Voor welk jaar ben je lid? '05 of '06? die van '06 komen nog (samen met de nieuwsbrief??)-jo- schreef:owla pola, da heb ik ni ! (lidmaatschappasje ???)
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
komt er een nieuwsbrief aan dan??
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Volgens mij neit met de nieuwsbrief..maar de '06 pasjes komen nog wel! 
P.s. laatste kans voor iedereen om zn lidmaatschap te verlengen!!! Nog 45min

P.s. laatste kans voor iedereen om zn lidmaatschap te verlengen!!! Nog 45min

-
- Contacteer:
@Jo: volgens mij ben je dan automatisch lid voor 2006, omdat 2005 toen nog maar zo kort duurde.. 
@Ray: ja die komt eraan..hou je brievenbus begin volgende week in de gaten

@Ray: ja die komt eraan..hou je brievenbus begin volgende week in de gaten

nou kan iemand een tijdje geleden dat berichtje nog herinneren van die tweeling die een flitsagent in de sloot hadden gepleurd, hier hun veroordeling: http://www.nhd.nl/Pagina/0,7106,15-1-1- ... 5-,00.html
verrassende conclusie van de officier van justitie ,,U hebt die flitsboete dus ook niet gehad.''
verrassende conclusie van de officier van justitie ,,U hebt die flitsboete dus ook niet gehad.''

exactementPaul1916v schreef:@Jo: volgens mij ben je dan automatisch lid voor 2006, omdat 2005 toen nog maar zo kort duurde..![]()

even downloaden voor een redelijke verbouwde Clio I
http://www.tuned-belgium.com/downloads/ ... oad&id=185
http://www.tuned-belgium.com/downloads/ ... oad&id=185
-
van de rdw site
Zwaarbeschadigde autos niet zomaar meer op de weg
Zoetermeer, 31 januari 2006
Voertuigen met zware schade komen vaak ongezien weer op de weg met alle gevolgen van dien voor de verkeersveiligheid. Ook worden deze voertuigen soms gebruikt om gestolen voertuigen van een nieuwe identiteit te voorzien.
Vanaf 1 februari 2006 kan dit niet meer. Schade-experts van de verzekeraars melden dan, na constatering van zware schade, het voertuig aan de RDW. Vervolgens plaatst die een signalering in het voertuigregister, waarna het voertuig pas de weg weer op mag nadat de RDW een keuring heeft uitgevoerd.
Voorheen kon alleen de politie deze voertuigen melden aan de RDW. In de praktijk gebeurde dit niet altijd, waardoor zwaarbeschadigde voertuigen na reparatie vaak ongezien weer in het verkeer kwamen. De politie blijft schadevoertuigen in het voertuigregister signaleren.
De nieuwe werkwijze is het resultaat van een samenwerking tussen de RDW, het Verbond van Verzekeraars, NIVRE (namens de schade-experts), VSV (schadevoertuighandelaren), BOVAG (automobielbranche), STIBA (demontagebedrijven), FOCWA (schadeherstelbedrijven), VNA (leasebranche) en AVc (stichting Aanpak Voertuigcriminaliteit).
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Goede zaak!
Rijkelijk laat, dat wel.
Zal het probleem nooit 100% oplossen (wie de schade niet indient bij de verzekeraar maar zelf wat gaat lopen prutsen
kan nog steeds ongestraft een gare wagen inruilen op een andere minder gare bak)
Weet er helaas alles van, m'n Peugeotje 205 1.9 GTI was er namelijk zo een. Zo goedkoop mogelijk gefixt, waardoor ik als nieuwe eigenaar met problemen kwam te zitten:
160 rijden met dat ding was levensgevaarlijk, zo slingerde die, ook niet gericht (front bleek krom, de belangrijkste reden waarom ik 'm ook na 5 weken erin gereden te hebben, weer de deur heb uitgedaan....)
en m'n pa heeft ook gewoon ergens onder de motorkap restjes bloed gevonden

maar dat had op zich allemaal wel hersteld kunnen worden, ook dat slingeren wel, maar rechttrekken zou me klauwen vol geld gaan kosten dus Bye Bye 205
Rijkelijk laat, dat wel.
Zal het probleem nooit 100% oplossen (wie de schade niet indient bij de verzekeraar maar zelf wat gaat lopen prutsen

Weet er helaas alles van, m'n Peugeotje 205 1.9 GTI was er namelijk zo een. Zo goedkoop mogelijk gefixt, waardoor ik als nieuwe eigenaar met problemen kwam te zitten:
160 rijden met dat ding was levensgevaarlijk, zo slingerde die, ook niet gericht (front bleek krom, de belangrijkste reden waarom ik 'm ook na 5 weken erin gereden te hebben, weer de deur heb uitgedaan....)
en m'n pa heeft ook gewoon ergens onder de motorkap restjes bloed gevonden

maar dat had op zich allemaal wel hersteld kunnen worden, ook dat slingeren wel, maar rechttrekken zou me klauwen vol geld gaan kosten dus Bye Bye 205

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Het was hier toch al zo dat als een auto een goede klapper had gemaakt het kenteken werd ingenomen door de politie?
Het werd dan weer teruggeven na een RDW keuring....
Het werd dan weer teruggeven na een RDW keuring....
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
@ Jo: absoluut, maar met de JH-FT-44 ('94 kenteken, ingevoerde '89er) had je dat echt niet hoeven proberen, of je moet erg levensmoe zijn.
160 heb ik ook maar een keer of 2 gedaan in die 5 weken, niet omdat de gelegenheid er niet was, maar omdat het toch echt niet leuk meer was met dat ding. Totaal geen controle meer.
160 heb ik ook maar een keer of 2 gedaan in die 5 weken, niet omdat de gelegenheid er niet was, maar omdat het toch echt niet leuk meer was met dat ding. Totaal geen controle meer.
-
- Contacteer:
@Chris, als jij (evt. dronken) midden in de nacht in een eenzijdig ongeval terechtkomt en je haalt de politie er niet bij maar kiest het hazenpad, en fixt dat ding thuis weer met wat sloop onderdelen, dan is er geen haan die er naar kraait als je 3 maanden later dat gebakje inruilt op een andere.
-
- Contacteer:
De politie vergeet het kennelijk regelmatig te melden en daarom neemt de schade-expert dit nu over, dat is wat ik ervan begrijp.
En bij aankoop van een tweedehandsie zou je nu misschien moeten kunnen achterhalen dat ie ooit goed in elkaar heeft gezeten, althans dat zou mij dan wel een handige toepassing van dit register lijken...
En bij aankoop van een tweedehandsie zou je nu misschien moeten kunnen achterhalen dat ie ooit goed in elkaar heeft gezeten, althans dat zou mij dan wel een handige toepassing van dit register lijken...

-
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
Sjees... je mag ook nix meer tegenwoordig

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
net wel, moeite met aanmelden.Jacco Osté schreef:Meer mensen last met MSN? Of ben ik weer de enige?![]()
nu loopt ie lekker lijkt het.
-
- Contacteer:

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Naja... Dan maar zonderEdward(ForeverYoung) schreef: net wel, moeite met aanmelden.
nu loopt ie lekker lijkt het.

K vind het altijd wel makkelijk dat je niet nog es je mail apart hoeft te openen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:

Zou Jo weten waar t over gaat?
raar, das bij mij in het dorp, niks van gehoord ??? Straks effe het nieuws bekijken (nu dus)
-
- Über-Spammer
[img]http://www.fuego.lanex.us/soukr/rx10.jpg[/img]
-
- Contacteer:
na dat men oudste zoon tel kreeg weet ik dus meer. Das op 1 km van de deur...Paul1916v schreef:
Zou Jo weten waar t over gaat?

-
- Contacteer:
inderdaad

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
lekker programma op talpa, je zou maar zon kind hebben 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.