Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Ruudjuh schreef:als het goed is zit de top van een RS op 220 maar dat is dan met 172pk
en een iets hoger gewicht, dus ik hoop rond de 230 235 uit te komen
Ok, vooruitgang dus.
Gewicht speelt geen rol bij top snelheid
Bij voldoende vermogen niet idd. Net als aerodynamica ook geen rol speelt. "Nothing beats cubic inches."
hoe dan ook de RS heeft 182 pk (als k me niet vergis) en ik hoop dat m'n blokje straks 185 Pk en flink wat meer koppel, dus ik ga dr vanuit dat als alles perfect verloopt ik een RS naar de schijt rij
K heb gister het blok gehaald volgen
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Heeft er misschien iemand zin/tijd om zaterdagmorgen met mij naar Apeldoorn te gaan?
Ik moet een auto halen daar, maar deze heeft de neiging af te slaan en niet meer te starten, aantrekken schijnt de enige oplossing te zijn. Eenmaal op de snelweg komt t wel goed volgens die vent, maar slaat af bij stoplicht. Dus een extra auto erbij om eventueel een nood-aantrek-procedure te doen is dan wel prettig
Riël schreef:Heeft er misschien iemand zin/tijd om zaterdagmorgen met mij naar Apeldoorn te gaan?
Ik moet een auto halen daar, maar deze heeft de neiging af te slaan en niet meer te starten, aantrekken schijnt de enige oplossing te zijn. Eenmaal op de snelweg komt t wel goed volgens die vent, maar slaat af bij stoplicht. Dus een extra auto erbij om eventueel een nood-aantrek-procedure te doen is dan wel prettig
Riël schreef:Heeft er misschien iemand zin/tijd om zaterdagmorgen met mij naar Apeldoorn te gaan?
Dan kan ik m hier thuis maken.
Groetjes!
RIel
wil je wel komen helpen, maar ik woon wat ver weg... dus als je niemand kan vinden hoor ik het wel
Groetjes!
RIel
Heb ik ook wel eens gehad met m'n eerste Clio, gewoon ontkoppelen in z'n vrij zetten en remmen met links.
Tegelijkertijd gas blijven geven zodat hij niet afslaat en je bent al bijna thuis.
Groetjes!
RIel
Heb ik ook wel eens gehad met m'n eerste Clio, gewoon ontkoppelen in z'n vrij zetten en remmen met links.
Tegelijkertijd gas blijven geven zodat hij niet afslaat en je bent al bijna thuis.
Yeps de "jaren-70-honda-civic-hoe-hou-ik-em-in-de-winter-aan-de-praat"-manier. Had dat ook met een civicje 4-bak die in de winter telkens bij stoplichten dacht dat we er al waren.
hehe wokken met de familie. goed voer.. alleen nu weer poepjes luchtjes waar je niet goed van wordt.. zo erg dat ik ze zelf ruik .. dus letterlijk en figuurlijk goede shit.
"Klio (Grieks Κλιο) is één van de negen Muzen uit de Griekse mythologie. Haar naam betekent 'verkondigende', en ze was de muze van de geschiedschrijving. Haar attributen zijn een boekrol en een bazuin.nl:Klio