European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Michel Meganefreak
Contacteer:

let wel: een compleet gecleande auto is geen standaard auto maar heeft ook geen spoilers of minimaal; dat is ook tuning he

op een autoshow een 'standaard' auto, zoals ie dus uit de fabriek komt rollen, zetten dat gaat natuurlijk niet gebeuren; daar is een autorai voor of een beurs voor klassiekers
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ik vind de kleurstelling gewaagd en apart en zoals ik je al eens verteld en vind ik hem best mooi, al had ik het mooier gevonden zoals je hem in je avatar hebt staan, met dat overlopend in zwart, maar dat is puur op kleur

kijk ik vind blauw wel mooi en jochem vind het spuuglelijk, kleuren wordt je het nooit over eens
maar die overdreven bumpers spoilers en vleugels vind ik vaker afbreuk doen aan een auto ipv dat die er mooier van wordt

en de racevijf is ff wennen maar met die bumper kan je niet eens dagelijks rijden met deze verlaging maar het staat hem redelijk, maar die achterspoilerd hoeft van mij niet maar het werkt
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jeroen schreef:Kijk Luco, dat jij niks van tupperware op auto's vind, prima.
Er zijn mensen die dit wel leuk vinden.

Deze show is speciaal gericht voor dit soort auto's.
En de bezoekers die grof geld betalen voor deze show willen ook dit soort auto's zien.
Dus dien je daar ook dit soort auto's te zetten.
ik heb zelf een tupperware auto :lol: :lol: :lol: :lol:
en die vind ik standaard mooier dan met allerlei dingen erop en eraan
en ondersteltuning en motortuning ziet niemand op zon show en dat is zo jammer
Jeroen
Contacteer:

Oja hoor, als ik op het knoppie druk en mijn auto gaat opeens een stukkie omhoog of omlaag dan zie je dit echt wel hoor :wink:

Alleen jammer dat het er de 11e nog niet onder zit :s
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jeroen schreef:Oja hoor, als ik op het knoppie druk en mijn auto gaat opeens een stukkie omhoog of omlaag dan zie je dit echt wel hoor :wink:

Alleen jammer dat het er de 11e nog niet onder zit :s
dat is een uitzondering en dat weet jij ook

maar ik denk dat je het hier nooit over eens wordt, maar dat het bestuur of de leden wel een keer een uitspraak zouden moeten doen hoe ze hiermee om willen gaan als er bv een lid met een nette auto geweigerd wordt.

doen we dan niet mee of moet het lid het slikken??
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik neem aan dat de auto's die lex aanwijst ook naar binnen mogen? ga er vanuit dat dat vantevoren wel geregeld is..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Ik neem aan dat de auto's die lex aanwijst ook naar binnen mogen? ga er vanuit dat dat vantevoren wel geregeld is..
dan nog wordt er oneerlijk onderscheid gemaakt naar mijn mening
wie bepaald dan wat standaard is?????????????
Danny van Duren
Car: GTT

Luco/Alpine-racer schreef:
Paul1916v schreef:Ik neem aan dat de auto's die lex aanwijst ook naar binnen mogen? ga er vanuit dat dat vantevoren wel geregeld is..
dan nog wordt er oneerlijk onderscheid gemaakt naar mijn mening
wie bepaald dan wat standaard is?????????????
de organisatie van het evenement denk ik
paulvanrooij
Contacteer:

Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben, maar als er een show als ETS wordt opgezet, met als thema die soort tuning dan moet je als club dat soort auto's meenemen, of niet komen..
die keus is dan aan elke club, maar ik weet zeker dat het goede reclame is voor de RTC om daar met een paar auto's te gaan staan..op andere evenementen/meetings e.d. kunnen mensen hun auto onder de kap laten zien of mee sprinten ofzo..
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

dat bedoel ik ook paul, wil je daar als club wel of niet aan meewerken??
je kan dus wel publiciteit halen maar ook leden teleurstellen wat vind je belangrijker als club

lijkt me wel een gezonde discussie waard?
Jeroen
Contacteer:

Kom op, iedereen weet van zichzelf toch wel of zijn auto op zo'n show past.

Maar het is nu eenmaal zo dat de organisatoren bepaalde eissen stellen en terecht.
Dit zijn shows voor de extremere verbouwde auto's.
Dus selecteer je daar ook de juiste auto's voor.

We hebben hier met de 5 jes ook al wat (semi) klassiekers in de club.
Dus ik kan me voorstellen dat er ook eens met de club op een klassieker show gestaan gaat worden.
Dan is het toch ook logisch dat je dan niet met een Clio uit 99 hier op de stand kan staan.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jeroen schreef:Kom op, iedereen weet van zichzelf toch wel of zijn auto op zo'n show past.

Maar het is nu eenmaal zo dat de organisatoren bepaalde eissen stellen en terecht.
Dit zijn shows voor de extremere verbouwde auto's.
Dus selecteer je daar ook de juiste auto's voor.

We hebben hier met de 5 jes ook al wat (semi) klassiekers in de club.
Dus ik kan me voorstellen dat er ook eens met de club op een klassieker show gestaan gaat worden.
Dan is het toch ook logisch dat je dan niet met een Clio uit 99 hier op de stand kan staan.
staat tuning, en wat is dan tuning?
dus als je veel spoilers heb mag je komen
heb je hem buiten standaard maar wel motorische tuning dan ben je niet welkom??
wat een onzin zeg
paulvanrooij
Contacteer:

Luco, t klopt dat organisatoren tuning en styling nogal door mekaar halen, maar het is gewoon een feit dat op die shows van die extreme uiterlijken verwacht worden..dan kan je wel gaan zeuren of moeilijk doen, maar je bent toch niet verplicht om daar te komen luco? alsclub kan het goede reclame zijn, en er zijn binnen de rtc ook vast wel mensen die dat leuk vinden. Nou dan doe je toch mee? en jij vind het niets, dan kom je niet..simpel..vind ik
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Het maakt mij niet uit .......haal me maar van de lijst ( lex )
Dit is idd meer een show voor extreem opgeleukte auto's .....en das mijn 5 niet .
paulvanrooij
Contacteer:

misschien kwestie van smaak of kleur, maar ik vind jouw auto wel een showauto jochem..ook al ziet ie er vrij standaard uit..kleur en velgen enzo maken t dan mooi ofzo..
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:dat bedoel ik ook paul, wil je daar als club wel of niet aan meewerken??
je kan dus wel publiciteit halen maar ook leden teleurstellen wat vind je belangrijker als club

lijkt me wel een gezonde discussie waard?
Je wil als club ook voor iedereen wat bieden. En daar hoort een goeie profilering ook bij. Dus je bent bijna "verplicht" om op dit soort evenementen je gezicht te laten zien.Of het nu automaxx of dit is. Als je niets doet, haal je de volgende 5 jaar niet.

Maar aan de andere kant zullen er altijd mensen zijn die dit niets vinden.. Maar die blijf je houden, en daar worden andere dingen voor georganiseerd.

En wat je niet bevalt, daar kom je toch niet...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:Luco, t klopt dat organisatoren tuning en styling nogal door mekaar halen, maar het is gewoon een feit dat op die shows van die extreme uiterlijken verwacht worden..dan kan je wel gaan zeuren of moeilijk doen, maar je bent toch niet verplicht om daar te komen luco? alsclub kan het goede reclame zijn, en er zijn binnen de rtc ook vast wel mensen die dat leuk vinden. Nou dan doe je toch mee? en jij vind het niets, dan kom je niet..simpel..vind ik
als je vind dat ik zeur zeg ik al niks meer
ik vind het een gezonde discussie
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Das misschien wel zo maar het mist de tupperware en daar draait het om bij deze show.....en daar hebben ze wel gelijk in.
Ik hou het wel bij meetings.....van klasiekers :lol: :wink:
paulvanrooij
Contacteer:

Paul1916v schreef:Luco, t klopt dat organisatoren tuning en styling nogal door mekaar halen, maar het is gewoon een feit dat op die shows van die extreme uiterlijken verwacht worden..dan kan je wel gaan zeuren of moeilijk doen, maar je bent toch niet verplicht om daar te komen luco? alsclub kan het goede reclame zijn, en er zijn binnen de rtc ook vast wel mensen die dat leuk vinden. Nou dan doe je toch mee? en jij vind het niets, dan kom je niet..simpel..vind ik
Ik zeg niet dat je zeurt, maar bedoel dat niet alles wat de rtc doet naar iedereens smaak hoeft te zijn, snap je?
Gabri van der Veen
Über-Spammer

als je je nu eerst even verdiept in het soort evenement wat de ETS is.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Michel Meganefreak
Contacteer:

jochem de haas schreef:Het maakt mij niet uit .......haal me maar van de lijst ( lex )
Dit is idd meer een show voor extreem opgeleukte auto's .....en das mijn 5 niet .
Michel Meganefreak schreef:let wel: een compleet gecleande auto is geen standaard auto maar heeft ook geen spoilers of minimaal; dat is ook tuning he

gecleande 5, basis is aardig omhoog gekrikt dus ik vind hem zeker thuis horen bij een dergelijke beurs waar het vooral gaat om mooi aangepakte auto's rondom in de mix (binnen, buiten, motor)

als RMC schrijf ik ons meestal niet in voor een show als deze aangezien de mensen die hier willen staan vaak wel een individuele uitnodiging krijgen. Maar idd naamsbekendheid pak je er als club zeker mee; keuze die je maakt (Y)
Jeroen
Contacteer:

Goed laten we de discussie hier stoppen en er een apart topic over maken.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Ik zeg niet dat je zeurt, maar bedoel dat niet alles wat de rtc doet naar iedereens smaak hoeft te zijn, snap je?
ja snap ik maar is volgens mij niet echt duidelijk hoe de club daarover denkt (tenminste voor mij) als de club daarvoor kiest vind ik het prima (Y)
er komen evenementen genoeg (Y) (Y) (Y)
en voor diegene die het wel mooi vinden, veel plezier :beer:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Tom schreef:Zou het alleen erg jammer als RTC zich met name gaat richten op automaxx events. Die zijn er de laatste jaren niet altijd beter en gezeligger op geworden vind ik
dat gebeurt nou net niet :wink:

Wat vorig jaar naar voren kwam is dat we gewoon 2 stromen hebben in de club.
Diegene die voor minimaal buitenmodificaties gaan, en diegene die voor veel buitenmodificaties gaan.

Daarom wordt het meeting verhaal breder aangepakt, zodat we meer mensen iets aan kunnen bieden.

De RTC zelf gaat niet 1 bepaalde richting uitzoeken. Wie naar de ETS wil, moet vooral gaan. En diegene die er niets aanvindt, moet gewoon thuisblijven. :wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jeroen
Contacteer:

Terug naar de show :)

Als ik het goed begrepen heb moet je de auto hier vrijdagavond neer zetten en blijft deze daar staan tot zondagmiddag.

Ik zit persoonlijk met de zaterdag, dan worden hier de computers overhoop gehaald en daar wil eigenlijk wel bij zijn.

Dus als iemand zaterdag op mijn auto kan passen dan benik erbij bij (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Erik Olijnsma schreef:
Tom schreef:Zou het alleen erg jammer als RTC zich met name gaat richten op automaxx events. Die zijn er de laatste jaren niet altijd beter en gezeligger op geworden vind ik
dat gebeurt nou net niet :wink:

Wat vorig jaar naar voren kwam is dat we gewoon 2 stromen hebben in de club.
Diegene die voor minimaal buitenmodificaties gaan, en diegene die voor veel buitenmodificaties gaan.

Daarom wordt het meeting verhaal breder aangepakt, zodat we meer mensen iets aan kunnen bieden.

De RTC zelf gaat niet 1 bepaalde richting uitzoeken. Wie naar de ETS wil, moet vooral gaan. En diegene die er niets aanvindt, moet gewoon thuisblijven. :wink:
kijk dit is een duidelijk antwoord (Y) (Y)
prima toch (Y) (Y)
en nu weer over de show zelf :p :p :p
ach iig genoeg aandacht voor dit topic toch (F)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Jeroen schreef:Terug naar de show :)

Als ik het goed begrepen heb moet je de auto hier vrijdagavond neer zetten en blijft deze daar staan tot zondagmiddag.

Ik zit persoonlijk met de zaterdag, dan worden hier de computers overhoop gehaald en daar wil eigenlijk wel bij zijn.

Dr zullen altijd mensen bij de stand/auto's zijn. Of bestuur (?) of mensen van wie de auto's er staan. dus oppassen kan altijd. (maar ik spreek voor mezelf)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Michel Meganefreak schreef:
jochem de haas schreef:Het maakt mij niet uit .......haal me maar van de lijst ( lex )
Michel Meganefreak schreef:let wel: een compleet gecleande auto is geen standaard auto maar heeft ook geen spoilers of minimaal; dat is ook tuning he

gecleande 5, basis is aardig omhoog gekrikt dus ik vind hem zeker thuis horen bij een dergelijke beurs waar het vooral gaat om mooi aangepakte auto's rondom in de mix (binnen, buiten, motor)
Het is gewoon een strakke 5 ( niet gecleand )maar verder zeer orgineel op wat puntjes na....velgen, iets verlaagd, en nog wat motorisch.....ach we zullen zien of we door de selectie komen :lol:

I
Jeroen
Contacteer:

Frits schreef:

Dr zullen altijd mensen bij de stand/auto's zijn. Of bestuur (?) of mensen van wie de auto's er staan. dus oppassen kan altijd. (maar ik spreek voor mezelf)
Lijkt mij ook (Y)
Dan kan Lex me op het lijstje gaan zetten :worship:

Ik zou eigenlijk zondag de 12e workshop model fotografie gaan doen maar daar hoor ik niks meer over.

Wordt nog een druk weekje voor me.
Adresje zoeken om mijn velgen te laten herstellen.
Spuiter zoeken om de voorbumper opnieuw te doen.
:)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Jeroen schreef:Lijkt mij ook (Y)

Ik zou eigenlijk zondag de 12e workshop model fotografie gaan doen maar daar hoor ik niks meer over.

Ik heb ongeveer hetzelfde lijstje,.. Ook nog flink wat dingen te doen voor het zo ver is. :wink:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Jeroen schreef:
Frits schreef:

Lijkt mij ook (Y)

mmm modelfotografie klinkt goed :lol: :lol:
Jeroen
Contacteer:

Yep, dacht ik ook.
Heb me hier een maand geleden voor opgegeven maar daarna niets meer van gehoord.
Zal je zien dat er morgen een mailtje over komt :s

@ Frits, ik dacht het op mijn gemakkie in Februari en maart te doen :wink:
Zal BSS vragen of ze echt niet een gaatje hebben 8)
Rob.H

Ik neem aan dat iedereen van RTC op elkaars auto's kan passen. Alleen om iedere keer van zuid-limburg daarheen te krassen is minder.
Neem aan dat niemand daar in de buurt blijft pitten?
Ik wil mijn auto best brengen vrijdag en dan s'avonds terug en dan zondag morgen weer met de trein of vrienden naar de RAI.

Of ga jij Riel ook vrijdag en de rest van het weekend erheen?

En ik neem aan dat wij gratis entree krijgen?
paulvanrooij
Contacteer:

Beetje weggezakt door de discussie, maar lex zei dat de mensen die hun auto daar hebben staan voor 2 personen kaarten krijgen..
Riël
Über-Spammer

Rob.H schreef:Ik neem aan dat iedereen van RTC op elkaars auto's kan passen. Alleen om iedere keer van zuid-limburg daarheen te krassen is minder.
Neem aan dat niemand daar in de buurt blijft pitten?
Ik wil mijn auto best brengen vrijdag en dan s'avonds terug en dan zondag morgen weer met de trein of vrienden naar de RAI.

Of ga jij Riel ook vrijdag en de rest van het weekend erheen?

En ik neem aan dat wij gratis entree krijgen?
Ik wil eventueel 1 dag gaan, bijv je brengt de auto zaterdag, dan rijden we zondag samen op, ofzo.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie