacteer:

En Bart hoe was het racen op Zolder met de Clio? Kon je de bmw's een beetje voorblijven? Neem aan dat de foto's vanzelf op je website komen?

En wie komen de 19e naar Zandvoort? En met welke auto?

Gert (Agent Smith) + de rest van team009 - 19 16V
Bart + Emiel - Clio I
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Volgens mij deed Bart niet mee, tenminste hij bood zijn kaarten aan.

Mijn collega doet ook mee met zijn 325i, ben benieuwd.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
TEAM009 Gert
Contacteer:

Bedoel je dat hij vandaag niet meerijdt, of dat hij de 19e er niet is?
PatrickG

Vandaag meegereden in een Cup-Megane op Zandvoort. Wat is dat gaaf zeg!!!!

:worship: :worship: :worship:
TEAM009 Gert
Contacteer:

Misschien bijna wel net zo gaaf als een geprepareerde 19 16V :wink: :wink:.
Heb even op de webcam mee zitten kijken, maar jullie hadden wel verschrikkelijk goed weer (Y). Hoop dat het de 19e ook zo is, kunnen we gewoon weer met slicks rijden.
Bart V

Helaas konden wij er inderdaad niet bij zijn op Zolder vandaag met de clio :( Was wel benieuwd naar het nieuwe asfalt op Zolder. Helaas laat dat nog even op zich wachten.

De 19e zijn we er uiteraard bij. Verder rijden we 26 mei met de clio op Zandvoort met wederom de BMW driversclub :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

23e niet mee met de clubspecials?
Bart V

Ik denk het niet, het is nogal een gesleep met het hele spul om vervolgens maar 3 kwartier te kunnen rijden. De auto staat ook niet bepaald dichtbij Zandvoort helaas...
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

das waar..jammer..
had wel leuk op de stand gestaan :D (Y)
TEAM009 Gert
Contacteer:

PtrGte schreef:
wat betreft gevaarlijk inhalen:

2 auto's tegelijk inhalen die naast elkaar met 1,5 tussenruimte rijden gaat dus niet...tenminste, niet links ervan en niet rechts ervan...en ZEKER niet tussen beide door...

of...toch? :D wel dus... resultaat: kleur vlag: ZWART :worship:

for the record: was niet gevaarlijk, niemand geraakt, was gewoon een goeie inhaal actie... :D
Hoewel misschien wat laat, maar ik heb bewijsmateriaal van deze actie op video. Zat even door het topic te bladeren, zie ik dat het over een gele clio gaat die zichzelf sandwicht. Kon me vaag herinneren dat ik dat op video had staan. Krijg het alleen op geen van de gratis servers gehost :@ :@. Iemand die een plekje over heeft? Staan over een paar dagen ook op video google, zoeken op clio sandwich.
mdmx

Dat soort filmpjes van de "vader" van mijn blokkie hou ik me voor aanbevolen!!
Bart V

Bij deze het filmpje van Gert (agent smith)

Clio sandwich

Fraaie actie hoor, moeten die gasten maar aan de kant gaan :lol:
PtrGte
Contacteer:

:lol:

grappig man, om na zo'n tijd toch nog die actie terug te zien...

moet wel zeggen dat het toen in de auto spectaculairder was, maar goed...d'r voorbij=d'r voorbij he...dat telt :)

helaas voor mij worden de komende circuitdagen niks, aangezien de tijd een beetje ontbreekt om de nieuwe kar af te bouwen...

maar goed...bovenstaande acties komen heus wel weer... :beer:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

heb me zojuist aangemeld voor 26 mei (Y)
canonballman

:gitar:
Onze vieze ouwe sandwicher aan het werk (die dag was ie het beleg) :worship:

:p
Naais. Twas helemaal af geweest als je links en rechts een tikje had uitgedeeld zodat ze er allebei afvlogen :wink:

Anyway: wat was die rode clio voor iets die er iets voor reed (gele bumpers?)

En wie kijkt voor mij even in zn circuitgebakje hoe groot de lasplaten officieel moeten zijn voor een schroefkooi (de platen die je op de bodemplaat last) ?
Please?
Heb haast gekregen met mijn gebakje (circuitdagen, goed weer, ook in de eifel....)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

vrijdag kan ik kijken voor je
Plaats reactie