Mike's clio> Nieuwe Clio campus 1.4 16v! (foto's)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gelijk afpakken en niet meer teruggeven~thijs~ schreef:Hoorde net van Mike dat de bestuurder van de andere auto net z'n rijbewijs had en uit de bocht is gevlogen
mike als de achteras niet meer goed is bied ik gratis de achteras van de 16v aan voor je
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef:gelijk afpakken en niet meer teruggeven~thijs~ schreef:Hoorde net van Mike dat de bestuurder van de andere auto net z'n rijbewijs had en uit de bocht is gevlogen
mike als de achteras niet meer goed is bied ik gratis de achteras van de 16v aan voor je

Ai, dat ziet er niet goed uit 

En ik kom af om de boel te monteren !Luco/Alpine-racer schreef:gelijk afpakken en niet meer teruggeven~thijs~ schreef:Hoorde net van Mike dat de bestuurder van de andere auto net z'n rijbewijs had en uit de bocht is gevlogen
gaat lekker, eerst ray nu jij.... who's next?
succes met de afhandeling dude!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik gisteren, maar was eigen schuld en met de nixxan dus veel minder erg-Ray- schreef:gaat lekker, eerst ray nu jij.... who's next?
Balen Mike
Ziet er echt lelijk uit zo
Gelukkig weer hulp genoeg hier binnen de club
Zou mooi zijn als ie er weer net zo strak bij komt te staan als hiervoor...
Succes!!!

Ziet er echt lelijk uit zo

Gelukkig weer hulp genoeg hier binnen de club

Zou mooi zijn als ie er weer net zo strak bij komt te staan als hiervoor...
Succes!!!
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik ben nog steeds bezig om de schade aan de megane te repareren. Woensdag moet de Coupé weer naar het schadebedrijf. ( na 3 bezoeken hebben ze de auto nog niet goed gemaaktLuco/Alpine-racer schreef:ik gisteren, maar was eigen schuld en met de nixxan dus veel minder erg-Ray- schreef:gaat lekker, eerst ray nu jij.... who's next?

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Echt kut voor je! Lijkt net of er een vloek op de 19's rust... In 1 week tijd naast die van jou ook 2 van renault 19.nl met vlinke schade
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ow ook lekkerErik Olijnsma schreef:ik ben nog steeds bezig om de schade aan de megane te repareren. Woensdag moet de Coupé weer naar het schadebedrijf. ( na 3 bezoeken hebben ze de auto nog niet goed gemaaktLuco/Alpine-racer schreef:ik gisteren, maar was eigen schuld en met de nixxan dus veel minder erg-Ray- schreef:gaat lekker, eerst ray nu jij.... who's next?
succes met de afhandeling dude!)

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
wel het complete verhaal neer zetten dan Erik.. want dit zegt nog niet veel...Luco/Alpine-racer schreef:ow ook lekkerErik Olijnsma schreef: ik ben nog steeds bezig om de schade aan de megane te repareren. Woensdag moet de Coupé weer naar het schadebedrijf. ( na 3 bezoeken hebben ze de auto nog niet goed gemaakt)

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb het wel ergens vermeld
maar zet dat nog wel even in mijn project topic.
Dan houden we hier de aandacht voor de wagen van Mike

Dan houden we hier de aandacht voor de wagen van Mike
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
nondejenne...de periode is weer aangebroken geloof ik, vorig jaar was er ook een destroy renaults golf. Nu gaat t ook weer lekker... Klote man! Helemaal na al die moeite! 
als je nog een hulpje nodig hebt, riel
Ik kom wel ff langs om de boel mee in mekaar te zetten als dat nodig is. Geen keerringen, dus dat kan er niet fout gaan 

als je nog een hulpje nodig hebt, riel

Deal, Riel vs het Beunkonijn, kan niet anders dan goed komen. Who more?
Maar het ziet uit als een potje plaatschade, achterdeur sluit nog normaal? Dan is de rest van de boel nog recht, dan is dat best te fixen.
Maar het ziet uit als een potje plaatschade, achterdeur sluit nog normaal? Dan is de rest van de boel nog recht, dan is dat best te fixen.
zit wel een flinke gleuf tussen de achterdeur en het scherm. Maar jah
-
Mooi klote Mike
Suc6 met het fixxen van je auto.

Suc6 met het fixxen van je auto.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Als er hulp nodig is kom ik wel mee met het konijn hoorRiël schreef:Deal, Riel vs het Beunkonijn, kan niet anders dan goed komen. Who more?

-
zeer zuur
.
echt enorm jammer, sterkte met het fixen!

echt enorm jammer, sterkte met het fixen!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
mike16v schreef:TOP REACTIES!!!!!! ben net weer wezen kijken maar kreeg tranen in mijn ogen... zak zo ff wat nieuwe foto's plaatsen! weet nog niet wat ik ga doen, maar jullie aanbod is echt super!!!!
Mike, neem ook even wat foto's van je achterbak aub. en van de deuren. rechts. dan is de schade wat beter in te schatten.. Hoe zuur het ook is allemaal...

Project: GTT Blue Sport
yeps, kofferbak ff de mat omhoog trekken en zoek ff naar rimpels in t plaatwerk, das een van de beste indicatiemiddelen 

hier nog wat horror beelden....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade1mike.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade2mike.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade3mike.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade1mike.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade2mike.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schade3mike.jpg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Jezus zeg...ben bang dat je wel t één en ander gaat vinden in de kofferbak...maar hoop voor je dat t meevalt en te herstellen is!!!
-
- Über-Spammer
ben nu wel benieuwd hoe de auto van de 'dader' eruit ziet na het rammen van 2 autos 

echt joh, ik wordt zooooo kwaad bij dit soort foto's 
een of ander kutklotejungske van net 18 rijd daar ff een droom en ziel van een liefhebber aan gort. Hij weet voor geen meter wat hij allemaal aanricht.... rijbewijs innemen en op zijn 30e opnieuw laten proberen.
mike, hoop dat je bruut knaken krijgt van de verzekering! dat in combi met de aangeboden hulp, word je auto dan weer helemaal netjes!

een of ander kutklotejungske van net 18 rijd daar ff een droom en ziel van een liefhebber aan gort. Hij weet voor geen meter wat hij allemaal aanricht.... rijbewijs innemen en op zijn 30e opnieuw laten proberen.
mike, hoop dat je bruut knaken krijgt van de verzekering! dat in combi met de aangeboden hulp, word je auto dan weer helemaal netjes!
Kutklotemeiske 
ook goed........nouja, optieften met die snol dan!