Hello.
Mijn vriendin rijdt met een clio II ph II en ze is de laatste tijd aan het tunen geslagen.
Nu heeft ze vandaag een nieuwe radio, versterker en woofer gekocht.
Wil ik dit helemaal beginnen inbouwen, vind ik nergens een deftige doorgang van accu naar binnkant van de wagen.
Iemand hier ervaring mee?
Groeten
Clio II ph II Aansluitingen audio
-
probleem bij iedereen.....als je de zoekfunctie gebruikt dan krijg je verschillende oplossingen...
de mijne>
pak een platte tang..en zoek linksboven het koppelingspedaal naar de kabel die de motorkap opent. die kabel gaat door een doorvoerrubber..pak de tang en klem deze stevig tussen een lipje van dat doorvoerrubber....ennnnn trekken maar...hij komt er vanzelf afzetten en dan kan je dat rubber uitsnijden.....vervolgens kabel erindoen en voila....
succes ermee, gr mark
de mijne>
pak een platte tang..en zoek linksboven het koppelingspedaal naar de kabel die de motorkap opent. die kabel gaat door een doorvoerrubber..pak de tang en klem deze stevig tussen een lipje van dat doorvoerrubber....ennnnn trekken maar...hij komt er vanzelf afzetten en dan kan je dat rubber uitsnijden.....vervolgens kabel erindoen en voila....
succes ermee, gr mark
Oei, ben hier nogal nieuw dus niet direkt op de zoekfunctie gelet 
Zal uw voorstel eens uitproberen
Laat nog wel iets weten en zullen de fotootjes eens posten bij projecten
grtz

Zal uw voorstel eens uitproberen
Laat nog wel iets weten en zullen de fotootjes eens posten bij projecten

grtz
-
Kijk eens http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=14
Alles over ICE
btw. welkom op de site
de zoekfunctie is een beetje de weg kwijt HIER een tijdelijke handleiding.
Alles over ICE

btw. welkom op de site

de zoekfunctie is een beetje de weg kwijt HIER een tijdelijke handleiding.
En met welke woorden kan ik dat vinden? heb al van alles geprobeerd. "Doorgang, clio, audio,..."
Vind er echt niks van terug
Vind er echt niks van terug

-

dank je wel